TTT deel 91, de 100 komt in zicht

@MK::dag:, alles goed met jou en de kids? Normaal is het iets van 1.5 uur van de arena naar huis, nu dus het dubbele. Hebben alleen al een uur in amsterdam vastgestaan. Overal om ons heen flitsen:frown:.

@MK: Gaat voor jou al opschieten he, nog een weekje :vak02:

@Toos: Och, het werk ging weer als vanouds. Moest natuurlijk wel aan iedereen uitleggen wat er gebeurd was, omdat alleen de meisjes en baas van kantoor het hadden meegekregen en die anderen alleen van horen zeggen. Maargoed, heb ik dat ook weer gehad.

Dus je zat bij niet swingende oudjes? Hoe kan dat nou? :unibrow:

@MK: Al zo langzamerhand de boel aan het verzamelen voor de vakantie? Heerlijk he! :zon:

@marion…het zat er wel aan te komen…hij gaf al een jaar geen les meer ivm z’n ziekte…heb zelf ook alleen maar in de 2e een blok les van hem gehad…
maar tis idd toch wel een raar idee…

Nee ik STOND met wat swingende jongeren:biggrin:

Toos: haha :biggrin:

Pff ik weer bezig met fotoalbum… ben er echt al lang mee bezig!!! Toos, was jij ook zolang bezig?

Voor ons is het inderdaad ook aftellen, ik zit met smart op de tickets te wachten. Kijken of de tijden niet veranderd zijn. Alles wat ik nog wilde kopen, dat heb ik in huis. Spullen klaarleggen dat gaan niet, wat dan wordt met de zelfde vaart weer uit de koffer vandaan gehaald. Als alles maar binnen is en schoon in de kast, dan zal ik maandag de koffers wel pakken.
Als het mooi weer is, dan kan hubs mooi met de kinderen naar sprookjeswonderland ofzo.

@Cyn: Ik ben een avond bezig geweest, had ik zo’n 400 foto’s in album gezet
@MK: Kan me voorstellen dat je met smart op de tickets zit te wachten, spannend!! B*x is over het algemeen wel snel zo’n 1.5 week van te voren

Mm ok… Nou ik hoop dat ik hem vandaag ga afkrijgen… :smiley:

:ninja:

Goedemiddag dames,
Toos : Staand genoten van Celine, terus naar huis gezwommen
MK : wacht met smart op tickets, aftellen schiet nu op he
Roanna : gelukkig werk weer goed gegaan, rustig aan blijven doen he
Filiz : ik zat heel hard te duimen, maarre doen we gewoon nog een keer
Damber : heeft lekker gekookt voor de visite, je hebt druk programma he
Cyn : is nog steed volop bezig met de foto´s
Marion : veel bliksem, dus geen computer : alternatief : slapen, je bent nu zeker wel fit he
Beps : ook veeel onweer
Kaylo : suc6 met de slippers, we horen het wel
Rest ff kwijt
Ga nu lunchen,ben er vanmiddag weer hoor
Hier staat nu weer een heerlijk zonnetje en temperatuur is ook ok:nod:

Beps : werkse !!

@Raak::lol:, lunch ze zo

@Beps::dag::dag:
@Kaylo: Succes met de slippers

:ninja:

Zo wat een drukte hier…
HAHA ikke verkeerd op mn rooster gekeken…gewoon een uur te laat begonnen
En ik was er heilig van overtuigd om 10.15 te moeten beginnen,…HIHI ach de eerste keer in een jaar dus nog best netjes

Beps: ach kan gebeuren toch!!!

Ik klaar met het fotoalbum!!! :smiley: Nu bestellen… maar dat wil nog niet echt lukken!! Loopt steeds vast :frowning:

Beps : zo schiet de dag wel lekker op zeker:D

ach beps…zo zie je maar dat iedereen wel eens een foutje maakt :wink:

gelukkig wel hahaha
meteen maar geprobeert of je dan ook automatisch een uurtje eerder weg kan
maar das afwachten