@Kaylo::dag::dag:
Kaylo : we gaan zeker duimen voor je hoor, komt goed
Beps : hoop dat je zaterdag stralend weer hebt (ik woon op 't hoekje haha)
Marion : hoop dat J niet al te ziek is, je schrikt toch altijd weer ff he
Viva : betaalt dat nog wat, taxichauffeur ??? En je mag zaterdag slippertje maken…met je eigen hubs
Toos : triest he??ik kan ook ech niet tegen dit weer, zit hier potdorie met de verwarming aan, niet normaal toch
Ik vind dit erg vreselijk dit takkenweer. Bij mij sloeg ook de kachel aan, het is buiten 11 graden. Wilde vandaag een vaderdagcadeautje kopen voor hub, doe ik morgen wel.
Zie op buienradar dat het hier over een uur droog zou moeten zijn, zou een poging kunnen wagen om even te shoppen
Hier nog steeds geen druppel gevallen!!!
@Raak: Op de hoek?? Vertelllll
Hulten is een heeeel klein plaatsje tussen Gilze en Tilburg, ik woon in een nieuwbouwwijk van Tilburg en Hulten wordt daardoor bijna opgeslokt. Zijn ze niet zo blij mee
He dames, ik heb zomaar zonder het gemerkt te hebben 4 sterren:D
Jaaa je hebt de 500 posts bereikt!!
Oke… dan is het echt bij jou om de hoek… Als je iets hoort gillen, en dan bedoel ik echt GILLEN… zijn het de shiba’s hahahaha gillllll honden…
Ik ben 's middags weg maar als ik ´s morgen hoor gillen weet ik iig waar het vandaan komt:lol: Veeeeel plezier
Bloem en Damber uiteraard ook heeeeeel veeeel plezier en dan Kaylo ook nog heeeeel veeel plezier. Je moet precies nog wel een schema afwerken he voor je kunt vertrekken. Wat zal je er weer fraai aankomen
@kaylo…zeker duimen we…
een hoop mooie updates…ik sluit me er voor het gemak gewoon bij aan ![]()
@bloem…lekker ff er tussen uit…veel plezier…!!
@Kaylo: Je kan het… (in ieder geval beter dan ik hahahah!!) maar ik duim voor je!!
@Raak: Ik hoop in de middag ook weg te zijn haha… Maar meestal zijn de shiba’s het laatste aan de beurt…
Hellu ladies.
Wat is er weer veel en gezellig geklets hier. Kieken, wat ik onthouden heb.
@Beps: Vergeet alles te lezen en heeft gevarieerde glazen nodig. Nou meid, heerlijk is dat. Ik heb ze al jaren en zelf mijn laatste zonnebril is zo’n ding en werkelijk geweldig. Ik ben dus ook een vriend van die Hans. Ja, ik bedoel Hans A he! Ik mag die prijzen wel.
@Viva: Laat ik nou precies hetzelfde denken als Marion2. Komen er ook foto’s van?
Gaat vast leuk worden Viev.
Even je gedachte op nul hoor! Mag ook wel weer een keer. Vergeten doe je het toch nooit. Enneh… je bent er maar druk mee. Kun je niet voor jezelf beginnen met een pendeldienst naar de vliegvelden? Ha, ha.
@Toos: Wacht op betere tijden om een kadootje voor hubs te gaan halen. Wat wordt het Toos? Zeg maar even… hij hoort het toch niet! Ook een ipodje ofzo? Een lcd tv dan? Ook niet? ![]()
Mijn kokkie wil niet dat ik wat voor hem koop, want hij is mijn vader niet, zegt tie. Nouja zeg. Tuurlijk koop ik wel wat, weet alleen nog niet wat, want hij heeft al zoveel. (Troep)
@Raak: Ook heerlijk weer even, ondanks alle drukte op de koffie geweest. En ook nog even door de 500 grens gegaan. Gefeliciteerd meid. Selamat! Tjioem. ![]()
@Marion: Hoe is het nu met J? Was het werkelijk zo erg? Tis ook zulk raar weer he! Hier, had het tussen de middag erg hard geregent. Nu droog en een schamel zonnetje. Je hebt je best weer gedaan bij de plaatjes he?
Ga ik zo ook even weer wat zoeken.
@Kaylo: Ook ik duim natuurlijk voor je.
Als je dan toch het weekend nog langs komt hier, wens ik je dan wel een goede vakantie.
@Damber: Druk, druk, druk, met van alle en nog wat, maar kan af en toe ff meegluren.
Bloem: Ook druk op het werk en daar geen tijd of kans om hier te komen? Jij gaat in ieder geval een heel leuk weekend tegemoet. Lekker genieten.
Zo… nou zeg!
Nog 47 te gaan! ![]()
@Roanna: Goeie update, de rest hoeft niet meer bij te lezen vandaag;). Ik heb ook geen idee wat ik moet kopen voor hub. Nee geen ipod, hij mag duo luisteren met die van mij. Dat is nog eens sociaal he:D
@Roanna: Doe eens gek vandaag, gooi je haar los en open een nieuw deel straks. Gaat je lukken
Roanna : keteltje:lol: met warm water al klaarstaan voor vanaaf ???
Er lag wel een verrassing in de brievenbus, de blauwe enveloppe, altijd leuk net voor een vakantie
@Toos: Ik heb een goed idee. Zullen we voor onze hubsen voor vaderdag, een weekje ADR boeken voor September? Zullen ze vast blij mee zijn. :unibrow:
Nou Toos, da’s dan toevallig… gister van kokkie, nul komma nul, maar dat wisten we en vandaag die van mij en ja, ja… een heel leuk bedrag. Kan ik zeker wel 2 personen van boeken b.v. :wereld:
@Raak: Ik heb wel een warmwaterkoker. Mag dat ook?
Nee, ik ben er zo even niet hoor!
Ik ook gister, krijg ook noppes en vandaag van hub. Denk ook wel dat ze dat leuk gaan vinden, hub heeft nog dagen, ik niet veel meer:tssk: