Maar kreeg ook gelijk vandaag een acceptgiro van Mnzis om mijn eigen bijdrage even te storten à € 150.
Mooi kt.
Dat is nou weer een duidelijk geval van jammer ja
Wij gingen voor beide enveloppes…alleen waren ze er al, wel in dezelfde week… de blauwe…iets bijbetalen…(wisten we) en die van de zorgverzekering…bijna 200…(die van mij en hubbie een deel)
Deze week weer de zorgverzekering…de laatste 40 van mij… Is die 200 net betaald…GRRRRRR
@Beps: Die rekening van mien manneke had ik ook vorige maand al gehad en daar heb ik vorige week ook al € 85 voor moeten betalen. Inderdaad… grrrr. Zo zonde geld he! Ze geven je een dubbeltje en je moet een kwartje terug betalen. Stelletje graaiers. :finger:
Nog 35 te gaan, maar ga nu eerst ff eten, want de kok wil zo er zo weer goed voor gaan zitten. Voor het voetballen dus he!
:dag: Latersssssssss… Allemaal en eetze ook zo. :dag:
@Roanna: Eet smakelijk voor zo. Bij mij staat de pannen ook op. Vandaag asperges met een varkenslapje
Vanavond duitsland, ik hoop dat ze ingemaakt worden door de kroaten
Zo, op! Moet nog wel effe truussen zo, maar er zit er nog een de restjes op te eten. Asperges? Komt me bekent voor. ![]()
Ik hoop ook dat Kroatie doorgaat.
zooo
ikke ook weer thuis
batterijtjes goed leeg zeg en moet nog veel doen…
amnyways iets gelezen waarop ik wilde reageren uhmmm denk denk…
nou ja ben t kwait… sluit me volledig aan bij de update van roanana!!
hahaha
owh ja
@ viva: maar je zoon ophalen en zelf weer op vakantie gaan hebbie wel ff een pendeldienstje voor over? toch???
hihi., ikke morgen naar schkippiekol
broer komt hopelijk strax nog ff, gaan we konijntjes AB geven, als hij denkt dat het lukt blijven ze thuis als het niet wil lukken gaan ze mee op vakantie…zie je t gebeuren?!
@Bloem: Zo, nu even rust. Niet? Hopenlijk kan je broer er mee overweg, want je moet er eigenlijk niet aan denken om die nijntjes met hun hele hebben en houwen op sleeptouw te nemen. Thuis lijkt het me een stuk rustiger, maarja als het niet anders kan/gaat. Dan moet je wel! ![]()
Ook wij op… Nu verder kijken 2de helft…HAHAHAAH wat zijn die duitsers stillll wat zijn die duitsers stillllll
Maakt me niet uit wie er wint hoor, als duitsland maar verliest :lol:
Morgen zou ik naar school. Maar door mn pijn(nee hele dag rust, maar geen idee waarom) ik kan niet op of om. Nu ook pijn aan de zijkant en een opgeblazen gevoel…
@Bloemmie:::: RRRUUUSSSTTTTTT Geniet askim!!
Hij gaat goehoed. :dope: Kroatie voor. ![]()
Nou, wat ik net ff gedaan heb? De keukenkastjes en het buffetkastje bovenop gesopt. Men, men, dat was ook wel weer nodig hoor! Ik heb er maar weer meteen schone kranten opgelegd, hoef ik er niet zo vaak te wezen. Vind het toch al zo’n k*twerk. Trap er weer bij… en erop en eraf. Pfffffffff… lijkt nu wel of een hele dag zware verricht heb.
Dus nu is er koffie… lekkere koffie van D*.
@ roanna owh ga jij dan niet oppassen voor me
hahaha
nee hoor, kiddin!! hij is net weg en alles is okey, ze blijven gewoon thuis. ze vinden het niet leuk, maar gaat best goed. tis alleen nogal een plakzooi…
@ beps wijs besluit, keuzes maken… desnoods doe je ff een extra traininkje in de achtertuin als je je goed voelt.
@Beps: Och Beps toch. Da ga nie goe met jou zo. Niet te lang mee door blijven lopen hoor! Sterkte ermee! :kus:
Nog 25. :dag:
@Bloem: Oh gelukkig. Probleem voor zover weer opgelost dan. Beter zo!
Alvast voor de volgende topic.
Bloem: 13 juni Friesland[**
http://tbn0.google.com/images?q=tbn:qMb0vGdGF2gtVM:http://www.dutchjewry.org/mediene/frieseVlag.jpg
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: 6 juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
@Viva
Hij heeft de hele middag geslapen, werd wakker en … beter!! Gewoon slaap tekort denk ik, dat krijg je er van als je 's avonds het bed niet in wil en gaat lopen spoken.
@Toos
Hier ook contstant stortbuien, had al geen goed humeur en dat wordt er dan niet beter op he.
@Kaylo
Denk dat je al met het examen bezig bent. Denk aan je!
@Raak
Vanmiddag eerst maar eens een vest aan getrokken maar had het nog koud. Ook hier staat de verwarming nu aan. Is echt niet lollig zo, de ene dag zweet je de tent uit en een paar dagen later moet de verwarming aan.
@Roanna
Ook op zoek naar een vaderdagkadootje voor kokkie. AD klinkt zo gek nog niet he? Hoop echt dat jullie er even tussen uit kunnen in september.
Was echt erg vanmiddag met J, hij hing op school in een luie stoel op apengapen, kwam alleen nog maar gal. Zijn vriendjes er rond omheen. Was er eentje bij die vroeg of ie nog wel leefde toen hij wat weg gedoemeld was. Hij liep ook mee naar buiten tot aan de poort. En maar wrijven bij J over de rug. Was zo schattig om te zien.
@Beps
Rustig aan gedaan en dan nog pijn … gaat echt niet goed he? Dikke :kus:
@Voetbal
Hij gaat goed!!! Hoop dat Kroatie het vast kan houden.