TTT deel 91, de 100 komt in zicht

@Toos
Klopt, morgen is er weer een dag maar dan zit ik op kantoor :wink:
Boeiend … zaterdag dan maar … of zondag … en lukt het niet dan kijk ik mams wel lief aan :smiley:

@Bloem
Vakantie morgen … samen met vriendin ‘lekker weg in eigen land’.
Eerst nog zorgen dat de bunnies onder dak zijn en dan gaat het feest beginnen.
Wens jullie veel plezier in …

http://www.geertkenistrips.be/images/inhoud/friesland.jpg

Geniet er van

Goedemorgen/middag, ik word zo treurig als ik naar buiten kijk:crybaby:wil hier weg !!!Iedereen is al lekker aan het aftellen. Zijn prima updates geweest, sluit ik me maar bij aan. Damber leuk vooruitzicht : afspraakje zaterdag
Beps : mijn zus vloog heen Trans.via en terug Onur, is toch allemaal raar he.
Het supporteren van ons voor Turkije heeft wel goed geholpen he dames:thumbsup:werd me ook in dank afgenomen:p

Raak: Wat je vaak ziet bij die ‘rare’ reisbureau’s is dat ze goedkope vluchten zoeken, cker voor de last-minutes. Dus heen Transsen en trug met de Airbus hihi! Dat vind ik dus zooo mega irrri… En die onur idioot vliegen wij hoe dan ook niet meer mee…

@Toos: Ik wilde ook niet graag, want dan meteen de hoofdprijs, 2 brillen, tig euro… Maar goed…dat vriendjes worden was t wel…scheelde dus dik 50%

hier is het regen regen en regen, morgen nie zo erg
maar hoop toch wel dat het zaterdag in de zoo droog is… igg droog!!

maar goed, vanavond met broer bunnie AB-bang voor broer test doen, gaat het goed en broer durft t aan, dan doet hij het en anders neem ik ze gewoon mee… heel gewoon… ahum!

marion druk met de beestjes en het dilemma van sporten of schoonmaken!

Hier bewolkt en koel, maar gelukkig droog…
en dat houden we zo hoop ik!!

Zaterdag zitten we in Hulten, bij de hondenclub(door de hondenclub gehuurd terrein) en hebben een openluchtshow… We moeten er blijven tot 15-16 uur… Hopen/duimen jullie mee voor droog weer… PLEASE!!!

toos : koffers zijn voor zondag, hebben nog even de tijd. :wink:

Morgenvroeg naar de huisarts, remedie vragen voor die dikke, pijnlijke voeten, want VENRUTN forte helpt geen bal ! Iemand had vorig jaar een naam genoemd hier (dacht dat het Beps was) van iets dat goed hielp.

Zondagnamiddag hondjes naar hotel doen :crybaby:.
Zullen weer traantjes vloeien. Maar we weten dat ze daar heel goed verzorgd worden en in goede handen zijn

Zaterdagmorgen : groot onderhoud : nageltjes bijwerken, voetjes, ontharinkjes waar het “nodig” is… :teeth:

11 volières netjes maken, enz… enz…

HELLUP ! Nog heel veel te doen !

beppie : ik hoop voor droog weer hoor ! :thumbsup:

En een ego-berichtje :

Heb vanavond eindexamen schriftelijk EN mondeling Turks !!
Zouden jullie zo lief willen zijn voor mij te duimen AUB ??? :o:o:o:o

Kreeg een telefoontje van school dat J erg ziek was, hij deed niets dan spugen. Meteen de auto in … dilemma opgelost dus.

@Kaylo
Tuurlijk duimen we voor je :thumbsup: . Je gaat het vast wel redden.

@Kaylo: Ik heb een periode baat gehad bij het drinken van 2 glazen groene thee per dag. Maar ook dat werkt niet meer… nu afwachten, de huisarts heeft verleden week testen laten doen…

ohhhh ik kan bellen voor de uitslag

Uitslag redelijk, maandag terug voor naar de HA om eea door te praten

goedemiddag meiden, ik ook weer van de partij

vanochtend uitgeslapen tot kwart voor 9, helemaal van de wereld geweest, ben ook chronisch moe geloof ik, maar dat komt wel weer goed, toen naar schoonzus geweest een bakkie koffie gedronken en nu weer thuis, heb nog geen bal uitgevoerd, maar heb er ook geen zin in dus doe ik het ook niet…

J ziek beterschap met hem, en idd bij jongens van die leeftijd heb je altijd het schommelen in gewicht, komt wel goed hoor Marion
Beps…ook aan de variofocus, ff wennen maar als je het eenmaal hebt wil je niet meer anders
Roanna haar baantje op de tocht, maar toch wel werk voor jou misschien als gastvrouw, nou volgens mij helemaal jou op het lijf geschreven
Tlr, geen zeurende collega’s gehad gelukkig maar
Raak, toestanden met heen en weer rijden tussen eindhoven en schiphol, dat schiet ook niet echt op, ik mag nog een paar keer heen en weer tussen schiphol en eindhoven, as zondag de meiden wegbrengen naar schiphol, de 25e hun weer op halen van schiphol, dan de 1e juli weer naar schiphol, mijn collega dus de ouders van mijn schoondochter ophalen vanaf schiphol, en dan eind juli naar eindhoven, mijn zoon weer ophalen…en dan 18 augustus weer naar schiphol maar dan om zelf te vertrekken om op 29 augustus weer terug te komen…\ hoezo pendeldienst hihihihi
Toos in het verband,…en wat een kloothommel zeg die arts, gaat weer lekker
Cynnie sorrie ben te laat, maar wens je toch veel plezier in Bulgarije
Kaylo laatste werkdagje voor de vakantie

hubs en ik zaterdag naar de slipschool, personeelsuitje van hubs zijn werk, even zinnen verzetten, ik kijk er wel naar uit,…

o ja Toos wij hebben een zwarte kalos sedan gekocht…

@Viva
Krijgen we vast weer van die spectaculaire foto’s van het bedrijfsuitje :wink:

neeee no way ik ga niet meer op de gevoelige plaat, en zeker niet aan een vlieger, dit keer is het quadrijden, slipcursus en weet ik veel hihihihihi

Hoe gaat het met J, hopelijk niet ziek van de medicijnen?

@Roanna: Ik lees nu pas over je werk…zei toch al dat het niet lekker ging het lezen hihihihihi!!
Bij ons is dat ook, zelf intoetsen…
Maar dan nog zijn er best veel nodig hoor…
En gastvrouw is ook leuk!! Als je maar leut hebt toch?

@Viva: Willen wel heeeeellll graag foto’s zien hoor, Viva op de quad, ik zie het al voor me:D. Mooie herinnering trouwens om de ring van je moeder te laten graveren. Ik heb er nog steeds niks mee gedaan, wil de trouwringen mee nemen en eens kijken of goudarie er wat moois van kan maken
@Marion: Beterschap met J
@Kaylo: Succes vanavond, gaat gewoon lukken
@Beps: Duim voor je dat het droog is.
Hier al de hele dag stortregen, wordt er een beetje depri van

Dames : ikke weg ! Laatste werkdag zit erop, nu sporen en straks examen ! :crybaby: :crybaby: :crybaby:

Iedereen een leuke avond, en dit weekend spring ik nog wel eens “binnen” ! :dag: :dag: :dag:

Bloem : have fun in Friesland !!!