TTT deel 91, de 100 komt in zicht

Beps,succes straks bij de opticien.

Goedemorgen :dag:

Marion, over dat afvallen zal ik me ook niet zo’n zorgen maken… mijn broer had altijd van die periodes… een ‘dikkertje’ en een slanke, lange den… is uiteindelijk goed gekomen hoor, op een gegeven moment stoppen ze wel met groeien en blijven ze op gewicht (mijn broer is bij 1.94 m gestopt met groeien in de lengte)

Verder gaat met ons alles goed hoor :kus:

Beps succes bij de opticien… lijkt inderdaad of er een andere sterkte in je glas moet :wink:

http://shibaforum.nl/forum/images/smiles/icon_snoopysunglasses.gif

moeten we voorkomen he, dus dan maar een andere[http://www.barfplaats.nl/forum/Smileys/animated/shades.gif](javascript:void(0):wink:

morninkkk
oef… t voelt als maandag, maar da is het niet!!
bijna vakantie!! en ik zie gewoon dat ik in het lijstje sta?! hahaha… heb ik nog nie echt helemaal gezien ofzo… ik weet niet!

Goeiemorgen allen !

Cyn : veel plezier in Bulgarije (ben te laat denk ik) !!

Turkije gewonnen !

Hier rotweertje ! :storm:
Blij dat we bijna weg zijn ! :nod: :nod: :nod:
Laatste werkdag, joepie !

beps : succes bij de oogarts !

mn pappie had 2-3 weken geleden een nieuwe bril gekregen, blijkt nu dat de glazen verkeerd geslepen waren en het hele handeltje dus nie goed was…
hij dacht al… kon namelijk de varifocale stukkies nie vinden… hihi
anyways… off to work!! TTYL girls

@Bloemmie: suc7 vandaag, ik denk dat 6 niet genoeg is :hihi:
Dat heb ik 1 keer gehad, hadden ze de cillinder bij beide glazen omgedraaid…zoooow was de wereld een doedelzak!!

Goedemorgen ladies.

Zonnetje is er nog niet, maar wel droog.

Zit nog even aan mijn bakkie en meld me even.

@Marion: Oh, gelukkig dat er toch al schot in zit, wat betreft de medicatie van J. Tja, dat afvallen? Moet wel in de gaten gehouden worden, maarja je hebt ook kans dat het er ineens wel weer komt. Even afwachten dus weer. En werkse nog even met je kindjes. :biggrin:

@Damber: Fijn weer even wat van je te vernemen en leuk die date. :stuck_out_tongue:

@Bloem: Nog even werken en dan een paar dagen weg, maar niet helemaal zonder zorgen. Maarja, hoort er allemaal bij he! Je wilt kindjes of beestjes, dus moet er wel goed voor gezorgd worden en ach… dat kan men aan jou wel toevertrouwen. :biggrin: Je hebt bijna altijd wel je oplossing klaar. Zij ook al aan de AB. Had tot zover, bij mij ook goed geholpen. Hi, hi. Dusssssss…

@Beps: Ziet de grotten van Hahn niet meer zo goed, dus weer aan een een sterkere bril. :zon02: Ik heb 2 weken geleden mijn zonnebril op sterkte opgehaald en heb er al heel wat plezier van gehad de afgelopen dagen. Zalig!

@Cynthia: Ging vandag eerst toch nog die scooter kopen? En dan pas weg? Misschien weer niet goed opgelet, DDD, maar late vlucht?

Ga nu even douchen. See joe leter.

Oeps…net pas echt bijgelezen:

@Marion: Hopelijk zet deze trend voor J niet door. Die lijffies zijn toch al vaak bijna niets… Ik hoop iig dat het tijdelijk is

Héél rustig hiere, …:ninja:

Nog 1 dossiertje, en werk zit erop ! Bureautje mooi proper leeg …:smiley:

Om 11 uur is er een drankje met een hapje, om verlof in te luiden. Georganiseerd door de collega’s. Lief hé ?
Ofwel zijn ze blij dat ze mij kwijt zijn voor 3 weken :tssk: :tssk: :tssk: Haha !!

Goeiemorgen,
Het regent hier en is grijs. Het is hier wel errugggg rustig vanmorgen.
@Kaylo: Aan het aftellen, dossier al klaar? Straks aan de borrel, gezellig hoor. Zijn je koffers al gepakt?
@Beps: Succes bij de opticien. Shame on you, zoveel vrije tijd en niet bijgelezen
@Bloem: Ook aan het aftellen
@Damber: Telt ook mee af, nog flink wat werk verzetten voor je weg mag

:ninja:

meiden de optidinges heeft me net verteld dat ik oud word(hopelijk hihi)
Ik moet varifocussen… pffff daar komt de hoofdpijn dus vandaan…
Meteen maar vriend van Hans geworden, is de bril gewoon 50% goedkoper… ach dan mag hij mn vriend wel worden hoor hihihihihi!!!

goede morgen…hier ook grijs en regen :frowning:

@beps…naar de opticien…succes…
@marion…komt wel goed met J…tis wat damber zegt…als hij dadelijk gaat groeien komt dat helemaal goed;)
@kaylo…vakantie…!!!
@roanna…bij jou iig lkkr droog…ruilen?

ikke vandaag alleen team…dus 2.5 uurtje weg…
verder lkkr niks…

iedereen een fijne dag…!

Goede morgen …
Heb alles netjes bijgelezen, Roanna heeft een mooie update gegeven en daar sluit ik me mooi bij aan :smiley:
Vanaf hier weinig te melden, de beestjes blijven komen en het was weer nachtwerk vandaag. Vanmorgen dik verslapen, de taxi kon niet meer wachten dus moest ook nog op en neer naar school.
Strakkies even met een vriendin naar de sportschool. Als ik verstandig was ging ik de toko door met een poetsdoek en de stofzuiger. Maar heb vriendin al weken niet meer gezien en moet ook aan mijn eigen denken he :wink:
Hier is het trouwens ook nat vandaag.

@Beps: Haha je bent leeskippig, vandaar dat je niet alles ziet wat er geschreven wordt:p. Ik zou ook aan de leesbril moeten, maar heb nog geen hoofdpijn:evil:

@Marion: Je hebt groot gelijk, je vriendin is belangrijker dan de stofzuiger hoor. Morgen weer een dag moet je maar denken.