Heb wel steeds bijgelezen, maar druk met van alles en nog wat. Onder andere met mijn date van aanstaande zaterdag (nee niet die ene)
Beps, doe je voorzichtig met je maag? Hoe ging school?
Filiz, einde van school
Cyn, veel plezier en een goede reis!!
Raak, balen zeg van het landen op Eindhoven, 1 voordeel, ze zijn naar Nederland gekomen
Bloem, nijnoās verkouden en 10 dagen antibiotica; arme nijntjes
zus, ik denk dat ze op je werk ook wel gedacht hadden dat je niet op goedbedoelde adviezen zit te wachten. Wel lief dat je chef je even bij zich heeft geroepen!
Toos, arm in de tape, mag je nu weer niet douchen
Roanna, hoe gaat het met hubs??
sorry, de rest vergeten
Ik ga ook mān bedje opzoeken, morgen weer vroeg dag en weer druk. Ga zondag natuurlijk op vakantie en probeer mān werk af te krijgen, ben bang dat dat niet gaat lukken maar probeer wel een heel eind te komen. na het werk naar huis en dan naar de paarden. Mān auto heeft ook een wasbeurt nodig, maar weet niet of ik daar aan toe kom. Heb wel zin in zaterdag
Wat een wedstrijd weer en ik geef niks om voetbal:p. Maar die turken hebben het goed gedaan:thumbsup: @Damber: Verder alles goed daar?:dag:. Ja kan gewoon douchen, gelukkig wel:teeth:
@ damber en filiz, slaap lekker
@ toos, ja zit er ook over te denken, maar het geven van de antibiotica is allicht nie zoān probleem, maar meer het pakken en vasthouden van de bunnieās.
is bij mij altijd al probleem⦠anyway ik ga ze ff een schone frisse bak geven!
awhhhh leuk!!! lieff!! al is 6 weken wel erg jong
maar goed, mijnbunnies hebben weer een schoon huis. heb de 1e shot antibiotics gegeven, morgen nog 2 denk ik (beetje sjoemelen⦠wat is tijd he ) en dan vrijdag nog een x
dan zal t een stuk beter gaan en dan maandag weer⦠tis nie anders, t was niet makkelijk en denk echt niet dat dat broertje lief gaat lukken
Goede avond ⦠mooie update van Damber. Sluit me er lekker bij aan
ZE HEBBEN GEWONNEN
Heb helaas de 1e helft moeten missen maar heb mijn pauze tijdens de 2e helft genomen. Nu maar weer aan het werk want er liggen er nog een serie die dorst hebben.
Truste voor degene die het bed in gaan of er al in liggen :kus:
@Toos
Was allemaal goed, alleen was ie weer afgevallen. Is nu nog acceptabel maar er mag niet meer af. Trouwens ⦠we beginnen nu wat te merken, geen grote veranderingen maar het begin is er.
Nee, er werd alleen gevraagd of ik me er zorgen over maakte. Dat doe ik (nog) niet, hij heeft wel vaker van die periodes dat hij heel slecht eet, verwacht dat het vanzelf weer beter zal gaan. Voorlopig maar wat extra lekkers mee in de broodtrommel naar school
[URL=āhttp://www.dutchjewry.org/mediene/frieseVlag.jpgā]
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: 6 juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
En dan de verjaardagen nog ā¦
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije