Goeieavond,
@Raak: Wat een gedoe met die vlucht. Tourdinges staat volgens mij bekend om dit soort praktijken. Succes voor neefje
@Trl: Gelukkig maar dat ze je een beetje met rust lieten vandaag
@Beps: Succes met de hondentraining en rustig aan blijven doen he
@Roanna: Gastvrouw is misschien ook leuk om te doen, als je het niks vind kun je altijd nog kijken wat je doet. Kokkie trouwens nog niks gehoord? En hoe is het met je schoonzus? ook nog goed nieuws voor jou, je boobbies niet voor niks laten pletten.
Nee op het werk weinig verbeterd. Komt gister een arts bij die bewoner die lag haast te huilen van de pijn, zegt ie. waar heeft u pijn dan. Werd zo boos, zeg dus wat denk je zelf. Nog even in discussie gegaan met die l*l, hij vond alles maar onzin. Flapte eruit dat er volgens mij debiel op mn voorhoofd staat. Had hij niet van terug. Pfffff wat een gedoe.
Werd vanmorgen wakker met een zere pols, moest vanmiddag naar de fysio voor mn schouder. Heb een ontsteking in mn pols, is nu ingetaped. Trouwens ook nog nog goed nieuws vandaag, de tickets zijn binnen:vak01:. Vertrektijden niet veranderd, 17.10 heen, 23.55 terug
@Beps::dag::dag:
@Toos: Mooi, die artsen denken vaak dat ze God zelf zijn,… Dus zeg het maar tegen ze hoor, dat ze eigenlijk nergens bij horen hahah!!! Sukkels…
En die tijden… Als het bij ons niet veranderd zijn ze nagenoeg gelijk. Iets van 18.30 weg en 24.00 terug… jaja!!
@Beps: Op zich geen verkeerde vertrektijden hoor. Ik boek ook altijd bij grote organisaties en bij alles aangesloten.
@Beps: Met vlieg je? Ook trans*via?
Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ik ben hieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :unibrow:
goede avond…ikke n uur langer dan gepland thuis…naja…straks turkije…![]()
@cyn…heel veel plezier gewenst…!!
@toos…komt geen verbetering in daar opt werk he…![]()
@raak…balen van die vlucht…en dan ook nog eens ergens anders landen…!!
@beps…bij de kapper geweest…altijd nice
@trl…eerste werkdag overleeft…agleiding…
@marion…geen internet verbinden…nu gelukkig weer opgelost…
idd rustih hier…wel lekker voor het bijlezen…![]()
iedereen een fijne avond…!!
@roanna…joeeeeehoeeee…en ik hier…zie je me…?!
@Toos: Nee, nog niets gehoord. Als we binnen 2 weken nog niets gehoord hebben, gaan we zelf maar eens kontakt zoeken. Het moet toch een keer gebeuren. Zo duurt het allemaal alleen nog maar langer. :disgust:
Jeetje, nu je pols weer. Zit je been niet in het verband, dan wel je pols. He, he.
Wat een toestanden ook weer in dat tehuis van jou he? Word je toch ook niet vrolijk van.
Wij vliegen met transeberia. :crybaby:
@Filiz: Ja zekers zie ik je. Joe hoeeeeeeeeee :dope:
Toos,wat een toestand zeg houdt niet op he…
Iemand al iets gehoord van Wr hoe het haar vergaat in Gumbet?
En Zussie(damber) ook al een tijd niet gezien hier,hoe gaat het?
@TRL: Beide vroeg ik me ook al af.
Damber was zo aktief hier toen ouders weg waren en nu helaas zien we haar de hele week al niet.
Damber :dag:
jeetje de turken kunnen wel inpakken…1-0 ![]()
@filiz: nu 1-1 wie weet gaat t nog goed komen
Zo ik ben ook weer thuis
Ben wel benieuwd hoe het met Bloemmie en de nijntjes gegaan is!
Nu ben ik wel moe, dus ff tv kijken(bij binnenkomst scoorde Turkije, dus ik kijk m ff af) en dan naar bed
:dag: tot morgen
ola ikke ook weer thuis
@ cyn hele fijne studiereis. ikke stamppij lopen maken bij de Blkkr… woepppss… stom gedoe. ga echt een klachtenbrief schrijven, helpt nix, maar toch
@ TRL, druk geweest en kort maar krachtig gezegd hoe t ervoor staat, die nieuwsgierige aagjes afgeschud
@ toos, pols ingetapt… nie goed nie goed!
uhm… tja ben t alweer kwijt
ik had ookal op de site van WR gekeken, maar nix nieuws.
ikke turkije op de achtergrond aan en heerlijk enthousiast commentaar.
vroeg klaar met werken maar vervolgens 3h door O. gesjeesd. naar de blkkr in de stad, toen nog een kattenmandje kopen voor de fuzzerss, die ophalen, naar de DA, toen terug, toen nog boodschap doen voor mams en bij mn ouders eten… pfpppf vermoeiend!!
maar goed, Ko en Ka dus aan de antibiotiCA… 10dg… zit dus te twijfelen om of de foezzahhs mee te nemen of pas maandag te beginnen met spuiten van het medicijn in t bekkie… voor mij een heel gedoe, dus laat staan voor de broer…
oef ben moe…
@Bloemmie: Ik nam ze mee. En begon nu al met het geven van de medicijntjes…des te eerder zijn de fuzzies weer van alle ellende af. En voor de fuzzies ook gezelliger…
Nou goed, me is going to :slapen:
@ beps ja aan de ene kant wel maar ze zijn behoorlijk ondersteboven van het ritje door O.
moet dan de reismand meenemen, 2 konijnen, wc, eten, drinken, groenvoer, hooi, beetje zaagsel. en de ren natuurlijk
dan vanuit brabant naar schiphol, dan vanuit daar naar friesland, zaterdag heel de dag weg, zondag veel weg, maandag weg, en in de auto wachten op de 2 uur durende rit terug naar brabant… ik weet niet of ik ze daarmee een plezier doe…
jjaaaaaa!!! Ardaaaaaaaaaaaaaa Turkije wint van Zwitserland!!!
ik zou er nu wel wat voor geven om in ‘;mijn’ straatje te zijn… weet cker dat de auto’s weer toeterd door de straten gaan!! vuurwerk erbij!! ![]()