Marion: Koffer nog niet gepakt
Doe ik vanavond⦠Nu nog aan het werk⦠en morgen nog even op pad om iets te kopen
![]()
Hoop ook dat het leuk wordt!
Marion: Koffer nog niet gepakt
Doe ik vanavond⦠Nu nog aan het werk⦠en morgen nog even op pad om iets te kopen
![]()
Hoop ook dat het leuk wordt!
Hier wordt je nog moeier vanā¦
Pffff
Beps: waarvan??
Van niets doen!!
Ja dat kan ik!!! Ik gelijk bezig met administratie enzo⦠dus vermaak me welā¦
Hallo allemaal, gisteren helaas geen tijd gehad om langs te komen. Ben mijn zus en zwager gaan halen, kwamen aan uit Antalya. Vlucht 12 uur vervroegd en gedropt in Eindhoven terwijl ze van Amsterdam zijn vertrokken, is toch niet normaal wat ze zich momenteel allemaal veroorloven. Gaat dus ook weer brieven schrijven, klacht indienen enz.enz.Maar je wordt er niet vrolijk van, waren in Belek al 3 dagen bezig geweest om het weer terug te draaien of eventueel een dag bij te boeken maarre nix hoor, stonden gewoon mooi op Eindhoven. Ik vond het zo zielig en ben ze gaan halen en naar Schiphol gereden om auto te halen, toen naar Alphen en onderweg nog bij mijn zoon gestopt en toen weer terug naar Tilburg, moe;)
Roanna : hoe is het nu met je schoonzus, was weer ff schrikken he, vandaag werkoverleg dus pas laat thuis
Beps : je haartjes weer in de plooi, vermoeiend he nixen en dan laat je Bram nog voor je werken ook:unibrow:
Bloem : gisteren leuk geweest en nog een cadeau gevonden ook, goed zo!
Suc6 vanaaf bij de dierenarts
Cyn : fotoalbum mooi geworden en weer helemaal blij en morgen fotocamera alweer mee in de aanslag voor de volgende sessie. Heel fijne vakantie alvast he, want ik ook af en toe DDDD en nu heb ik het zeker niet vergeten
Viva : nieuwe auto en bevalt ie goed ? Op het werk nog steeds niet alles
zoals het moet ??
Trl : veel sterkte op je eerste werkdag ik hoop dat het goed meevalt:kus:en je nix aantrekken van de kletsmajoors hoor:finger:
Toos : Boosheid al een beetje gezakt? Is toch wel rare reaktie van de arts hoor. Hij zou zeker beter moeten weten
Filiz : nu echt klaar met school, welkom in de grotemensenwereld
Kaylo : schiet nu op met aftellen he
Marion : Was alles ok met J ? Enne af en toe ben ik echt Rotterdamse stadsmens nog steeds, weet nix van het leven op de boerderie hoor
Linda : al weer klaar voor de vrijdagavond?Ik heb geprobeerd nog een hotel in Bern te vinden dan had ik tot woensdag gegaan maarre is ech niet
gelukt hoor
Zo nu nog ff een beetje werken en heb beloofd om vanavond weer flink te duimen voor Turkije want dat had bij Holland ook wel geholpen kreeg ik te horen:D
Raak: jeetje wat een gedoe!! Mag ik vragen met welke organisatie ze waren? Wij hebben ook klanten die op een andere vlucht staan nu, maar die krijgen en 2 nachten extra, en geld terug⦠Zo hoort het ook!!
Cyn : tourm.x ken je die?alle mensen die uit het toestel kwamen liepen te schelden joh.ik heb dit gelukkig nog nooit meegemaakt
Cyn : zo was zo teleurgesteld en heeft nu meteen opnieuw geboekt voor oktober naar Conc.rde Antalya, ken je dat
Tourm*x ken ik wel ja⦠En dat soort praktijken zorgen er dus ook voor dat zij niet via de reisburoās te boeken zijn⦠Zijn geen ANVR (belangen) dus waarschijnlijk heeft klagen geen zin⦠![]()
Concorde is leuk!! Schijnt ook echt goed te zijn!! Ligt wel afgelegen⦠lara zelf schijnt niet zoveel voor te stellen.
Cyn : Lara is heel erg langgerekt, ik vond het erg leuk, veel wandelgebied en loungetenten, gezellige sfeer, maar ik zat in zakenhotel geen ai want ging altijd met vrienden weg
Ben naar huis, mijn neefje moet wielrennen bij ons in de wijk dus mooie kans om eens te gaan kijken. Daarna komen ze bij ons op visite. Fijne avond allemaal en tot morgen
zo ga er ook van tussen me omkleden en dan naar paps en mams toe dan samen met paps en neef naar de hardlooptraining
Ik ook weer thuis.Dag overleefd was gelukkig genoeg werk te doen,dus lekker afleiding.Aantal kwamen wel vragen hoe de vakantie was en zei gewoon K*T toen wisten ze wel genoeg en zeiden ze niet veel meer,de chef riep me nog wel bij zich ff een gesprekje mee gehad en vroeg of hij de arbo arts moest inschakelen,zodat het dan makkelijker is als ik er doorheen zit om dan ff weg te gaan,maar heb gezegd dat dat niet nodig is.
Ik ga ook!!! Tot volgende week!!!
:dag:
Cyn,heel veel plezier in Bulgarije!!!
**@Cynthia: Hele fijne werkvakantie en geniet ervan. Je verhalen lezen we wel weer volgende week. **
:vak01:** :vak01:**
PS, en succes met het het kopen van je⦠weet wel. Broem, broem :dag:
Goedenavond meiden.
Lekker rustig geweest vandaag, dus niet zoveel bij te lezen.
@TRL: Oh, gelukkig maar dat je vandaag genoeg afleiding had. Ze zullen heus nog wel een keer komen met de vragen, maar dat zie je dan wel weer. Voorlopig is je eerste werkdag goed verlopen, zo te lezen.
Wel fijn, dat ze je eventueel hulp aan willen bieden. Kan je altijd nog bezien, of je daar gebruik van wil maken.
@Toos: Nog steeds niet helemaal opgelost daar op je werk? Pfffā¦
@Beps: Lekker rustig relaxt dagje gehad en de haartjes weer op orde. Kan jij ze weer los gooien. En ook nog een TamTam gekocht. Toe maar! Doe maar ruig!
@Raak: Nouja zeg! Zo te lezen bij jij half Nederland door gesjeesd om familie op te halen. Wat hoor je dat toch vaak he?
Wij moeten altijd wel onze afspraken nakomen en zulke bedrijven doen maar wat.
Werkoverleg gehad dus en eigenlijk niet veel nieuws onder de zon, dat dat mijn job in September al gaat vervallen. Wat niet wil zeggen, dat ik zonder werk kom te zitten. Ze gaan gewoon dan wat minder met TTmers werken en worden die uren weer door de vaste medewerkers opgevuld, o.a. als gastvrouw. Nou, dat wil ik best wel en anders denk ik er maar over om helemaal te stoppen. Ik zie het nog wel. De gasten moeten vanaf dan, zelf hun producten intoetsen en afrekenen en daar zal ook eerst nog een tijd controle en hulp bij nodig zijn.
Zo, dit was het dan weer voor nu. De rest ben ik alweer kwijt. :drugged:
@Raak: Met wie werd er gevlogen eigenlijk??
Kijk damesā¦daarom ben ik niet van het regelen met die ākleineā organisaties, en het vliegen met de ākleineā of āturkseā maatschappijenā¦
Ik net ff lekker geslapen en tot rust gekomen
Nu straks met de hond trainen,ā¦ben benieuwd hoe t gaat, ook met het maagjeā¦
en het is hier weer uitgestorvenā¦
Waar is iedereen???