TTT deel 91, de 100 komt in zicht

Trusten bloem!!!

Ik was vanaaf met hubbie ff weg.
We twijfelen al tijden aan een eenvoudige keeskees… maar ik dacht dat ik het wel zonder kan. Alleen dat gaat ff moeilijker op het moment. Voor de hond veel shows, of naar grotere shows om te kijken… Hubbie niet altijd mee… dus geen karelkarel…
Nu komt er een nieuw model, dus heb ik mezelf een kadootje gedaan… het oude model haha!!!
Bram verteld me nu op Sjaaksjaak perfect de weg… heerlijk rustig rijden zonder briefjes waar links en rechts…

Nu ff wat drinken en slapen!

Morgen,

Bloem,een gezellige avond gehad en gelijk een vaderdag kadootje gescoord.
Beps,een 'sjaaksjaak’dus verdwalen kan niet meer.

Ik vandaag weer aan het werk,hoop niet dat er teveel langskomen om te vragen enzo…

fijne dag allemaal

**:bulgaria:Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!! :bulgaria: **
Bloem: 13 juni Friesland
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: 6 juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos

01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill

goooood mornink this early morninkkkk
oefff… auw… hellupp!!

@ beps, awhhhh je hebt een electronische robrob gekocht… cool!! maar ja, je weet de weg naar mijn huis al :wink: dusseuhmmm :wink:
@ TRL, oef kan me voorstellen dat je er als een berg tegenop ziet… kan misschien maar beter meteen uitleggen hoe de zaken ervoor staan, krijg je ook geen vervelende vragen als je het niet verwacht… en alles wat je niet wilt vertellen, vertel je gewoon lekker niet :stuck_out_tongue:
succes meissie

Zo ik ook wakker…rommelig geslapen door pijn, of pijn door rommelig geslapen geenidee…
Nu een dagje alleen wat huiswerk en rustig aan,…

werk ze allen…

@TRL: Sterkte meis… en het zijn ‘maar’ collega’s die hoeven niet alles te weten…en wat Bloemmie al zei: niet meer dan ze hoeven te weten, dan ben je van de vragen af. L*llen over anderen doen ze toch wel…

Beps en Bloem,ik weet het en wat ik niet wil vertellen vertel ik niet,maar je hebt altijd van de L*llen ertussen zitten die zeggen zie nou wel,heb t toch gezegd wat moet je met een Turk en bla bla bla en aan dat soort heb ik niet geen zin.

@TRL: Maar die houd je meis… ook als het met een nederlander was…
Doe wat je gevoel je ingeeft, daar moet jij nl mee je leven door, met jouw gevoel…
Wij kunnen alleen aan je denken, voor je hopen dat het meevalt, en er voor je zijn: EN dat zijn we :kus:

goedemorgen meiden,
ik weer op kantoor, al weer 3 kwartier achter een pc dingen moeten installeren die er spontaan iedere nacht weer vanaf vallen (kl*ten ict hierzo, volgens mij nemen ze ze aan op no no gezicht) nou ja 1e toets alweer gedaan, met kunst en vliegwerk zoals we dat noemen…
Nou ja maakt ook niet uit.
Beps kalm aan met maagje hoor
Bloem met bunny naar de da
Tlr…succes meisje, kan me voorstellen dat je niet op al die op en of aanmerkingen zit te wachten, maar als je helemaal niets verteld krijg je van die vragende gezichten, dus ik zou het in 1x vertellen aan allemaal te gelijk en er gelijk bij vermelden dat je niet zit te wachten op goed bedoelde adviezen en dat ze hun op of aanmerkingen voor zich kunnen houden.
Klaar.
Beps met pietpiet onderweg ja idd Bram is de meest vriendelijke stem beter als die doos die ook kan praten Karin ofzo, wat een walgelijke stem zeg.

Ikke straks naar paps toe even de boel glad trekken en de was weer ophalen en de schone weer in de kasten werken,

Ook even naar de garage, we hebben sinds vrijdag (wisten jullie nog niet) een andere auto, maar ze zijn het afleverpakketje vergeten (de sukkels).
We hadden een opel corsa 2 deurs, dat is niet handig nu, paps is volledig van ons afhankelijk dus we hebben nu een chevrolet kalos gekocht 4 deurs, een beetje groter dus, en ook meer kofferruimte, is ook wel handig, nu loopt paps nog met een stok, maar misschien moet dat op den duur wel een rollator zijn (die staat al startklaar in de kelder). In de corsa, kon ik net een krat bier en 2 boodschappen tassen kwijt, nu alle ruimte van de wereld.

Goedemorgen allemaal

Goeiemorgen!!

Trl: Sterkte :kus:

:dag:

Goedemorgen uit een grijs gebied.

Even aan mijn 1e bakje koffie en dan weer …tja wat dan weer? Hetzelfde als anders. Het is woensdag, dus weer naar de andere lokatie en daarna weer met het (dolmus)busje terug naar mijn eigen lokatie, waar om 15.00 uur het werkoverleg begint. Lekkere lange dag dus! :o

@Viva: Nouja, niet alleen wat meer ruimte, maar denk ook wel een stuk zuiniger. Mooi autootje hoor! Wij zijn toendertijd ook overgestapt op 5 deurs, vanwege het slecht ter been zijn van mijn vader en later ook wel voor de kleinkids (toen ze nog weleens meegingen) en zijn altijd een 5 deurs blijven rijden. Vinden het gewoon zooo handig.

@TRL: Wat de anderen al zeiden, Gel*l hou je toch, vooral in het begin, maar als je inderdaad nu al het een en ander kunt vertellen, misschien dat je er dan voorlopig vanaf bent. Kijk, er zullen altijd collega’s zijn, die of uit belangstelling of uit nieuwsgierigheid je toestand willen weten. Ik zou zeggen, sommige collega’s zul je best goed kennen, waaraan je wat meer details kwijt zou willen/kunnen en die anderen moeten het maar doen met, van horen zeggen. Het zal denk ik ook vandaag het lastigste voor je zijn, maar als iedereen zo’n beetje op de hoogte is, zullen ze je misschien wel een poosje met rust laten. Sterkte ermee meid!

Nou, ik ga weer even met de dagelijkse rituelen verder.

Iedereen werkse en Beps… rustig aan he! :unibrow:

goede morgen…

bloem…goed geamuseerd gister…gelukkig :smiley:
@beps…liggen draaien vanacht…das nooit leuk
trl…vandaar eerste werkdag…sterkte ermee (K)
@viva…ook weer opt kantoor…
roanna…vnadaag van locatie naarlocatie in de dolmus…

ikk vandaag n 11 - 7…gaat altijd snel voorbij…

iedereen een fijne dag…!!

Goede (bijna) middag!
Vanmorgen geen internetverbinding hier dus moest het onder mijn ontbijtje zonder jullie doen … ontzettend saai.

@TRL
Sterkte vandaag :kus:
Hoop dat je collega’s de ‘goedbedoelde’ adviezen bij zich houden.

@Beps
Een JoepJoep gekocht, hoeft hub niet bang te zijn dat je de weg naar huis niet meer kan vinden.

@Bloem
Genoten gisteravond.

@Viva
Problemen met de computer nog steeds niet opgelost, waardeloos zeg. Ook een grotere auto gekocht zodat paps gemakkelijk mee kan rijden.

@de rest
dikke :kus:

En nu weer aan het werk. Moet om 13.30 met J in het Radboud zijn en daarna meteen door naar het kinderfeestje van mijn neefje, zus heeft er weer een EK-feest van gemaakt dus hoop dat het droog blijft.

Goeiemorgen uit een zonnig zeeland,
Wat een rust hier, scheelt weer ,hoef dus niet veel bij te lezen. Het was weer een avond wel gisteren. De boosheid bij mij en collega’s was nog niet bepaald gezakt, sfeer was erg gespannen tussen degene die er de avond ervoor waren geweest en teamleidster. Maar goed, ben nu 2 dagen vrij.
@Beps: Vannacht aan het draaien geweest en een janjan gekocht. Bram verteld mij ook de weg, vind miep ook niet prettig
@Trl: Laat ze lekker over je l*llen, jij weet zelf hoe het zit en je bent niemand een verklaring schuldig. Sterkte meissie:kus:
@Cyn: Volgens mij is er morgen wat, ben even kwijt wat:drugged::vak01:
@Roanna: Lange dag vandaag, met de domus op stap
@Viva: Nieuwe auto gekocht, is een mooie auto hoor. Wat voor kleur heb je?

@Cyn
Koffer al gepakt voor het volgende studiereisje??? De ek-outfit niet vergeten he!!! Ben benieuwd hoe je het gaat vinden daar.
In ieder geval …

Heel veel plezier

http://www.alle-vakantiehuizen.nl/theme_images/bulgarije.jpg

in Bulgarije

@Marion: Merk je al wat van de medicijnen bij J? Worden ze vandaag bijgesteld of alleen maar gekeken of er resultaat is?

Bij ons gaat het om iemand waarbij de blaas is gespoeld met cytostatica (chemo), en wat erin is gegaan moet er ook weer uit. Zoals Marion al zei, dat zit in urine, maar ook speeksel, bloed en traanvocht. Als je zo iemand te verzorgen krijgt moet je goed beschermd zijn omdat je direct in contact komt met de urine waar die troep in zit.

Zo meiden ik een rustochtendje
Ik moet eigenlijk aan de studie, maar ben naar de kapper geweest…haartjes weer netjes, portomonee ook, netjes leeg :lol:

@Toos: nogmaals ik zou gewoon het ziekenhuis, of wat dan ook, persoonlijk bellen, onder het mom van: HELLUPPPPPP

Ikke nu ff nietsen, zo moe van het zitten :hihi: