TTT deel 91, de 100 komt in zicht

Roanna: :kus: Jou tijd komt wel!!! En ook ik stond er toen nog in voor september… maar ik sta er ook niet in :crybaby:

Goedenmiddag.

Alles gelezen.

Hier niks bijzonders gebeurd. Nouja, ik kreeg bericht van dat BK onderzoek en alles is goed. Toch nog een keer goed bericht.

Ik ga ff een happie eten. Spinazie al la creme, kookaardappeltjes, kipfiletje en luchtig bananen toetje.

Laterssssssssss :dag:

@Cynthia: Ja zekers . Wij komen ook vast nog wel een keer aan de beurt. :vak01: Een keer!

Ikke eet pizza ala Hubbie…
EN verder geen plannen
Lekker RUST!!!

ola
ikke weer thuis
weeeer een vreemde dag op t werk, maar die is alweer voorbij!!

@roanna, jeetje he, schrikken van schoonzus… heeft dit nog te maken met de eerdere klachten (huidkanker was t toch)

@ toos, ik ben erg blond, dus dit is gewoon een informatieve vraag, maar waarom zou het een risico zijn voor verplegend personeel om iemand te verplegen die chemo gehad heeft?
(denk denk… ikke dee ook gewoon pappie knuffelen en zoenen en uhm… zooi opruimen toen hij terug kwam van de chemo…?)

uhm… kwait…
wordt de hele tijd gestoord op msn terwijl ik maar een half uurtje op de pc heb…
opfffff vermoeiend!! opgefokt!!

owh ja, ga morgen uit t werk toch ff met Ko en Ka langs de dierenarts. ze blijven snotteren en gisteren was Ka er rusteloos. denk dat het een goeie beslissing is want net kwam ik thuis en ze deed ZOOOOOOO raar. als een bezette vluchten terwijl ik alleen het eten neerzette en toen knalde ze dus echt gewoon 5x met dr volle gewicht tegen de ren aan, die was dicht en ze rende dus als een idioot bang konijn in de rondte…
misschien snot in t koppie waardoor ze t allemaal nie meer zo goed ziet?! we gaan t zien…

alright
off me goes allemaal een fijne avond!! :dag:

@Bloem: Ja, dat heeft te maken met haar longkanker. Het was ingekapseld zeiden ze, m.a.w. stilstaand, maar het zal nu wel weer de kop opsteken denk ik zelf, want toen ze mij laatst belde om te vragen naar mijn gezondheid, kon ze amper adem halen.

Het is mijn schoonzuster en wat ze heeft is ook best heel erg, maar ik kan echt niet begrijpen, als je hoort dat je LK hebt, dat je dan door kunt blijven roken als een ketter. Zo ook mijn broer. Beide LK en toch door blijven paffen. Kan er soms met de pet niet bij. Maargoed, wie ben ik? Ik heb misschien makkelijk praten, omdat het mij toen wel gelukt is te stoppen. Daarom was het best schrikken vanmorgen, want dit gun je natuurlijk niemand.

Bloem, ik zou als ik jou was ook inderdaad even met de beestjes naar de DA, want dit duurt wel een beetje te lang. En ach zo zielig met de kop tegen de tralies aan stoten. Ohhhhhhh…:smirk:

Bloem…have fun. :dag:

ikke ook bijgelezen…

;)wanneer je lang genoeg wacht, kom je van zelf aan de beurt…!!

ik heb wel zo het idee dat het lijstje veel korter is dan andere jaren…?!

iedereen een fijne avond…xx

Het lijstje is inderdaad korter. Dit jaar ga ikzelf niet op vakantie, maar ik ga werken 4 dagen in de week werken en vakantie houden. Volgend jaar om deze tijd ben ik alweer op stage.

Ik ben weer druk om mijn 1ejaars htro studie af te ronden, maar over 3,5 week wordt dit beloont met het welverdiende zomervakantie.

Goede avond samen …

@Toos
Wat een Jan Doedel die arts bij jullie. Tot maandag wachten met de uitleg over de risico’s, die moet gegeven worden voordat jullie de bewoner gaan verzorgen.
Meen me te herinneren, maar weet het niet 100% zeker, dat er in de urine nog reststoffen van de chemo zitten. Niet gezond natuurlijk als je daar veel mee in aanraking komt als je het niet nodig hebt. Mijn tante kreeg toen ze chemo had het advies het toilet boven te gebruiken om de andere gezinsleden en bezoek te beschermen. Als die mogelijkheid er niet was moest het toilet na ieder bezoek grondig gedesinfecteerd worden.

@Cyn
Nieuwsgierig naar het fotoalbum. Zal best mooi geworden zijn.

@Beps
Op jacht voor nieuwe gordijnen en een boormachine voor hub.

@Kaylo
Wil liever een terrasje pikken maar helaas … er moet ook nog gewerkt worden. Volgende week meis, dan mag je er hele dagen blijven zitten.

@Jac
Ik wil wel in het lijstje, liefst een keer of tig, maar het kan nog ff niet.

@Roanna
Goed bericht van het B-onderzoek … mooi zo!!

Hij is mooi!!! :smiley:

Mooi zo :smiley: !!!

:thumbsup:

Zo meiden, ik zie wel dat er op dit moment niemand is, maar wou toch even weltrusten zeggen.

Het was erg stil vanavond. Ben zelf ook niet veel aanwezig geweest. Heb weer even muziek op de PC gezet, die ik dan morgen weer op mijn ipodje wil zetten, als het me lukt. :evil: Dus ben op mijn manier druk bezig geweest. Hi, hi.

Weltrusten en tot morgen weer. :slapen: :dag:

@Linda: Ik zie nu dat jij er wel bent dus hierbij :dag: welrusten. Slaap lekker en tot morgen.

@roanna: ja ben er effe bij lezen maar is niet zo heel veel ik ga zo ook lekker slapen slaap lekker en tot morgen

Lijkt erop dat iedereen vroeg het bed in duikt vanavond … het zal hier ook niet lang duren denk ik.

Alvast welteruste allemaal :slapen:

ola
ikke weer terug
:biggrin: was leuk en gezellig en lachen enzo meer
hebben ookalvast een vaderdag kadootje gekocht voor die pappi…
en nu thuis en de batterijtjes leeg…

anyways
zoals te verwachten
batterijtjes ver in t rood… me goes bedje toe!!