MK116: Ook ik wens jou en je gezin en familie een hele fijne vakantie en ga ervan genieten. Ook een goede reis gewenst. :kus::vak01:
Roanna: dankje… Maar wat raar dat die mensen boos op jullie werden… Jullie kunnen er ook niks aan doen dat de kassa het niet doet… Maar mensen willen dat toch nog begrijpen
![]()
@Cyn: Omdat ze dan al in een rij staan en bijna aan de beurt zijn en toen vielen er 2 kassa’s uit. Bleven 2 kassa’s over die het nog wel deden, maar daar stonden ook al rijen. Hun moesten zich daar dan weer bij aansluiten. Maargoed, als hun soep of warm eten koud zou worden, bieden wij altijd nieuwe aan.
Ze worden ook vaak op DAT moment boos, want ja,… ze hebben maar een half uurtje pauze. Kan me er wel wat bij voorstellen maarja, er moet toch echt wel afgerekend worden, op wat voor manier dan ook.
Gelukkig duurde het zo circa een kwartier en ja ik ben dan zo iemand, ga op alle toetsen drukken en uit proberen en op een gegeven moment deden ze het weer. Mijn collega’s noemden me al de “monteur”. :biggrin: Maarja, dat was denk ik meer geluk dan wijsheid.
Zijn jullie ook een beetje zenuwachtig voor vanavond? Ikke wel een bietje.
TRL: :kus:
zenuwachtig…?? Waarvoor? Voor NL??? Haha nou ik ben eigenlijk niet echt voor NL… ![]()
BLOEDNERVEUS…Maar volgens hubbie(die voetbal haat) verliezen ze vanaaf(of dat hoopt hij iig!!!)
Meiden ik ben weg!!! Vanavond lekker op de bank… en dan voetbal kijken!!! Forza Italia!!
Weet niet heb altijd al een zwak gehad voor hun
Maar voor mijn voetbalpoule moet Nederland winnen… en dan Frankrijk ook nog… Dan heb ik 22 euro gewonnen!!! ![]()
Tot morgen… En oh… morgen komt het foto-album…
en nog een nieuwtje: donderdag ga ik een scooter kopen!..
Ook een nieuwtje: Ik toevallig ook!
Natuurlijk wordt het niks met Nederland vanavond, maar doe toch wel mijn Oranje T-shirt aan hoor! :dag: Eg wel!
@ roanna en cyn: ik zeg ff helemaal nix!!! ![]()
NL gaat verliezen, 68 minuut, counter van de italianen en dan in de 89 minuut nog door een misser van Van Der Sar, dan weten jullie dat ook weer
hahahaa
nee, ach t maakt mij niet uit, als het maar wel interessant en spannend is!!
@ roanna, bij jullie dus ookal? ff resetten?!
ikke echt een vreemde rare dag… werk, thuis, allemaal rekeningen die ik krijg die niet kloppen, hang je weer uren aan de lijn met een of andere idiote doos. t zal echt aan mij liggen maar wordt altijd zoooo kriegel van dat soort gesprekken/ callcenter dozen
ze lijken t gewoon niet te willen snappen! anyways…
ga mezelf maar helemaal ongans drinken, daar wordt t vast beter van, tis er igg wel weer voor
dus: cheers
@Bloemmie: Callcenterdozen en ex-ccdozen dat klikt niet hahahahahaha!!! Maar ehh wel opgelost ondertussen??
Ik denk dat nl verliest vanaaf(deden ze in 88 ook, en kwamen met hakken over de sloot door de voorrondes, MAAR ik stond wel op de Berlage Brug in A’dam om ze als EKampioenen binnen te halen Ohhhh zooo lekkkelllll)
@ beps, tja das wel heeeel lang geleden he?! ![]()
en nee nie opgelost, volgende week weer bellen, dan is die-en-die weer terug… dat bedoel ik dus, ikke teruggebeld worden is weer geen optie, wanckers…!
hahahah die roanna!! hahaha
Tja ik heb geen leuke poes
en kan er ook geen vinden, dus dan deze maar even. :unibrow:
Linda…SUPER! ![]()
TWEE-NUL TWEEHEE-NUL TWEE-NUL!!!
En
ER KAN NOG MEER BIJ ER KAN NOG MEER BIJ!!!
Twweeeeeeeeeee-NUL ![]()
Hij gaat goed meiden. :vak02: