http://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/voetbal/voetbal3.gif
Op naar de tweede helft! ![]()
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/voetbal/voetbal3.gif
Op naar de tweede helft! ![]()
Ohhh nu zou ik wel een vliegje willen wezen in de kleedkamer van de mannen!! Ohh wat voor een peptalk zouden ze nu krijgen???
Hij gaatā¦en we moeten nog 1 helft!!
Dus ik ben gematigd positief!!!
MAAR IK BEN BLIJ!!!
De koffers en handbagage staan klaar en de broodjes zijn gesmeerd. Nu tijd om naar bed te gaan, de taxi komt namelijk om 02.15 uur.
Ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest. Ik ben al weken supervol en verkouden en ik hoest ook nog vreselijk. Nu weer een kuur gekregen want hij hoorde het piepen in mijn long. Ik zit dus 10 dagen aan de pillen. En daarbij nog de neusspray en ibuproās als de hoofdpijn te erg wordt. Hopelijk slaat de kuur snel aan en is het turkse zonnetje een goed medicijn voor mijn lichaam.
Iedereen bedankt voor de lieve wensen en marion ook bedankt voor de mooie foto!
Tot over een paar weken. Cynthia, Bloem, Damber, Kaylo en Toos, jullie ook een hele fijne vakantie!
@MK: Heh, dat is nou niet zo leuk weggaan, maar wat je zegt, een beetje vakantieVitamine opdoen, doet vaak al goed. Kijk je wel uit met je medicatie en/in de zon! In ieder geval heel veel plezier hoor! :dag: :kus:
MK: Veel plezier nogmaals!!!
Meidenā¦spannend!!! Die Italianen zijn zoooo gemeen en hard als ze niet kunnen winnen!!
Ik duim duim duimā¦
3 - 0 :wereld: :dope:
Jajajajajajajajaja
Op Naar 4
We Willen De 4 We Willen De 4!!!
Hoera!!!
3 - 0
hihihi
die beps en roanna⦠wat een fanatiekelingen!! hahaha
@ MK mag je met je pillen wel in de zon? mag je wel vliegen!??! igg heel veel plezier en knap maar snel op!! :dag:
heb tot nu toe elke wedstrijd āgevolgdā behalve deze dus⦠hihi⦠sollY!!
Yes Yes Yes
@mk: heel veel plezier! Geniet ervan
Volgens mij, zijn wij de enigste 2 wousen hier Beps, maar voorlopig hebben we toch maar mooi gewonnen. :biggrin:
Ik ga naar bed om daar de commentaren te bekijken.
Meiden⦠weltrusten allemaal en tot morgen. :dag::slapen:
@Linda: Je oranjehandje had wel geholpen! Kun je 'm niet een poosje hier neer zetten? ![]()
@ roanna kan je wel slapen met al die adrenaline?! ![]()
@Bloem: Ikke wel. Juist wel. Zal wel weer een feest zijn hier op de rotonde. Dār is me hier een partij lawaai in de omgeving, maar wel leuk! :unibrow:
Neem zo mijn Zopi en dan kan ik heerlijk (gerust) slapen . ![]()
wat een babietje trouwens die affelaay⦠hihiā¦
of beledig ik nu iemand :paranoid: TRL? vind t echt zoān typische ajassessiedd?!
@roanna: ga m gelijk aanpassen
alright soccerbabesā¦
ikke doe mn naaldhakken in de kast en ga lekker slaapie doen⦠dromen over mooie dromen!!
nighty night!!