Zo de schapjes in huis. Ik had het gevoel dat mn maagje weer rustig werd, maar met alles pakken in en uit karretje in auto uit auto ben ik weer vol auwwie
Beps: ik ben het wel eens met je, maar ze doet dit al 11 jaar… Sinds de dag dat mijn opa overleed… We komen er 2/3 keer per week… En ze zegt tegen iedereen dat ze ons nooit ziet… Het gaat me er niet om dat ze het tegen mij zegt (telt wel ook mee)… Maar ze zegt het ook tegen anderen… Er zijn mensen die denken/te horen krijgen dat ik de hele dag zit te vreten etc. En waarom is het dan in vredesnaam alleen tegen mij? Dat begrijp ik gewoon niet…
@Beps
Ikke wil ook en misschien mag ik daar over even weer rond gaan lopen.
Maar rustig aan de rest van de dag, dacht trouwens dat hubs mee was met de boodschappen.
@Cyn
Is ook niet te snappen waarom ze het alleen tegen jou heeft. Is vaak ook jaloezie hoor. Probeer je niet te druk te maken over het waarom, makkelijk gezegd ik weet het, maar je hebt er alleen jezelf mee. Het heeft tijd nodig allemaal maar over een poos kan je alles wat ze zegt makkelijker van je af zetten en denk je laat haar maar l*llen, ze is nu eenmaal niet wijzer.
Marion : ben je weer ff uitgemoederd ? hoe is het met al de kleintjes ??
MK : ik wilde jullie alvast een heeeeel fijne vakantie met de hele familie wensen. Lekker genieten met zn allen hoor ! :vak02:
@Bloemmie en Marion: Hubbie thuis, die doet het huishouden enzo
Ik denk doe ik ff snel,…maar dat viel tegen dus!!
Nu een goed excuus om te nietsen hahaha
Beps : dit bedoelt de dokter vast niet met rustig aan he:smirk: Benen omhoog op de bank en blijven liggen !!!:biggrin:Minstens tot na de voetbal hahaha
Laat je maar lekker een keertje verwennen toch
Viva : hoe is het meisje ?? en dan ook nog tegenslag op het werk, soms valt alles echt niet mee he
Kaylo : jij ook een fijne reis en fijne avond, tot morgen
Ik ben me al geestelijk aan het voorbereiden op vanavond:biggrin:
Zal wel een zware bevalling worden, zoiets als bij Turkije denk ik
@Cynthia: Ben net thuis van van alles en nog wat en dacht ff eerst hier lezen. Meid toch. Het zat er natuurlijk al een keer in, maar nu is het dus zo. :finger: Heel goed van je, dat je NU zo hebt beslist en voor de rest sluit ik me bij de woorden van de anderen aan. :kus:
Nou meiden… wij hadden dus ook storing hoor! Van de 5 kassa’s deed het en 1 al een tijdje niet en toen… ja hoor, de mijne en van een collega ook eruit. Tegelijk. Iedereen dus naar de andere kassa sturen en dat namen de meesten ons niet in dank af, want … nu werd hun soep enzo koud! :paranoid: