@ beps ja idd, is echt zo weinig!!
maar goed, zal binnenkort eens goed de dagen tellen die ik vrij wil hebben en vrij “moet” hebben en of ik dan uitbetaald wil worden of niet… ect…
maar es aan de slag, krijg allemaal mail binnen, dus motten we maar ff op reageren ![]()
@Bloem: Ga 2 weken, dus moet lukken. Ben benieuwd naar je kaart
@MK: http://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/vakantie/blin32.gifen geniet ervan samen met hub en de kids
Klaar met de 1e etappe en het was gelukkig goed te doen.
@TRL
Logisch dat je er tegenop ziet om naar het werk te gaan. Zullen hier voor je duimen dat je collega’s begripvol reageren.
@Viva
Bergen werk te doen en niet vooruit kunnen, het begint weer goed! Lekker buiten in de zon met een bakkie misschien tot de problemen opgelost zijn?
@Bloem
Ook al problemen op het werk! Nog een paar dagen afzien en dan … VAKANTIE!!
@Roanna
Ook een goede morgen ![]()
Werk ze voor straks … hopelijk verloopt alles probleemloos bij jullie!
@Toos
Weer flink aan de sa*os gehangen gisteren en nu een zwaar hoofd. En dan moet je ook nog aan de croc vandaag. Zoals Bloem al zei, goed knikken, doet het altijd goed. Tenminste als het hoofd dat afkan ![]()
Wat zal jij blij zijn als het avond is en kunt banken. Sterkte!!
@Filiz
Misschien heb je geluk dat de aflossing vroeger komt om ook de hele wedstrijd te kunnen kijken.
@MK
Vorig jaar geen vakantie voor jou naar Turkije, je was toen te druk met de kleine G. Maar nu is het dan bijna zover. Met een hele club op weg naar Side. Wens jou en je gezin, en natuurlijk ook de rest van de vrienden, een hele mooie tijd toe!! Laat je lekker verwennen daar.
http://www.villaprestige.nl/pictures/Side%20overzicht.JPG
geniet er van
@marion
weer je best gedaan op een super foto?! very nice, die kan zo mee als ansichtkaart!!
@ toos, heb em gisteren op de bus gedaan, maar weet niet cker of ie op tijd aan gaat komen, want duurt erg lang naar turkije (mn andere post tot nu toe) hihi… ben benieuwd!!
poehee echt een mooi plaatje, daar krijg ik nou heimwee van ![]()
me 2…!!
@marion…tja helaas wordt ik niet afgelost…de slaapdienst is dan al daar dus…moeten t met zn 3e doen…ach ja, miss blijven de kids ook wel op om te kijke…
ikke ga te werk…
tot vanaaf…bye bye zwaai zwaai
@ filiz, kun je niet tijdens de rust snel naar huis? of is dat te ver?
Goeiemorgen ![]()
Ik voel me leeg… heel leeg… Want na zaterdag met askim te hebben gebroken, heb ik gister met mijn oma gebroken. Ik kan het niet meer aan, ik heb zoveel dingen te horen gekregen gistermiddag… Ze moet me niet want ik ben dik, maar mijn broer dat is toch zo’n lieve jongen… Nee die is zooo anders… (mijn oma’s vriendin belde ons op) Gisteravond nog naar mijn oma geweest… toen begon ze er over dat auto’s voor luie mensen zijn (doelend op mij) en zo ging het nog een half uur door… (weet het niet meer precies op te schrijven) En op een gegeven moment was ik het zooo zat, het gaat al zo sinds mijn opa overleden is (11 jaar dus)… Dat ik jankend de deur uit ben gelopen… mijn moeder is toen nog blijven zitten… En wat er toen gebeurde… Echt de hel brak los daar… Mijn moeder heeft alles eruit gegooid!! Ik kon het bijna letterlijk verstaan… Maar goed mijn oma ontkent dat ze het gezegd heeft, en dat ze het erg vervelend ben dat ik “dik” ben, en dat ik maar naar de dokter moet gaan blablabla… Mijn moeder trekt altijd alleen maar partij voor mij… nou ja zo ging het nog even door. Tot mijn moeder er ook klaar mee was en ook de tent is uitgelopen…
Meiden echt het klinkt misschien heel hard, maar voor mijn gevoel heb ik geen oma meer… Een oma doet niet zo tegen haar kleindochter… (maar ze doet wel lief tegen haar kleinzoon) Heb haar nooit, maar dan ook nooit wat misdaan… Verschillende mensen zeggen tegen haar dat ze normaal moet doen omdat ze maar 1 kleindochter heeft… maar het is te laat… ze heeft nu geen kleindochter meer. Mijn ouders zijn het absoluut met mij eens dat ik er niet meer heen ga.
Sorry maar ik moest echt even mijn verhaal kwijt… Kon er niet van slapen vannacht, maar ik heb de beslissing genomen, en ik denk de juiste beslissing…
Sorry voor ego…
cyn : niet zo leuk, je verhaal.
Sorry dat ik het zeg hoor, maar k vind je oma maar een akelig mens.
Zijn alle zwaardere mensen dan luierikken ? Dan hoor ik daar ook bij, ben ook niet mager.
Weet dat het niet makkelijk zal zijn voor je, maar denk dat ik ook zo zou reageren in jouw plaats.
Ik vind je een knappe meid ! Dikke :kus:
Cyn,dit is geen ego beslissing van je,je hebt nu voor jezelf gekozen en als ik jouw verhalen hier soms las hoe zij tegen je deed dan vond ik het toch elke keer weer knap dat je er nog steeds heen ging.Zelf had ik ook met mijn ‘oma’ gebroken 9 jaar geleden en om eerlijk te zijn daar geen dag spijt van gehad.Vorig jaar is ze overleden en ben toen ook niet naar de crematie geweest.Ik denk dat jij voor jouw de juiste beslissing heb genomen hoe hard dat op dit moment misschien ook is.Ik wens je veel sterkte:kus:
@Cyn
DIT IS GEEN EGOBESLISSING!!!
Soms kan je gewoon niet anders dan voor jezelf kiezen. Je hebt je lang genoeg door je oma laten beledigen en haar vaak genoeg een nieuwe kans gegeven. En sommige mensen zijn gewoon niet wijzer moet je maar denken, die snappen niet dat het goede van een mens van binnen zit en gaan alleen af op het uiterlijk. Laat haar kletsen meissie, je ziet er goed uit, al ben je dan niet slank zoals zij dat graag wil zien. En daarbij ook nog eens een schat van een meid. Wordt tijd dat zij dat ook eens gaat zien. Een dikke :kus: en kop op he!!!
@ cyn vind dat je het tot nu toe nog lang hebt volgehouden
behoorlijk rot op dit moment, maar allicht het beste voor jouw toekomst. gelukkig staan je mamma en pappa achter je.
:kus:
Cynnie, meisje kop op, zoals de anderen al zeiden hierboven, je hebt haar vaak genoeg vergeven, nu is de koek op zoals dat heet…voor jou een dikke knuffel, en mensen die je veroordelen of beoordelen op je gewicht…blehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh dikke neus voor hun
kus Viva
Meiden thanks… Jullie reacties doen me echt goed… Ik weet dat dit gewoon het beste voor me is… Heb het jarenlang opgekropt, en gister brak er iets in me… Weet niet waarom, het gebeurde gewoon. Hoop dat ik nu in mijn hoofd rust kan krijgen…
Hier enorm WARM !!!
Op bureau airco, maar als je dan buiten komt, … BAM !!
@ cyn met de tijd vast wel… dat is een process en soms hoeft er een klein druppeltje te komen om de emmer te doen overlopen
probeer wat afstand te nemen dan komt t vast wel goed!
Cyn ::kus:Je hebt groot gelijk hoor meisje. Een normale oma gedraagt zich echt niet zo, zij is niet normaal, jij wel:thumbsup:Gewicht maakt echt nix uit en je moet maar zo denken : gewicht kun je kwijtraken maar een slecht karakter niet.En waarom je nu wel zo fel gereageerd hebt is ook te verklaren. Je zat al niet echt lekker in je vel natuurlijk na zaterdag en een beetje morele steun zou je dan op zn minst verwachten en niet dit. Nou meis gelukkig zijn er meer mensen die denken zoals jij en ik.Voel jij je maar niet schuldig hoor!!
@Cyn: Mijn oudtante(meer oma dan oma’s voor me geweest zijn) zei altijd: Zo lekker want bij jullie is er meer te knuffelen!!!
Een wijs besluit meis. Ze hebben het zelf idd vaak niet door. Ze zitten alleen, er komt iemand langs, en ze zeggen alles wat in hen op komt, vergetend dat ze de ander zo kwetsen! Geen excuus, maar zoo irri!!
Nu op naar een rustige toekomst. 2 Knopen doorgehakt… en nu is het tijd voor Cyn(tenminste, als alle pijn en verdriet een plekje heeft gekregen!)