TTT deel 91, de 100 komt in zicht

Günaydın kızlar, burada da güneşli var :zon02:
Lekker weer in de korte broek aan het werk vandaag, het zal wel weer warm zijn in de stal.

@Kaylo
Eindelijk ook de :zon02: bij jullie, jammer dat je nu moet werken.

@Bloem
Weer een korte nacht gehad vannacht!!

@Beps
De pijnstillers hebben vannacht goed hun werk gedaan, deze keer wel een keer doorgeslapen. Mooi zo!!

@Bloem
Goed je best gedaan … leuke plaatjes in je handtekening, heel iets anders dan die rode poes he :lol:

Morgen,

Hier ook zon.Vandaag en morgen nog lekker vrij,had deze dagen extra genomen voor het geval we zouden bijboeken,maar blijf nu ook lekker thuis,woensdag weer beginnen denk of misschien morgen,zie daar best wel tegenop.

Marion,sterkte dan maar in de warme stal.
Bloem,kort nachtje gehad,lange dag dus voor je.
Beps,lekker geslapen

Ook hier warm, benauwd enzo

Hubbie en ik straks schapjes doen en dan zien we verder!
Iedereen die wel werken moet: STERKTE!!!

Goedemorgen allemaal

goedemorgen allemaal, ik weer achter mijn bureau…
pc gecrasht…dus bergen werk en niets wat gedaan kan worden…dat is dus mijn eerste dagje na de vakantie…

@viva: das balen zeg van je pc, hoop dat je snel weer aan et werk kunt om de berg werk weg te werken

viva : leuk begin !

@Viva: je weet het he,… als alles tegenzit…ga de zon in!! Ellendig meis…sterkte daar! Als Murphy langskomt is het zoo irri dat hij zn hele familie altijd meeneemt!

@ viva lekker beginnen dus…
@ trl kan me dat heel goed voorstellen dat je er tegenop ziet… misschien een beetje afleiding?!
@ beps, jij met je murphy altijd… kan die nie gewoon in de polder blijven :wink:

hiero ook problemen, is het ene verholpen, komt t andere weer opduiken… nee lekker…
gaaappppp zo moe, crunch… da zijn mn botten in de maler… oef…
maar goed, vandaag dus werken, boodschappies doen, voetbalkijken, slapen, werken, najib, slapen, werken, ouders, slapen, werken: VAKANTIE!! wiieep wieeep wooooppp

@bloem: sterkte met de laatste dagen tot aan je vakantie

Goedemorgen uit… ook weer een heel zonnig en warm oord. :zon02:

Ik heb heb eigenlijk niets te melden, dan dat ik ff goedemorgen kwam zeggen. Heb momenteel geen problemen ergens mee, dus … mag ook wel een keer gezegd worden toch. :wink:

Heb net even thuis het een en ander gedaan en zo weer naar het werk. Hopenlijk hebben we daar geen storingen of problemen, want daar heb ik geen zin in. :unibrow:

Iedereen sterkte ermee en voor de werkenden… werkse.

Tot laters. :kus:

goede morgen…!!
hier ook heerlijk weer…:smiley: mocht ook wel weer eens tijd worden…!!

@beps…lekker vrij vandaag…enjoy
@marion…lkkr met de korte broek de stallen in
@viva…op het werk, maar kan niks doen…schiet lkkr op ja
@trl…lkkr nog 2 dagen thuis…doe t lekker rustig aan

rest alweer kwijt…maar wens iedereen een fijne dag…!!

ikke vandaag n 1 -9…hoop wat eerder naar huis te mogen…kan ik teministe de hele wedstrijd zien

@mk…mocht ik niet meer langskomen hier…ik wens jullie heeeel veel plezier in side.!!

@Filiz: Nee niet vrij: Ziek Ik heb weer een maagontsteking en moet rust houden…
En ik hEB HET WARMMMMMMMM

Goeiemorgen,
Ook hier vandaag :zon02: en warm. Gisteren wezen barbeknoeien bij mn broer, was heel gezellie en de samos smaakte goed. Werd vanmorgen wakker met knallende hoofdpijn en een beetje duf:unibrow:. Moet vandaag ook weer aan de crock, heb straks een bespreking alleen weinig te vertellen. Zit niks anders op dan er maar een punt aan te kletsen. Ik hoop vanavond iets van het voetbal te zien. Na vandaag nog 5 avonden werken en dan uhhhh, tja wat dan:slywink:

iedereen aan t opstarten!?
idd
@ MK een hele fijne super geweldige vakantie met de familie en de kids in SIDE!! Enjoy!!

kwam er net achter dat ik nog maar een miezerige 28uur vakantie bijmekaar gespaard heb, die ook nog eens extra belast wordt… mmhh… de buikriem nog maar es wat strakker aanhalen vrees ik, want dit gaat em zo allemaal niet worde :frowning:

@ beps, airco?
@ toos, hihi, ja knikken en zo, komt erg actief luisterend over :wink:
enneuhmmm het kaartje is op de bus, hopelijk komt ie (op tijd aan) hoe lang ga je naar ADR? 2 weken he?!

@beps…en ik nog niet helemaal wakker… :s solly…!!

@Bloemmie: Hubbie wil geen airco in de huiskamer(GRRR)
En dat van die vakuren ken ik bij het uzb, iets van 2 dgn per maand ofzo… grrrrrr

Oh ja

MK!!! HET IS BIJNA ZOVERRRRRRR
Veel plezier…