TTT deel 91, de 100 komt in zicht

Viva : welkom thuis, fijn dat jullie toch nog lekker uitgerust hebben.
Nu kun je er hopelijk toch weer wat beter tegen. Ik denk dat je er goed aan gedaan hebt te stoppen met de pillen.Luisteren naar je eigen lichaam is heel belangrijk.
Trl : gelukkig vanacht weer een beetje geslapen, jij ook goed voor je eigen lichaam zorgen he dat is nu het allerbelangrijkste : jij en je kleine hummeltje in je. Het is van jou en krijgt jouw naam en jij kunt er echt van gaan genieten. Dat kan ie je iig niet afnemen. Komt wel goed hoor meis, wij zijn er ook allemaal voor je
Bloem : heerlijk dat je zo tevreden bent met je eigen gecreerde plekkie. Dat je er maar veel geluk in mag beleven
Linda : ook fijne daagjes gehad en jij kunt er ook weer ff tegen
Beps : veel plezier met de wandeling
Roanna : op zondag aan het poetsen en klusjes doen :unibrow:veel plezier he :o
Toos : lekker weekendje vrij, ik zag dat het weer idd niet goed is in Zeeland, hier ook niet hoor !
Marion : hoe was het gisteren gegaan ?
Ik was zoals gezegd in Amsterdam bij Ajax (de toekomst) Heb een geweldige dag gehad met de 4 kleinkids. Was georganiseerd door Frank Rijkaard, die was zo lief voor alle kindjes.(was ADHD-dag) Heb een video gemaakt van hem en de kids. Mark Overmars was er ook en nog veel andere voetballers en een van mijn favoriete mannen :
Umberto Tan.Karin Bloemen trad op en Roxanna en dreetje Hazes. Dreetje was trouwens ook de hele dag met de kids bezig, was geweldige dag dus ennnnn heeel mooi weer ook nog. Ik ga vandaag maar eens naar het oosten des lands,moet het zonnetje schijnen zeggen ze.
Fijne dag allemaal:zon:

@Raak: Nou dat ziet er leuk uit zo wat jij verteld. Leuk he, dat ze dat doen voor die kinderen.

Ja, ik vind het heerlijk om in mijn eentje hier een beetje te doen waar ik zin in heb. Normaal loopt mien manneke altijd om me te drentelen, niet dat ik daar last van heb :o, maar dan schiet het vaak niet op. Zit nu aan mijn 2e bakkie en dan ff weer verder en dan klaar en ga vanmiddag lekker van het zonnetje genieten. Ik zou zeggen, kom inderdaad deze kant op, want het is en blijft hier stralend weer vandaag met zo’n 27 graden.

@TRL: Dus eigenlijk wilde hij wel met je trouwen, enkel en alleen omdat het kindje dan zijn naam krijgt en niet omdat hij van je houd en met jou een toekomst wil opbouwen? Nou, je hebt gelijk, ik zou me ook wel 3 x bedenken om het zo rigoreus aan te pakken.

Maar kan me voorstellen TRL dat het je dag en nacht bezig houd. Natuurlijk weet je wel, dat alles hier goed komt en goed geregeld wordt hier, maar dit is waarschijnlijk niet zoals jij het wou. Meid toch! Hopenlijk zal de toekomst uit wijzen, wat het beste is voor jou en je kindje. :kus:

goeiemorgen ladies !

Ik lees hier steeds van zonnetje, lekker warm, terrasje doen ? Waar wonen jullie ? :hihi:
Hier regenachtig, niks te warm en niks zonneke !:angry:

Viva : welkom terug meid ! Blij dat jullie het toch nog goed hebben gehad. Die ring lijkt me een héél mooi aandenken aan je mama. Iets speciaals

Verder niet veel te melden, is zondag hé ?

Deze middag bij mijn pap, is vaderkesdag. Een leuk hemdje met bijpassende pull gekocht. Je moet iets hé ? En hij heeft al alles !

Wens iedereen een leuke zondag toe ! En wie zon in in de buurt heeft : geniet ervan !!

@Kaylo: Volgende week is het hier pas vaderdag… haha, de 3de zondag in juni, en moederdag de 2de in mei…

@TRL: neem je tijd. Je hebt jaren het beste voor V gewild, en nu moet je er aan wennen niet meer aan hem te hoeven denken(en je gevoelens een plek te geven) en alleen voor jou en de kleine te hoeven zorgen. En ja, toen ik las dat hij het, in het bijzijn van de vriend, over trouwen had, dacht ik dat hij een goed beeld aan de vriend wilde geven(tenslotte zijn kinderen daar heel belangrijk voor de mannen, zeker een zoon…) Maar jij krijgt jouw kindje, en jij kan dat heel goed, zelfs alleen met de mensen om je heen, zonder V!!
Rustig aan schat!!! :kus:

Beps,dat trouwen zei hij niet in het bijzijn van die vriend hoor,maar dat doet er ook verder niet meer toe.Hij had het ook nog niet eens aan zijn familie verteld,dus toen we donderdagnacht ons laatste gesprek hadden gehad en hij vrijdag de hele dag zijn telefoon uit had staan,heb ik zijn moeder een sms gestuurd en het vermeld,vind dat zij het recht heeft om het te weten.Nou toen belde hij me heel kwaad op dat ik zijn familie met rust moest laten.

@viva
De batterij toch weer opgeladen, nog een beetje kunnen genieten en nu weer over tot de orde van de dag. Alles is goed gegaan en jullie hebben bij kunnen tanken, daar was het voor bedoeld.

@trl
Wat een verhaal zeg. Die gozer is jou niet waard. Ik denk dat je altijd alleen maar rekening met hem hebt gehouden en hij nooit met jou. Nu denk ik dat het tijd wordt om voor jezelf en je kleintje te kiezen. De enige wijze les is hem te vergeten (hoe moeilijk dat ook zal zijn). Zelf nu is hij alleen geinteresseerd in het geslacht en dat de baby zijn naam krijgt. Ik zou geen contact meer met hem opnemen en hem ook niet laten weten als de baby geboren is.
Je kunt je beter richten op je eigen leven, JOUW kindje en alle lieve mensen om je heen. Ik wens je heel veel sterkte toe. Het zal zeker nu in het begin absoluut niet makkelijk voor je zijn. :kus:

Ik ben al druk bezig met het verzamelen van allerlei spullen. Hubs en de kinderen zijn nu even weg, dus ik moet mijn kansen pakken. Ik ga snel weer.

Mk,ik weet dat ik dat moet proberen,en hoop dat het me gaat lukken.Vrijdag stuurde hij nog wel een smsje dat het voor hem niet uitmaakt wat het wordt als het maar gezond is.Maar dat maakt voor nu natuurlijk niet uit met waar hij nu mee bezig is.

Voor jullie nog een paar dagen en dan lekker vakantie,heerlijk hoor.

Ok verkeerd begrepen…sorry!
Maar je hebt het verder goed gedaan hoor!! Je bent voor je kindje op gekomen, en dat is ALTIJD goed!!!
Nou rustig aan, het is TE warm om jullie te druk te laten worden :wink:
Nu eerst alles een plekje geven(beter wel voor de kleine geboren wordt :slywink:

Beps,ik ga er helemaal voor en gelukkig heb ik familie en vrienden en natuurlijk jullie dames van ww die achter me staan :kus:.Heb er nog wel aan zitten denken om eind septemper nog te gaan,maar is beter dat ik dat niet doe

@TRL: Eind september is ook tricky met vliegen en je zwangerschap. Niet alle maatschappijen willen je meer meenemen!! Maar wij zijn er van 14-21…(met mn ouders maar ach…) dus…
Nee zonder dollen, lijkt me idd niet verstandig!!

Weet ff niet zo goed wat ik moet zeggen op je verhaal trl: :kus:

Sorry meiden… weet het ff niet meer…

:kus:

goede morgen…
ja ik net pas eruit en met een gigantische kater :frowning:
maarja…was dan ook de laatste zaterdag dat ik op stap kon…!! in nl althans…

niet veel bijgelezen…maar de belangrijkste dingen wel…

@trl…wat een kloothommel echt…sorry als ik grof overkom…hij was er verdomme ook bij toen jullie kindje gemaakt werd…en dan ook nog durven zeggen dat jij diegene bent die alleen aan zich zelf denkt…!! hij is hier de egoist die alleen maat aan zichzelf denkt, en zijn verantwoording niet neemt…!! das makkelijk vader zijn, af en toe een smsje sturen…!!
ik wens jou en je kindje iig al het geluk van de wereld…!! heel veel sterkte de komende tijd en een hele dikke kus…!!

@cyn…ook duidelijkheid over yasar…niet leuk natuurlijk…wens jou ook sterkte (K)

@viva…ook terug…nog niet je hele verhaal gelezen…maar hoop dat jullie het fijn hebben gehad…en even tot jullie zelf hebben kunnen komen…

verder sluit ik me voor het gemak even aan bij de update van raak…

iedereen een fijne zondag…!!

Zo meiden… ik ook klaar met alles, incl. lunch. Ga zo lekker een poosje de tuin in, puzzeltje maken. Heb ik van armoe gekocht toen ik in het ziekenhuis lag, dus maak het boekje maar even vol. Kokkie zal zo wel voetballen gaan kijken.

@Filiz: Lekker ff bijkomme van je stapkater. Nou, nu kon/kan het nog, dus lekker ervan genieten toch!

@Cynthia: Ook alweer een beetje bekomen? :slight_smile:

zooo
goeiesmorges ikke ook net wakker en uit bed
bedje was te lekker zacht en dromerig, kon er niet uit en hoefde ook niet, dus dan doen we dat ook niet.

heb ff bijgelezen en overal zon-verhalen enzo. tis hier niet aan t regenen ofzo, maar echt superduper zonnig… nee…

er heerst hier wel liefdesverdriet zeg… aan de ene kant blij dat ik dat niet heb, aan de andere kant zitten denken wanneer ik voor het laatst echt verliefd ben geweest en das toch wel heeeel lang geleden…

denk dat wij allen proberen om met onze wijze woorden om cyn en TRL en ook viva op te beuren, want wat kunnen we anders doen!? maar de waarheid is gewoon: het doet pijn. verrektes, ontieglijk, alles absorberend veel pijn. en dat is gewoon ronduit kllll…heel erg vervelend
dus dit keer geen wijze woorden, maar gewoon: meiden, ik leef met jullie mee. we zijn er voor jullie, dikke knuffel, dikke :kus:

zo… de wijze woorden bewaren we wel weer voor doordeweeks.
ikke krijg een drukke week, werken enzo, dinsdag naar najib, woensdag weer bij de ouders eten en donderdag het huis logee klaar maken en wat spulletjes pakken voor een weekendje noorden. heb er echt super veel zin an!! :biggrin:

Goede middag … ben ik ook even met een bakkie.

@TRL
Wat een verhaal zeg, loop de hele morgen al aan je te denken, zou het liefst in de auto stappen om je een flinke knuffel te komen geven. Had het, net als de anderen zo graag anders voor je gezien. Ik heb er gewoon geen woorden voor, dat iemand die beweerd van je te houden, je zo behandeld. Ben wel blij dat je moeder bij je was en je er in Turkije niet helemaal in je uppie voor stond. Wens je heel veel sterkte, een hele klus om alles een plekje te geven nu. En je weet het he … als we iets voor je kunnen doen … :kus:

@Cyn
Hoe is het met jou vandaag? Ook voor jou een dikke :kus:

@Viva
Poepiebruin geworden en gestopt met de pilletjes. Wat een nachtmerries zeg! Ook niet echt abnormaal denk ik, is toch ook een soort van verwerken. Natuurlijk ook voor jou een dikke :kus:

Wat is er verder nog blijven hangen … i-pod opladers. Had er toevallig vrijdag ook eentje gekocht.
Paps en mams klaar met klussen en Bloem is helemaal happy in haar huisje. Ben blij dat te horen.
Linda ook een leuke week gehad in de Kempervennen. Alleen de bedden zijn aan vervanging toe.
Roanna druk in actie als kokkie de boer op is. Zit nu wss met de krantjes van de zon te genieten.
Beps helemaal in love van de hondjes.
Kaylo heeft slippers kunnen scoren, mooi op tijd voor de vakantie.
Raak is hier ergens in de buurt aan het rondcrossen. Groot gelijk, komt de zon niet naar jou dan jij naar de zon. Ook een superdag gehad gisteren in Amsterdam.
En toen was de koek op …

Mijn dag gisteren. Voetbalveld was leuk, J was 2e geworden. Vond het super dat de enigste dame in het team dit jaar ‘sportman’ van het jaar was geworden. Ze verdient het gewoon.

Daarna uit eten, J had op het veld al gegeten en had geen zin om mee te gaan. Hij wilde liever met de buurjongen spelen. Ook goed, de dames alleen op pad. Begon al goed op de parkeerplaats bij N. Daar waren de 2 turkse overbuurmannen vlaggen op de auto aan het maken. Beetje kletsen, jullie zijn klaar voor de wedstrijd van vanavond. Hoop dat ze winnen. Heb je geen vlaggetje over, vroegen we voor de grap, wedden dat ze dan winnen. Ging ie er nog eentje halen ook. Wij dat ding op de auto gemaakt en in een stoet reden we het dorp in. Nog meer turkse vlaggen allemaal toeteren, hebben krom gelegen van het lachen. Lekker gegeten buiten op het terras en daarna binnen de 1e helft van de wedstrijd nog gekeken. Helaas … ons vlaggetje heeft niet geholpen.

@Filiz
Afscheid van de nederlandse stapavonden gehad gisteren. Nu een kater … :biggrin:. Beterschap!

@Bloem
Geen wijze woorden en toch klinken ze wijs :thumbsup: :wink:

@ marion, hahahaha dat klinkt wel echt als een goede manier om aandacht te krijgen van de turkse medemens :wink: cool hoor, jammer dat het niet geholpen heeft, maar portugal was gewoon beter (sorry!!)

@ marion :redface: owhkey wel wijze woorden maar geen advies :wink:

anyways, ikke ga lekker finding nemo kijken!!!

Zo zeg, lekker rustig hier. Ik ben ook maar weer naar binnen gegaan, want aan alle kanten gingen ze hier bbqen en de een stonk nog harder dan de ander. :so:

Ik heb mijn puzzelboekje al bijna uit. Twas ook zo lekker :zon02: vandaag. De hele middag zowat buiten gezeten.

Oke… tot laters.