@ viva nee kan ik me (heel goed) voorstellen
wat wel heeeeel duidelijk naar voren komt (grote huis, alles groot, veel, lang) is dat je bang wordt van het vele werk, er komt zoveel op je af, nix is te overzien, een mega klus dus.
heel logisch gevoel dus, en komt dus ook duidelijk naar voren in je nachtmerrie!!
zo is dat Bloem, en jij al helemaal gezetteld alles wat je tot nu toe wil hebben is gedaan, fijn voor je meis…
Zo ik ga even nog bank hangen en dan weer naar mijn bedje toe, gisteravond lagen we er in half 9 in, helemaal uitgevloerd.
Dus voor jullie allemaal welterusten.
@ viva, ja ga lekker slapen, slaap pakken wanneer je het pakken kan!!
tot later!! :dag:
krijg gewoon spontaan zin om finding nemo te kijken! hahaha
@bloem: leuke film, als je m wil gaan kijken doe je dat toch
ook een kort verslag van mijn vakantie, was een leuke vakantie met best wel redelijk weer maandag super weer tot we om 17 uur uit zwembad kwamen daarna flinke onweer en regen tot na middernacht, 's middags dus gezwommen en ;s avonds lekker tv kijken, dinsdag zijn we naar eindhoven geweest om te winkelen 's avonds gezwommen, woensdagmorgen heb ik hardgelopen en 's middags zijn we gaan zwemmen en 's avonds lekker gourmetten, donderdag 's ochtends bij huisje geweest en 's middags winkelen in valkenswaard vriijdag moesten we om 10 uur uit huisje zijn dus eerst alles opruimen en in auto pakken auto op grote parkeerplaats zwemmen daarna weer zwemmen tegen 14.15 zijn we daar weggereden
Oh ja morgen heb ik familiedag van mijn werk dagje naar burgers zoo in arnhem, als je geen partner hebt mocht je een vriend of vriendin meenemen ik heb ervoor gekozen om mijn buurvrouw en haar twee kindjes mee te nemen kan ik ze een leuke dag bezorgen hebben al genoeg in ziekenhuis gezeten sinds feb 2007
@ linda wat lief van jou om hen mee te nemen! leuk hoor!
owh goede film op nl2… mmhh…
@bloem: fijn dat nu alles hangt handig he zulke papa’s
@tkl: heb net je verhaal zitten lezen werd er wel beetje stil van hoor wil je heel veel sterkte wensen hoop dat je toch een beetje van je zwangerschap kunt gaan genieten we zijn er voor je
Zo eerst bijgelezen:
@Viva: Welkom thuis! Idd beter te stoppen met die pillen, en alles maar op je af te laten komen dan! Het komt idd zoals ze al zeggen, uiteindelijk wel goed…maar voor het uiteindelijk is, ben je wel ff verder!
Iig bruin geworden, ontdekt wat ik al wist over die 2 plaatsen!
De ring van je moeder klinkt wel heel apart! Echt een herinnerstuk!! ![]()
Nu gewoon rustig de draad weer oppakken…
@TRL: Idd, gelukkig nu, en niet over 5 jaar… Maar begrijp best dat je m ff niet wil zien/horen/wat dan ook!!! Nogmaals :kus: En je hebt voor jullie de juiste beslissing genomen, jammer voor V, zijn keuze helaas!!
@BLOEMMIEEEEEEEE YEAHHHHH Klinkt goed JOUW HUISSIE!!! En wat die schelpengordijn betreft: IS GEWOON GAAF… Van de winter gaat hij er hier ook weer op hoor!!!
En nu, na een heerlijke avond in de tuin bij mn ouders…aiji genoten: hollen springen kroelen en weer rennen en springen en hollen hahaha, ben ik doodmoe en ga naar mn bed…
Morgen met de fokker en een andere fokker uit België wandelen met in totaal 8 shiba’s !!!
:slapen: lekker
iedereen een leuke avond gehad?!
tis wel tijd om naar bed te gaan he!?
slaap lekker allen :dag:
Goedemorgen allemaal, ik was er al vroeg bij vandaag, ga nu ff teruglezen
tot strakkies
:zon02: hier en WARM…
Gewoon mn bedje uit gedreven(hubbie had de airco uitgedaan :crybaby:
Vandaag rustig aan, vanmiddag wss wandelen met de fokker en een kennis uit België die daar puppy komt kijken!
Nou meld me straks weer!
Selamat pagi oftewel een hele goede morgen.
Ook hier weer een heerlijk :zon: en zo te zien, wordt het weer een mooie warme dag.
Ga zo maar eens even het dekbed over het balkon gooien, ff lekker de luchtjes eruit laten waaien en daarna het bed lekker verschonen. Ben eigenlijk best veel van plan, (manneke is toch weer halve dag naar de boer), maar… of het er ook van komt? :biggrin:
Nou meisjes, jullie ook allemaal een fijne dag en hopenlijk gaat bij jullie ook de zon schijnen.
@Beps: Veel plezier weer met de hondjes. :dag:
@Marion: Ook leuk gehad gister?
Ga ff mijn 1e bakkie opdrinken.
Latersssssssss :dag:
Morgen,
Viva,welkom terug.Fijn om te lezen dat jullie een goede vakantie hebben gehad.De batterij weer opgeladen.
Beps,veel plezier vanmiddag.
de rest niet onthouden sorry
Voor iedereen een fijne dag
Zal ik het dan maar even doen! :dag:
MK: 10 juni -Side ![]()
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Bloem: 13 juni Friesland
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: 6 juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
Zo meiden, de spullen hangen lekker buiten en de :was: draait, dus ga even verder hier. Kep er zin an. :disgust:
@TRL: Heb je een beetje goed kunnen slapen nu weer terug in je eigen bed? Jij ook een fijne dag weer hoor. :slywink: Doe kalm aan he!
Roanna,slapen ging wel,had al 2 nachten niet geslapen dus,maar moet wel zeggen sta er mee op en ga er mee naar bed,kan het nog steeds niet goed begrijpen dat het echt over is.Terwijl hij het in de vakantie zelfs nog over trouwen heeft gehad,maar of dat uit goede bedoeling was betwijfel ik.Hij zei namelijk dan gaan we trouwen voordat de baby geboren is,want hij wilde wel dat het zijn naam zou krijgen.