Er zit standaard alleen een snoertje bij om dat ding via de computer op te laden. Nu kan het door het stopcontact en een snoertje om 2 oordinges in te pluggen, kunnen we duo luisteren
Ja vind het altijd gezellie om even een bakkie op een terrasje te doen
Mensen kijken met een bakkie erbij
yup
een bakkie of een glaasie… maakt niet uit he?!
als je maar wat leuks hebt om naar te kijken… ![]()
owhhhhhhhhhh ik ben zo blij met mn huisje he!??! hahahhaha :biggrin:
Zo, heb weer het een en ander op de pc gezet, om weer op dat ipoddingetje te zetten.
@Toos: Oh, ik had er gelijk al zo’n oplader bij gekocht en daar kunnen we ook met de beiden in. :unibrow: Ook heb ik er zo’n beschermhoesje bijgekocht, Ik dacht… ben nu toch bezig met geld uitgeven.
@Bloem: Oh, als jij zo glunderd, dan moet het vast heel mooi zijn.
Hier (natuurlijk) ook voetbal op.
Hallo meiden ik weer terug van weggeweest,
moet zeggen ben niet helemaal bijgelezen, dus heb niet alles meegekregen maar wel het verhaal van Tlr, meissie toch…maar beter nu dan later zoals je al zei, aan het lijntje gehouden worden is helemaal vreselijk, JOUW kindje zal niets te kort komen, en het krijgt JOUW naam… maar de reactie van V. vind ik ronduit koel, zakelijk en medogenloos.
Wij toch wel een lekker weekje gehad, de batterij lichamelijk wel opgeladen, geestelijk is het nog hetzelfde en na de slaappillen waar ik als een blok van in slaap viel, maar vervolgens zo in een hororfilm belandde die neem ik nu niet meer in, gisterenochtend op tijd geland na een nacht door halen, gisteren weer het een en ander geregeld, en vandaag naar paps geweest, samen met hubs en Damber, mams haar kleding in de andere kast op geslagen, en aan het ruimen geweest makeup spullen enzo, parfum ect alles bij paps weg gehaald, hij zit er mee dat hij in iedere ruimte en in iedere kast spullen van mijn moeder tegenkomt, hij is zelf ook wat tegendraads maar goed, we kunnen er weer tegenaan (hoop ik), moet wel zeggen dat ik chronisch moe ben maar ook dat gaat weer over, heb gehoord en gezien dat jullie allemaal aan mij gedacht hebben
dikke knuffel dan ook van mij voor jullie allemaal…
Oh, dat vind ik ook zoooo leuk he! Bij jou dus slecht weer? Nou, hier de hele dag stralend zonnetje. Ik denk toch nog zo’n 25 graden. Raar dan he? Was vanmiddag nog zonder jas (lopend dus) de schapjes wezen doen.
@Viva: Jij ook welkom terug. Wat je zegt, even de batterijen opgeladen en als je terug bent is alles nog/weer hetzelfde. Maarja, iemand moet het doen toch? Je laat je Paps ook niet aan z’n lot over en jullie nu een beetje kennende, komt dat helemaal goed. Daar zorgen jullie wel voor!
Jij ook nog heel veel sterkte met alles hoor. :kus:
@ roanna, hier bewolkt maar door al dat gewerk vreselijk warm!! oefff
@ viva, welkom terug meissie, toch ff wat zon opgedaan en ff iets meer afstand… weer thuis en meteen aan de slag. weer druk… chronisch moe… tja, kan ik over mee praten, heb dus geen tips, je weet het zelf wel…
denk dat hier maar 1 ding van toepassing is
“het is de tijd die alle wonden heelt”
:kus:
@Viva: Welkom terug, valt weer even niet mee he. Maar toch de batterijen opgeladen, de geestelijk vermoeidheid blijft nog wel even. Je zal het toch een plekkie moeten geven en dat kost tijd.
@Roanna: Heb nog geen jasje voor Idinges, maar ben binnenkort jarig heb ik wat te vragen. Hier de hele dag bewolkt en koud, niks aan
@Bloem: Kan me voorstellen dat je blij bent met je huisje, je kan er van maken zoals je het zelf wilt
@ toos ja, idd
woensdag tijdens het eten, vroeg mn vader wat ik dan allemaal had, dus ikke: owh ja en het schelpengordijn ook
hij: yukkk van die pling dingen enzo, vreselijk
dus ikke: mijn huis, mijn huis mijn huis ![]()
ik heb ook een schelpen mobile voor het raam en die tingelt heerlijk rustig, zag hem een paar keer heel moeilijk kijken, hihi… MIJN HUIS!! whoehoooeee
@Bloem: Fijn toch een eigen huis, een plek onder de zon. Nu nog iemand in de buurt die van je houwen kon.
Nouja, voorlopig heb je nog een lieve vader die (bijna) alles voor je doet.
Ik zit nu aan de colalight. Blehhh… Durf nog niet aan de wijn te gaan. Wacht eerst wel tot ik weer een keer op controle ben geweest. Maargoed, er zijn ergere dingen.
Zo zeg, die moest ik van ver halen/zoeken.
MK: 10 juni -Side ![]()
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Bloem: 13 juni Friesland
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: 6 juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
@ roanna, owh lastig dat… mmhh… misschien een half glaasje?! ![]()
toch niet te geloven, net de goal van tjechie gemist, en nu heel ff wezen plassen, kom ik terug, en dan staan de portugezen weer te juichen om hun goal?! potver, weer gemist!!
mn pappie die was er wel een beetje klaar mee met al die lijstje hoor
maar goed, nu zijn alle muren vol, dusseuhm… hihi
hij heeft ook ff mn keukengereedschap opgehangen, i love my kitchen!! woop woop happy happy joy joy
ja meiden ik weet het tijd heelt alle wonden, en dat gevoel moet slijten, dus gaan we gewoon over tot de orde van de dag.
Psssst maar ik ben wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeel bruin geworden, gewoon een neger, bijna zwart en dat ik 7 dagen. Het was heerlijk weer, op 1 dag na die was wat bewolkt en winderig…
En nee Marmaris en Icmeler het is niet mijn meest favorite gedeelte van Turkije, het hotel was keurig netjes, van vlinders, hartjes en zwanen met bloemmetje op het bed, en iedere dag schone handdoeken 4x het bed verschoond (nee niet omdat er een zootje was hoor meiden), ontbijt goed, diner waardeloos, maar lekker iedere dag uit eten geweest… Bij de juwelier de ring van mijn moeder die ik al had gekregen van mijn vader laten graveren zo mooi aan de zijkant van de brug, heel suptiel, hij is 3 dagen weggeweest, en naar de stad gebracht om het te laten doen, omdat het niet met een gewone graveermachine kon, maar via een sjabloon wat ze hebben gemaakt aan de zijkant van de ring aan de ene kant 19-5-2008 en aan de andere kant Mam zo mooi, ik ben er heel blij mee.
Interairlines goed, hoor je krijgt eten aan boord, maar meiden als je er ooit mee vliegt probeer achterin het vliegtuig te komen, op de heenreis op rij 18 met trombosebenen gezeten minimale ruimte, op de terugreis op de achterste rij gezeten, languit met je benen heerlijk…
@Viva: Nu je er toch zelf over begint. Ik wou het eigenlijk aan je vragen hoe jullie het hadden gehad, maar ik dacht ik wacht daar nog wel ff mee. Gelukkig vertel je zelf al het een en ander. Dus niet zo daar? Maargoed, jullie hebben het uiteindelijk, op het eten na dan, wel goed gehad en jij dus poepiebruin. Heerlijk hoor! Enneh… bedankt voor de vliegtips.
@Bloem: Dus nu is je huisje… zo goed als klaar? Geniet ervan. Tja, staat Turkije ook nog met 1-0 achter. Pfffff…
Zo meiden. Ik ga nog ff wat muziek zoeken, dus hou het voor gezien vandaag.
O ja Viva, dan heb je vast hele zware slaapmiddelen gehad, want normaal moet je er geen nachtmerrie’s van krijgen. Ik gebruik ze (lichte) al bijna 10 jaar en heb nergens last van, maarja je hebt ze in zoveel soorten en maten. Als jij ook zonder kunt, lijkt me dat beter voor je.
Ik wil jullie allemaal alvast weltrusten wensen. Tot morgen weer. :kus: :dag:
@ viva, ach ja, eten dat kan overal. gelukkig was het hotel en het weer okey
je hebt dus een mooi aandenken en gegraveerd en alles. dat is heel veel waard.
@ roanna, ja nu je het zegt… uhm denk denk…ja ik heb zo’n beetje alles wel wat ik wilde hebben voor het huisje en alles op zn plek. de schroef voor de lijst die ik volgende week krijg hangt al. heb een lijstje voor Jan Bos gereserveerd, volgend seizoen nog maar ff mooi fotooke van hem schieten en verder… tja… zou wel een een grotere/plattere tv willen met dvd recorder, maar goed, ik kan heeeeeel goed zonder
dusseuhm conclusie: ja ik heb alles!! ![]()
nou ik ben er mee gestopt Roanna, zag apen en beren, echt niet leuk meer, op een gegeven moment zat ik in een hororfilm, kwam bij mijn vader, met mijn oom en tante en 2 nichtjes, mijn vader woonde in een heel groot huis, (NOT) met 2 trappen, hij deed de deur open met alleen een onderbroek aan en een open badjas, had zwarte lange haren tot over zijn schouders (hij is kaal en hier en daar een paar witte haartjes in het echt), en was ongeschoren en ongewassen, ik zei, je moet in bad, toen ging hij op de grond liggen rollen en trok de haren uit zijn hoofd, gooide die in de hoek van de kamer waar een vogelnest aan zwarte haren lagen, hij had 2 glazen vazen met prachtige bloemen staan en een vissenkom met dinosaurusvisjes althans zo zagen ze er uit, gewoon dinosaurussen zonder pootjes, hij had een kabel van de auto gevonden die had ik nodig volgens hem, in de andere hoek zat beauty ons hondje, alleen 4x zo groot en zo dik, en die deed heel lelijk tegen mij en wou me bijten, en trok zijn lip helemaal omhoog, mijn nichtje kwam franse kaasjes halen 3 ronde bakken vol met kaas, nu achteraf kan ik er om lachen maar op dat moment lag ik te stuiteren in bed, en heeft hubs mij wakker gemaakt, ook zag ik een andere nacht weer mijn vader in een mega huis, en ik moest alles behangen met banen behang van meer dan 7 meter lang, mijn schoonzus was er ook in die droom ik weet niet precies meer hoe en wat, maar ik lag te huilen in bed, en weer was het hubs die mij wakker maakte, badend in het zweet, helemaal overstuur, bah bah bah voor mij geen pillen meer, neem wel een neut…
Nu ik het hier zo neer zet, moet het voor een ander een slapstick zijn om het te lezen, maar ik kan jullie verzekeren dat het niet lekker was hoor…
oh oh 0-2 ( nu zag ik hem wel) dus dat wordt nix meer voor turkije!! (ze maken ook nie zo’n goeie indruk)