TTT deel 91, de 100 komt in zicht

Lieve dames,

Ik ben weer thuis,vanmorgen geland.Maar om eerlijk te zijn zit ik er helemaal doorheen.Ben al 2 dagen aan het janken.Zal even een kort verslagje doen.Vorige week dinsdag aangekomen.V kwam gelijk naar het hotel toe,zijn toe uit eten geweest en was erg gezellig zijn zelfs nog grapjes gemaakt over de baby,maar toch wilde hij het nog steeds niet.Overdags moest hij veel werken,aangezien hij uit het toerisme is weggegaan en nu in een kippenzaak werkt,dus zag ik hem s’avonds.Het leek goed te gaan hij voelde zelfs af en toe aan me buik.In het weekend kwam een vriend vanuit Izmir om mij en me mams te bezoeken,s’avonds op het terras gezeten en daarna zonder mams nog even naar barstreet geweest.Daar vertelde V dus aan onze vriend dat ik zwanger ben,die reageerde zo enthousiast en V begon zelfs over trouwen dat we dat dan maar moesten doen voordat onze baby geborenzou worden(hij wilde namelijk dat het zijn achternaam zou krijgen,daar kreeg ik het wel een beetje benauwd van hoor) en voor de wintermaanden we een visum zouden proberen te krijgen.Hij was er nog steeds niet aan toe,maar nu het eenmaal zo was.Onze vriend ging zondag avond weer naar huis en vertelde me dat V wel van me houdt,ze hadden ook gepraat.Op maandag vertelde hij me dat hij dinsdag wel mee wilde naar het ziekenhuis,schijnbaar had onze vriend met hem gesproken.Dus op dinsdag togen we naar het ziekenhuis,waar een echo werd gemaakt.Viel me wel op dat V er niet echt enthousiast bijstond,buiten zij hij ook dat hij amper gekeken had en niet goed kon zien.Hij had verwacht dat ze het geslacht al konden zien dus was een teleurstelling voor hem.Woensdag zaten we gezellig op een terras totdat hij en telefoontje krijg en ineens stil werd,wat er was zei hij niet.Donderdag s’avonds stuurde hij een sms dat hij niet kon komen,omdat hij met zijn baas naar Tire moest,en niet wist hoelaat hij terug was,maar wel wilde praten deze avond.Ik vond dit natuurlijk niet leuk,maar wilde ook met hem praten dus tot 3 uur s’nachts wakker gebleven totdat hij me kwam ophalen bij het hotel.Stond hij daar samen met een andere vriend en gingen we naar het appartement van die vriend.Daar aangekomen moest ik dus weer beginnen,opeens zegt tie jij zei dat je niks van mij verlangde omtrent de baby en steeds begin je er over,ja duhhh het zit er nu eenmaal…Toen hem weer de echo onder zijn neus geduwd,die wilde hij toen opeens houden,ik hem terg gevraagd en gezegd ik stuur wel een kopietje,nou toen kwam het er dus uit hij wil mij niet meer ik dacht alleen maar aan mezelf zei die,nou dat kwam bij mij verkeerd terecht ik ben er altijd voor hem geweest als hij problemen had,maar ja dat kwam bij hem niet over denk ik.Ik ben opgestapt en weggegaan,hij vroeg aan zijn vriend of die mij naar het hotel wilde brengen,maar dat weigerde ik,zie of jij loopt mee of ik loop alleen,dat werd dus alleen.Vrijdags stond zijn telefoon de hele dag uit,en heb ik uit kwaadheid een sms gestuurd naar zijn moeder(die wist het nog niet van de zwangerschap),toen belde V eind van de middag kwaad op dat ik zijn moeder met rust moest laten en niet meer moest smsen enz…Ik moest mijn f*cking leven gaan leven.Nou dat was dus duidelijk.Ben met me mams naar ons favoriete terras gegaan en daar konden ze naruurlijk wel zien dat er wat aan de hand was,en 1 van de jongens daar vroeg dat ook dus maar verteld wat er was,die jongens schrok erg,hij snapte er niks van.Zag dat hij even later met de vrouw van de eigenaar stond te praten en later kwam hij terug met een armbandje en zei deze moet je omdoen en als de baby geboren is bij de baby,dus schoot ik weer vol.S’ avonds weer naar het terras geweest om afscheid te nemen daar van iedereen,1 jongen vroeg waar V was dus ook maar het verhaal verteld,die schrok ook en had er geen woorden voor.Later kwam de barman ook nog ff,ze waren allemaal zo begripvol.Om een uur of 11 naar het hotel gegaan,s’nachts om 2 uur zouden we opgehaald worden,mams had nog kleine hoop dat V nog wel afscheid zou komen nemen,maar ik zei haar al reken er maar niet op.Heb hem nog wel een sms gestuurd en hij stuurde terug dat ik hem wel mocht bellen en smsen als ik weer in Nederland was en hij wel wilde weten hoe het met de baby enzo gaat,maar dat het tussen ons echt over is en hoopte dat ik een goed leven zou krijgen.Over een maand gaat hij zijn telefoon nummer smsen en die zou hij naar mij smsen.Ik heb het vermoeden dat er veel meer aan de hand is of dat er misschien een ander meisje is,maar dat heeft hij niet gezegd.Ik voel me op dit moment leeg en zit er helemaal doorheen.Hier had ik al wel rekening meegehouden,maar toch had ik stiekem op wat anders gehoopt.

Sorry is toch nog een lang verhaal geworden.

cyn : houden zo als je kan, is beter toch ?

linda : vliegtijden zijn 05u55 vertrekken op Zaventem en 14u30 terug landen hier. Goeie tijden hé ?

En wat het weer betreft; ben jaloers op jullie hoor ! Hier nog altijd regen ! :disgust:

@TRL: :kus: nu eerst bijkomen, aan jullie zelf denken!! Hij heeft je iig het mooiste op de wereld gegeven, en jij mag ervoor zorgen!! En dus ook voor jezelf.
Nu je tijd nemen, en wij zijn er als je het nodig hebt… :kus:

TRL : meiske toch ! Wat een verhaal ! Ik leef in elk geval enorm met je mee, en wens jou (en je baby) het ALLERBESTE toe ! Weet in elk geval dat hier heel veel mensen met je meeleven en aan je denken en steun geven.

Ik wens je zeker alle geluk van de wereld, en hoop dat je heel veel van je zwangerschap kunt genieten hoor meid ! Wens je veel succes toe ! En dat kleine wezentje in je ook ! :kus: :kus:

dit bedoelde ik, hoezo een heftige dag…?

zo…
pappa en mamma zijn net weg, alles aan de muur gezet en gedaan
helaas is alweer 1 lijst gebroken en heb ik te weinig plek voor alles…
nu eerst ff bijkomen enzo…
ff hier bijgelezen

@ trl wat een verhaal en sorry dat ik het zeg maar wat een onnozele schofterige jongen?! jij alleen maar aan jezelf denken?! volgens mij denk HIJ alleen maar aan zichzelf!
ik heb er geen woorden voor en ik kan me heel goed voorstellen dat je verdrietig bent en wilde dat het anders was, maar ik denk echt dat je veel beter af bent zonder hem!!
het spijt me, voor jou en je verwachtingen, ik hoop dat er genoeg mensen om je heen zijn die je een beetje kunnen steunen, gelukkig was mamma bij je… hele dikke :kus:

@Bloemmie: Ik denk dat Roanna op de terugkomst van TRL duidde EN die van Viva…!!
En ik had het niet beter naar TRL kunnen verwoorden… De pummel!!(maar ja, liefde he…)

We are going!!!
Tot morgen

Nou, met heftige verhalen en 1 ervan staat hier al. He, he, nu tevreden? :wink:

He Beps… jij snapt 'm. Veel plezier op de camping en hou je een beetje rustig hoor! :wink:

@TRL: Welkom terug. Meid, meid, wat een verhaal, al had ik al wel m’n vemoeden dat het niet goed zat. Maar om nu zo behandeld te worden… ik heb hier ook geen woorden voor. Maargoed meis, wat ik je voordien ook al zei, je weet nu zeker waar je aan toe bent en gelukkig heb je hele lieve mensen om je heen. Jij red het zelf ook wel, hoe graag je het ook anders zou zien.

Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen en neem even de tijd en je rust. Je weet het…Je kan het altijd wel bij iemand kwijt, als je daar behoefte aan hebt. Ik denk aan je hoor! Iedereen ook hier, leefde en leeft met je mee. Hou je haaks meid. :kus:

Bedankt lieve meiden,en ik weet het,het is nu even moeilijk en het zal wel even duren,maar ik moer eroverheen komen.Ik weet ook niet of ik hem nog hierin zal betrekken of dat ik moet wachten tot hij contact opneemt om te vragen hoe en wat.Hij heeft wel gezegd dat hij het wil zien,maar wordt al wel gewaarschuwd om op te passen mocht ik naar Turkije te gaan met het kindje…En ja wat als dit niet gebeurt was,dan was ik misschien nog langer aan het lijntje gehouden,want zo voelt het nu.

@ TRL ja, het lijkt erop dat hij jou alleen wil en niet jou en zijn kind…
lijkt me erg moeilijk, nu heeft hij de keuze gemaakt voor jullie 3-en maar ik denk echt dat dit de beste is, voor jullie 2, niet voor hem, hij zal zich over x-tijd voor de kop slaan…

@ roanna, ja toen ik het eenmaal had neergezet dacht ik al, het zal wel daarom gaan, maar toch… ik ben blij dat trl weer veilig en gezond en wel terug is…

Ik ook hoor. Ben ook blij dat je weer veilig en gezond bent teruggekeerd. Was voor moeders ook niet zo’n leuke vakantie dan, maarja toch wel fijn dat jullie elkaar daar konden steunen, lijkt me. De rest is nu toch even afwachten. Nou, doe kalm aan hoor TRL.

Ik ga even koffie drinken. Nog meer liefhebbers?

@Bloem: Jee, sund dan van die ene kapotte lijst. Te weinig plaats en toch nog niet alles kwijt kunnen? Dat wordt plekjes zoeken Bloem. Zijn de muren van je toilet al voorzien?

@ roanna ja!! :smiley: en mn vader had niet eens commentaar :wink:

pappie gaat ff een nieuw glasruitje regelen…
ik ben echt heeeeeel erg blij nu! happy happy joy joy
alles aan de muur, alles netjes en strak, per thema, op kleur en grote en dan in de keuken al mn postkaartjes aan de muur…!
mn schelpengordijn hangt, mn tibetaanse vlag hangt en mn prayerflags ook
en mn toilet :biggrin:

turkije-portugal!!!

:smiley:

Goeieavond,
Kom nog even aanwippen, straks komt dochter samen met vriend voetbal kijken. Lees hier over prachtig weer, nou hier niet hoor. Het is hier niet meer dan een graad of 12 geweest.

@Trl: Had het jou en je kindje zo gegunt dat het wel goed was gegaan in turkije. Gelukkig maar dat mams bij je was om je te steunen en misschien is het ook maar beter zo. Je weet in ieder geval waar je aan toe bent. Denk aan jezelf en je kindje, doe rustig aan he. Een hele dikke :kus:
@Bloem: Alles opgehangen door paps, zal vast mooi geworden zijn

@ toos ja cker!! zit echt als een idioot te grijnzen :biggrin:
hoe was jouw dag? moest je werken?

Nee, ik ben vrij het weekend, maar ben nog total loss van nachtdienst en alles wat daarna kwam

Verder weinig gedaan vandaag, toko een beetje glad getrokken, boodschappen gedaan, reisoplader voor de ipudding gekocht en koffie gedronken op een terrasje

owh lekker, koffie/wijn op t terras kan altijd he?!
enneuhmm wat is een reisoplader? kan de gewone oplader niet mee op reis, of krijgt ie dan heimwee?!