Hihi, deze is al besproken!!! Ze blijft of bij de fokker, en als ze toch niet uitgroeit zoals ze hopen, dan gaan ze op zoek naar een leuk huisje…(k heb al gefluisterd… dat er een open deur is…hihi) nee zonder dollen. Eerst Aiji de tijd geven zichzelf te worden en te vinden. Nog meer zelfverzekerder worden, en weten waar zij staat. Dan pas is t tijd voor nr 2)
Roanna: ben met yasar op msn…
@Beps: Daar heb je wel gelijk in. Eerst nog even genieten van Aiji. Kan altijd later nog.
@Cynthia: En…??? Vertel…:paranoid: Waarom word jij gek dan?
@Cyn: :kus: het komt vast goed!!
Roanna: ik vertel het wel ff een andere keer… :kus:
Beps: thanks for all :kus:
@Cynthia: Oke… begrijpelijk! :kus: dan.
Nou meiden… ik ga nog ff de tuin en het:zon02: in om de krantjes te lezen. Als kokkie gedoucht heeft, even de schappen halen en dan zal het al wel avond zijn.
Tot laters weer :dag:
pffff nou meiden het is definitief uit… Zit hier met de tranen in mijn ogen… maar het is klaar…
@cyn: heel veel sterkte meis!!!
Marion : sportman van het jaar ! Wens venteke good luck ! En vanavond eten met N. in Turks restaurant. Hoop dat je alsnog een leuk cadeautje gevonden hebt voor d’r verjaardag ?
Cyn : meissie toch ! Is het nou ECHT uit ?
Roanna en iedereen : weet niet waar jullie het zonnetje zien, hier in elke geval rotweertje !!!
@kaylo: het is hier prachtig weer
linda : nu ja, misschien komt het hier nog wel ? Of anders morgen ?
marion : sorry hoor meid, etentje is inderdaad héél leuk. Is één van mijn favo cadeautjes ! (keuken en ik zijn 2 handen op 1 buik) Heb er (nog maar eens) naast gelezen !
Is daar soms nog ergens plaats voor een 4de of 5de DDD’er ???
![]()
@kaylo: weet je je vliegtijden al?
@Cyn: het was een btje een bevalling…maar het is nu dus over!! :kus: Maar dat wist je al :hihi:
Wij vanaaf maar eens naar mn ouders op de camping. Hier is het zooo warm, daar altijd lekker en een windje!
@beps: veel plezier vanavond op de camping
Zoooo… de tranen maken plaats voor een lach… Het voelt als… toch wel een beetje een opluchting… Het hoge woord is eruit… We zouden in principe vrienden kunnen blijven… (dat wil hij ook) dus vind het prima zo!!
@Cyn: en op naar een :zon02: toekomst
juist ![]()