@roanna: we hadden een matras die wel heel erg ver doorzakte eerste en derde nacht ook niet zo super geslapen als normaal thuis maar igg wel voldoende zeg maar
@ linda das balen idd… er gaat nix boven een goed bed, cker als je naar CP gaat om lekker uit te rusten!!
anyway
ikke ben slapen, nu mag t wel vind ik
morgen een beetje opruimen en poetsen enzo en dan komen mn pappie en mammie spulletjes ophangen!!! happy happy joy joy!!
:dag: truste
@Linda: Tja, dat kun je soms zo treffen he, dat het niet zoals thuis is. Dus vannacht weer lekker in je eigen bedje.
@Bloem: Oh zo!
Nou, meiden… ik ga er vandoor. Ga lekker naast de snurker liggen. ![]()
Weltrusten allen en tot morgen. Zal wel een heftige dag worden, denk ik.
:slapen: :kus: Trusteeeeeeeeeeeeeee
Zo ikke thuis van puppie-knuffelen…nee niet voor onszelf, maar er is weer een nest bij de fokker geboren!!!
Nou ben ik doodmoe en ga naar bed. Het is hier al een tijdje errug rustig dus ik doe het :idea: uit!!
Tot morgen
:zon02:
Goedenmorgen alles hier goed
schapjes in huis, ff de markt over met Aiji, die vind het nog steeds leuk…
en nu,… het huis glad trekken!!
Tot straks
:dag:
Ook goedemorgen.
Nog geen zonnetje hier, maar zo te zien, komt tie wel zo.
Ik ook ff poetsen en soppen, maar dan boven, want was er gister nog niet aan toegekomen.
Dan als kokkie terug is van de boer, even de schapjes binnen halen en dan een rustig weekend verder. Althans dat hoop ik.
@Beps: Hoe gaat tie? Gaat het weer wat beter met je? I hope so!
Nou, iedereen een fijne dag verder en tot laters dan maar weer. :dag:
Pijn is redelijk onder controle op het moment!
molletjes en vloeibare brufen(jaja slecht voor de maag, goed tegen de pijn) is het redelijk te controleren!!
Gister naar het nieuwe pupje(van bijna 4 weken) geweest van de fokker…OHHHHH ikke is verliefddddd
Hello ladies!!!
Gister even geen zin gehad om langs te komen… Was zulk lekker weer… en ging 's middags naar mijn vriendinnetje…
Heerlijke dag gehad!! ![]()
Hoop dat alles met iedereen goed gaat :kus:
Beps: rustig aan he!!!
goede morgen…!!
iedereen aan de schoonmaak zo te lezen…
ikke om 1 uur weer aant werk…
verder niet veel te melden…
@linda…terug van cp…wel leuk geweest? minder van het slechte bed…
@beps…gelukkig de pijn een beetje onder controle
iedereen een fijne dag…!!
goeiemorgen !
Vlug even binnenwippen, en lees hier dat het gisteren lekker weertje was ? Bij ons ganse dag geregend, jakkes !! En nu terug. Het houdt maar niet op.
Beps : verliefd op jonkies ? Lief hé, die kleine prutskes ? :wub:
Filiz : werk ze meid !
Bloem : leuke foto bij je handtekening !
Ikke niet veel te vertellen. Ben aan het leren voor examen donderdag, valt niet mee… pffff !!!
en OH JA !!! HEB SLIPPERS GEVONDEN !!! :dope:
Niet echt wat ik echt wou, maar ze zitten HEERLIJK MAKKELIJK !!!
Verder wens ik iedereen nog een heel leuke dag !!!
ff laten zien waarop en waarom ik verliefd ben(nee ze komt echt niet bij ons wonen, kan ik nooit meer naar een puppy gaan kijken, maar ze is zooo lief en anders dan Aiji was)

Hihi k heb me nog niet gewassen!!!(:lol:)
Beps : zo mooi en lief ! (dat hondje dan,
Neem je er ECHT geentje ?
Ja, je bent nu wel gewassen he !
Nee nog niet We hebben al wel gemeld van dit teefje volgend jaar op de lijst te willen(en dat was goed
)
(ja tuurlijk dat hondje… ik snapte al niet dat zij mij lief vond :lol: )
beps : die beestjes voelen een dierenvriend aan. TUURLIJK dat ze je lief vond !! :kus:
mornink
geen zon, geen zin, geen puf
lieve hondjes enzo
@ roanna, hoezo een heftig dagje?!
Wat mis ik?? Ikke teruggelezen, maar kan m niet vinden!
He Bloemmie Mornink…
Goede middag meiden …
Heb bij gelezen tussen de bedrijven door, Kaylo heeft een mooie update en daar sluit ik me mooi bij aan. Ben gemakkelijk uitgevallen vandaag, bijna heel de morgen op de kraamafdeling bezig geweest. Nu heel even relaxen met een cappu en dan de douche in en op naar de arena. De mannen gaan, per team, strijden om de titel sportman van het jaar. Heel de middag wedstijden tegen elkaar oa behendigheidspelletjes met de bal, sprinten, bal hoog houden, penalties etc. Degene met hoogste score is de sportman. Ben benieuwd of ie hem houdt deze keer, hij ging er zijn best voor doen zei hij.
En dan vanavond uit eten bij het turkse restaurant met N, nog een kadootje voor haar verjaardag.
Ik ook niet! Ik dacht…er zullen vandaag wel enige berichten hierop komen, maar ik zie ook nog steeds niks. Maargoed, de dag is nog niet om he? ![]()
@Marion: Gaaf… en heel veel plezier vanmiddag.
@Beps: So cute that doggy… Valt mij echt nog mee, dat je deze al niet genomen had.
:crybaby: ik wordt gek!
Waarom Cynthia? :dag: