oeps…haha
naja…dacht valkenburg is nu nog in de buurt…en ook redelijk toeristies…
naja…in dat geval moeten jullie gewoon op de turkse thee komen…![]()
oeps…haha
naja…dacht valkenburg is nu nog in de buurt…en ook redelijk toeristies…
naja…in dat geval moeten jullie gewoon op de turkse thee komen…![]()
Ben altijd wel te porren voor een bakkie cay ![]()
çay jammieeeeeeeee
Goedemiddag.
@Beps: Je lekker rustig gehouden vandaag? Mooi zo!
Des te eerder bent je weer beter.
@Marion: Dus bijna al een bestemming gevonden? Hoop voor je dat het door mag gaan. Enneh… wat fijn dat je toch nu wel wat merkt aan J.'s medicatie. Die reunie heeft inderdaad wel met het 15 jaar bestaan te maken, maar een van de oud collega’s uit Amerika heeft dit zo georganiseerd. Echt gaaf, lijkt me.
@Toos: Ja zekers, kan het aardig schelen als je even de moeite neemt om hier en daar te kijken, wat betreft ADR. En jij ook nog een feestje gehad! Toe maar. Het kan niet op bij julie daar he?
@Raak: Alweer de jonge godin nu? :unibrow: Zit je haar weer netjes?
@Kaylo: Leuke bikini. Echt hoor!! Ennehhh… ach welja… de rest denken we er wel bij. ![]()
@MK: De vogel is weer helemaal in orde. Maarja, dit was wel al de 2e keer. Maargoed, er wordt dit weekend goed voor het beestje gezorgd, want haar ouders zijn een weekend in hun huis en gaan dan hier in de buurt lekker fietsen.
Zo, ik nu net even een pizza in de oven gedaan, dus lekker makkeli. ![]()
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/g/goedemiddag/th5F1gm.gif,
@Roanna: Hoe is het met je ipoddinges? Ik ben er ook even mee bezig geweest voor ik wist hoe t ding werkte. Gaat het verder goed, geen klachten meer? Feessie had ik nog tegoed, was in maart al 12.5 jaar in dienst. Maar vind het ook wel even genoeg hoor, over een paar weken feesten we door in uhhhhh
@Toos: Nee, geen klachten meer. (nok-nok)
Ik heb er eerlijk gezegd vandaag nog geen tijd voor gehad om met dan ipodding aan de gang te gaan, maar ik denk dat ik het al wel een bietje door heb.
Heb jij binnenkort dan alweer feest? :unibrow: Waarvan dat dan weer?
Ik was vanmiddag ff hier bij de Appie en daar werkt mijn overbuurvrouw en ze zegt tegen mij… volgende week lekker het feestje van M. en J. he? Ik zei, huh…??? Oh, had een tijdje geleden al een uitnodiging van de andere overburen gehad voor hun 12 1/2 jarig trouwfeest en was het alweer kats vergeten. Gelukig dat zij mij er net aan herinnerde. Oh, ik moet echt alles, maar dan ook alles op de kalender gaan zetten… want dit gaat een keer mis. :unibrow: Dit heeft een naam he?
Nou, ga ff een hapje eten. Tot laterssss
Iets van Dement geloof ik:lol::lol:
Eet smakelijk
iedereen aan de ipudding…
ikke nie weet, ikke gewoon autoradio knoepert hard aan ![]()
anyways ikke weer thuis, werkweek weer overleeft
ik sluit me bij de updates aan, weinig nieuws te melden, toch? denk denk…
nee nix nieuws…
dus ga eens ff wat eten maken ofzo, hungry!!
çay…ja heerlijk…maar jeetje wat een kriem om m te maken…geen mij maar gewoon een zakje…!!
wij op t punt om te gaan eten…bro alleen nog ff douche…ikke ook hungry…!! een beetje erg zeg maar
@ filiz, smakelijk!!
ikke lekker aardappelsalade met salade en biefstuk… en stokbrood… jammie!!
Goedenavond.
Zo hee, echt weer zo’n vrijdagavond he!! Iedereen de hort op! :vak02:
Nou, kom even gedag zeggen. Had zelf ook bijna de hele avond bezoek en zo nu en dan even hier wezen kijken, maar nobody.
@Linda: Ik zag dat je ook weer terug bent. En… hoe hebben jullie het gehad? In ieder geval hadden jullie het weer wel aardig mee he?
Nou, ik ga nog even hier en daar lezen en dan ook maar weer afsluiten.
:slapen: Weltrusten voor hen die er nog zijn en eventueel nog komen. :dag:
:idea: Nog even aan! :idea:
ik heb telkens het idee dat ttt uit de lucht is en jullie er allemaal niet op kunnen en ikke wel… hihih…
owh well… jullie hebben waarschijnlijk wel een leven enzo, ikke zit al heel de avond als een gompie mezelf wakker te houden…
@roanna: ben idd weer terug, nu alles weer opruimen en wassen kom morgen wel weer langer langs hier
@ linda heyyy welcome back, hebbie t wel leuk gehad dan toch wel?! neem aan van wel!!
@bloem: ja zeker wel alleen nog beetje moe niet echt super geslapen daar niet al te beste matrassen daar
@Linda: Dus je moet weer even bijkomen van de vakantie. Meestal is het andersom. :unibrow: Ben weer benieuwd naar je bevindingen, maar dat komt dan nog wel. Rust eerst meer even lekker uit!
@Bloem: Denk jij dat dus ook? :unibrow: Ik soms ook.
Hoezo dan als een gompie? Heb je alles al klaar dan? Beestjes al getroost na hun schrik van vanmorgen? Alle lijsten al klaar? ![]()
@roanna: op zich valt dat bijkomen wel mee eerste nacht goed geslapen, derde nacht ook wel alleen 2e 4n laatste nacht elk uur de klok gezien
@ roanna, ja ben zo moe, wilde al om half 8 naar bed, maar dat vond ik ook zo wat
ben dus wat gaan lezen maar weet niet hoe, maar ik zit nog overeind…
en ja, konijntjes slopen lekker alle meubels dus die zijn wel okey
enneuhm ja (bijna) alles is nu ingelijst ![]()
@Bloem: Kan me best voor stellen hoor dat je na zo’n week hard werken kapot bent en als je gezondheid dan ook niet optimaal is, al helemaal. Gaat het nu wat beter met die medicijnen?
@Linda: Dat je dat nog precies weet welke nachten het waren. Wel raar dan de ene nacht wel en de andere nacht niet goed geslapen. Vreemd!
Nouja, je bent weer terug en nu weer op naar je volgende vakantie.
@ roanna, nee dat kan wel 3 mnd duren voor er iets (evt) verandert…