Kaylo : jij idd ook prima tijden en prima plaatsen, vakantie kan nu al helemaal niet meer stuk
mmhh :tssk: ik ga maar es weer eens wat konijnenbiksjes verdienen…
geen zin, te moe, maar ach, t mot maar weer he?!
tot vanavond :dag:
:lol: :unibrow: :beef:
:teeth:
:evil:
Haha ! Beps toch ! :kus:
Ikke straks naar de “binnenhuisarchitekt”, lees gynaecoloog :frown:
Niet meteen mijn favoriet, maar moet ook gebeuren. Is 2 jaar geleden, schaam, schaam !! :redface:
En daarna … slippers halen in de Mcr !!!
En voor de eerste maal bikini besteld in een catalogus, en raar maar waar …hij zit goed !
http://image01.otto.de/bonprixbilder/bundles/7er/gross/var1/vv/50/vv501x05.jpg
Denk er wel even een iets “volslanker” lichaam bij ! :lol:
Goeiemorgen,
Er is gisteren niet veel gekletst en mooie updates gegeven. Ik heb gisteravond een feestje gehad voor mijn en nog 2 collega’s 12.5 jubileum. Was supergezellig, hebben een moorddiner gehad. Tijdens het eten moest een moord opgelost worden, iedereen was een personage die het gedaan zou kunnen hebben. Was echt leuk. Ook cadeautjes gekregen, van de baas de overbekende, altijd makkelijke parkerpennenset en een da bon. En van de collega’s het diner, da bonnen en een mooie bos bloemen. Werd nog wat gezongen, ze vinden mij een leuke collega, waar de bewoners van houden, vooral niet weg moet gaan en een feestbeest.
Is toch wel erg sneu voor Trl, waarschijnlijk niet gelopen zoals ze gehoopt heeft. Gelukkig maar dat ze mams bij zich heeft en niet alleen is gegaan
@Viva; Weer voet op nederlandse bodem gezet. Welkom thuis meissie. Ik hoop dat je een beetje de batterijen hebt opgeladen.
@Beps: Weer je maag, wat een tegenvaller. Rust en geen stress doet een mens altijd goed. Wens je beterschap
@Bloem: Wat zijn je collages mooi geworden, kun je trots op zijn hoor
@Marion: Op weg naar duitsland voor een vakantie. Ik duim voor je dat het lukt
@Kaylo: De tickets binnen, mooie tijden hoor en ook nog goeie plaatsen. Wij hebben ze nog niet, ben benieuwd
@Roanna: Je hebt groot gelijk om de prijzen van ADR te vergelijken, zit echt veel verschil in. Kan je veel schelen
@Kaylo: Leuke bikini. Nou nog slippers. Die van toen zijn er niet meer hoor:tssk:
toos : 'k heb ze nog steeds hoor, en neem ze ook mee :slywink:
Zijn nog als “nieuw” !
En weet niet of ik dat hier op mag zetten, maar voor 3 weken ADR bij S*nj**s betaalden wij 2200 euro voor 2 personen. Is niet teveel, toch ?
Toos : leuke avond gehad, moord opgelost ??
Kaylo : leuke foto van jou in bikini:tongue:
Ja moord is opgelost, iedereen aan onze tafel dacht dat ik het had gedaan, maar was helemaal onschuldig
Het eten was goed, maar het duurde vreeeeessselijk lang voor we wat kregen. Waren er om 7 uur en kregen om 10 uur pas te eten. uiteindelijk pas om half 2 thuis vannacht
@kaylo…leuke bikini…!! en zeker mooie vliegtijden
@toos…jeetje…dan hebben jullie wel echt lang moeten wachten…!! maar gelukkig is de moord wel opgelost…
@bloem…ook weer aant werk…
niet zo leuk nieuws dus voor trl…ik ben eens benieuwd…
@beps
Een ontstoken maag, dat is niet zo mooi, sterkte ermee, doe maar rustig aan!
@bloem
Een zootje rondom het huis en de nijntjes van slag.
@marion
Dat zijn wel heel veel lammetjes en heel veel flesjes voor je. Ik hoop dat het wat wordt met jullie vakantie. Balen hoor voor N. En J. met zijn medicijnen, nog steeds niets merkbaar?
@toos
Een moordavond, leuke avond gehad alles jammer dat het eten zo laat kwam.
@trl
Erg verdrietig, balen hoor, gelukkig is mama bij haar!
@kaylo
Mooie bikini is binnen, nu de slippers nog.
@roanna
Hoe gaat het met de vogel?
MK : al klaar met werken ?
Back home again, nog even een terrasje gepikt en ondertussen de boeken bekeken. Hadden geen geduld tot thuis. Het was heerlijk in de zon en dat al om 10.30 uur.
Voor zover we nu gezien hebben geen spectaculaire prijsverschillen. Nu nog even wachten of mijn hulpje kan en hoe lang N vakantie kan krijgen. En als alles loopt zoals we willen gaan we er 11 dagen tussenuit. Ennuh Filiz … we zitten dan niet ver bij jou vandaan.
@Beps
O NEE niet WEER!!! Rustig aan meid en ik wens je beterschap … kusssssssssssssss
@Raak
Je wordt lekker in de verf gezet bij de kapper … en het mooiste is dat je daarna weer tig jaar jonger bent.
Gelijk spel, de naam komt me bekend voor, is dat niet een stichting die vakantiekampen/voetbalkampen organiseerd voor kinderen met een autisme spectrum stoornis?
@Bloem
Geen goed nieuws dus van TRL, was er al bang voor na haar 1e sms. Had het zoooo graag anders gewild voor haar. Kunnen hier niets anders doen dan er zijn voor haar, al zou je zo veel meer willen doen. Mannen …grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Sorry maar wordt hier zo pissed van.
@Roanna
Wat leuk die reunie in Parijs!!! Heeft het met het zoveeljarig bestaan te maken soms?
@Kaylo
Leuke bikini!!!
Naar de binnenhuisarchitect, moet ook een afspraak maken want had een oproep voor het bevolkingsonderzoek.
@Toos
Een moordavond gehad en verwend door de collega’s, en zo hoort het ook.
@MK
Krijg het idee dat het nu begint te werken. Beetje rustiger en alerter, hij hoort en ziet alles.
@marion…lkkr 11 dagjes er tussenuit…!! waar gaan jullie naar toe…valkenburg…?
als t voor de 6e juli is…spreken we af
gezellig…
@Filiz
Klopt Valkenburg … hoe raad je het zo meteen
?!
Nee hoor, houd het toch liever op Sorgun of Titreyengol.
Hihi, ik denk dat het zo maar verder weg is Filiz…
@llen Thanks voor de lieve woorden!! Ik doe rustig aan, ga vanaaf met hubbie naar onze fokker koffie(thee voor mij) drinken en puppie kroelen! Rust is t woord en motto de komende week!!!