Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Bloem: 13 juni Friesland
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: 6 juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
Hallo allen daar ben ik weer
Net terug van de HA, wilde jullie gister niet ongerust maken, maar ik heb weer een ontstoken maag…
Extra medicijnen, eea(ook voor mn vochtvasthouden) laten onderzoeken bij het lab, en de arts(die niet mag zeggen dat je niet mag werken) zei dat vooral rust en geen stress meer goed zou doen…met een
Dus ik ben de komende week thuis…
@Marion: werk ze, en je moet een foto plaatsen…
@Viva: Welkom terug…benieuwd hoe het met jou en hubbie is…
@Beps: Daar heb je weer goed aan gedaan, om er even naar te laten kijken en ik ben ook geen arts, maar vind ook dat je hier weer even mee moet uitrusten en stress moet vermijden. Beterschap meid. :kus: Wel vervelend dan weer.
Ik ben ook benieuwd naar Vïva’s vakantie.
@Marion: Werk aan de winkel dus weer. Wel lief toch van die kleine beestjes. :wub: En nu op naar het reisburo over de grens. Hopenlijk vind je wat, wat bij jou en N.'s budget past. Ze zeggen van wel he, dat het vanaf daar stukken voordeliger is. Denk , dat ik dat daar tegen die tijd ( wanneer?) ook eens ga kijken.
Beps : dat is tegenvaller van je maag he, moet je idd maar ff rustig aan doen, misschien extra weekje Turkije iets ?:teeth:
Marion : dag wordt georganiseerd morgen door stichting gelijkspel door Frank Rijkaard,het is in de Toekomst (Ajaxcomplex) Ik ga er met mijn dochter en de kids ook heen. Mooie schoenen gescoord en ook nog eens bevallen van 20 lammetjes, nounou dat was wel een productief daagje dan
MK : laatste dag werken en dan… (ik wil ook)
Filiz : jij hebt ook het nodige werk verzet he, vandaag lkkr vrij, ga maar genieten. Hier schijnt het zonnetje al hoor
Viva : ook weer in het land, alles goed geweest meisje ?? ben benieuwd
Bloem : is je asbest weg, kijk je wel uit en niet in de buurt komen hoor.
Jij bent ook weer creatief bezig geweest met postcards
Roanna : ook creatief met ipod, nu kan ik niet achterblijven en zal ook maar een gaan kopen, goed idee voor vaderdag:redface:heb ik er ook nog wat aan
Damber : jouw taak zit er nu op he, je hebt het prima gedaan hoor:thumbsup:eten gekookt, vrienden geentertained, opa gesoigneerd, huis gekuisd, jezus ik struikel bijna over de moeilijke woorden met typen, maarre jij deed het toch maar allemaal
Ikke lekker rustig daagje, strakkies naar de kapper, vanaaf naar verjaardag in Dordt, morgen met kleinkids naar Amsterdam en zondag, hoop ik, in de tuin relaxen in het zonnetje.
ola
ff een boodschappie wezen doen
ze kwamen heel de kamer afplakken (een van die mannen heeft gilles de latourrette… toch wel een beetje raar) en nu zijn ze druk aan het heen en weer lopen in witte pakken, een hoop lawaai… konijnen van slag…
kootje zat in de ren en hij schok en wilde wegrennen, zo baf tegen de ren aan, hij zit nu al de hele tijd in een hoekje
ik was ff naar de stad om mn aller aller aller laatste fotos op te halen en de lijsten, ga ik nog ff gauw inmekaar zetten, heb ook al afgewassen… goed!!
kreeg sms-jes van TRL ze komt morgen thuis en ze is erg verdrietig… denk dat ze de rest zelf maar moet vertellen maar dan weten jullie dat vast
@marion…20 lammetjes…jeetje…!! leuk hoor @beps…ontstokken maag…das niet niks…hoop dat het snel beter gaat @damber…viva ligt op schema…das mooi @raak…vandaag lkkr naar de kapper…wat ga je laten doen? @bloem…tis idd nog vroeg
en toen was ik het even kwijt…iedereen een fijne dag…
wij vanaaf uiteten…maar eerst hier nog een hoop te doen…
Roanna ::dag:
Filiz : grijze haartjes weg en in model knippen, ik was van mijzelf vroeger heel donker maar ben nu sinds begin dit jaar steeds een teint lichter aan het kleuren, is nu voor mijn doen redelijk blond.Mensen hadden mijn man ook al met een "blonde"vrouw gesignaleerd :lol:
Bloem : thx voor je berichtje over Trl. Ik had er van de week al over gedroomd, gek he. vind het zo rot voor dr
@Bloem: Bedankt voor het berichtje. Zo te lezen, geen goed bericht. We wachten het wel even af, wat ze zelf te vertellen heeft! Maar ik denk aan haar!
En jij succes vandaag met al dat gedoe bij jou thuis. Zo zielig, de beestjes helemaal van slag. Kun je daar vanavond weer je al aandacht aan geven.
Meisjes ik ga afsluiten… er moet zo weer gewerkt worden.
O ja, mien zoon en vrouw lekker lang weekend naar Disneylan* Parijs. Hebben daar een reunie van vele medewerkers, die er in de afgelopen 15 jaar gewerkt hebben. Zo hun dus ook! Ze komen van overal vertelde hij, om de reunie mee te maken. Lijkt me echt gaaf!
Zo te lezen hier geen goed nieuws voor TRL ? De arme schat, heb te doen met haar. Maar sluit me aan bij wat Beps zegt, ze houdt er inderdaad iets moois aan over.