TTT deel 91, de 100 komt in zicht

Goedenmiddag.

Lekker rustig geweest hier zeg! Beps een wereldplekje en dan doet er bijna niemand mee. :disgust: Maarja, je moet ook altijd maar wat te vertellen hebben he! Ik heb momenteel ook niets geen nieuws ofzo. Ja, ben een wasje aan het draaien. :wink: Pffff…

Nog niet naar de kapper Beps? Ach, maar zo een ochtend met hubs is toch ook gezellig. Nog klein halfuurtje, heb je het er al weer opzitten voor vandaag.

@Raak: Zou het ook niet kunnen dat TRL wat langer daar zou blijven als ze het naar 't zin zou hebben. Staat me iets van bij, maar kan het helemaal mis hebben hoor.

Roanna :dag: Ik hoop dat ze het zo naar dr zin heeft dat ze langer is gebleven. Jij bent ook hard aan het werk he, wasjes draaien enzo:biggrin:

@raak
Ik ben vandaag vrij en morgen moet ik nog een dagje werken.

@kaylo
Nu al een mooie plek gereserveerd in het vliegtuig, super hoor.
Wij kunnen 24 voor vertrek online inchecken, ik zal eens kijken of dat lukt. Ik heb namelijk ook ergens gelezen dat het kleine kinderen weer niet mogelijk is. We proberen het wel.

@MK: Ik weet wel, dat het niet mogenlijk is met kleine kids bij Ryanair, (volwassenen wel) maar bij andere maatschappijen weet ik het niet.

@Raak: :dag: Gelukkig hoeven we niet zelf aan de tobbe met de was. :unibrow: Dat zou wat wezen zeg! :smiley:

:dag: ben er ook weer… Nog 30 minuten… dan ga ik weer naar huis :smiley: En morgen lekker vrij!! Eerst even lekker uitslapen, en daarna naar vriendinnetje… :smiley:

Vanmiddag erg leuke gesprekken gehad op msn… :slight_smile: Dus voel me eigenlijk wel goed!

@Cynthia: Met wie of wat dan? :ninja: Vertel!!.. Een leuk gozer ofzo?

@Roanna: ik heb niet bij B*X geboekt, maar gewoon bij een reisbureau. Want ik heb daar toch een prettiger gevoel bij.
Dus 6 sept aegean dream weer voor 8 dagen.
Ach ja ik had verleden jaar een grote mond en zei ik ga er niet meer naar terug. Maar het personeel komt allemaal terug en de gasten ook weer.
hahahaa

Groetjes

@Jac: Nouja, wie het breed heeft, laat het breed hangen. Nee hoor, als jou dat een fijner gevoel geeft moet je het zo doen.

Ik weet wel mocht ik daar ooit heen gaan, dat ik toch wel de sites zal vergelijken, want er zijn enorme verschillende prijzen naar ADR.

Toch weer een lekker gevoel voor jou, om weer geboekt te hebben. :thumbsup:

Dames… me goes eating! :dag:

Roanna: soort van :wink:

x

ola
ikke ook weer overleefd… oeffff
@ marion, ook de vader van N niet goed?
mbt TRL, zou ze niet 10 dg gaan? weet t echt niet…
@ mk, nee kleine kinderen kun je niet online inchecken (bij de maatschappijen die ik ken)

uhm denk denk…
weet nie meer…
ikke leeg, op, batterijtjes leeg
morgen komen ze asbest verwijderen vanaf half 8
daarna naar t werk om zo min mogelijk uren te missen
hoop dat er ergens nog plek is om ff naar de stad te gaan om mn (alles laatste) fotos op te halen
owh ja, kreeg nog een sms van crazy, ze had ons marja netjes op het vliegveld afgeleverd (en ze gaat haar heeeel stiekumpjes verrassen en staat maandag in marmaris voor haar neus, maar dat is dus een geheimpje/ verrassing voor marja… dus nie verder vertellen… en dit is toch nie zo goed leesbaar, kleine kans dat marja het ziet… ja toch???

een hele goede avond…!!

sorry…maar ik ben van helemaal niks op de hoogte…schaam
gister van half 4 tot vandaag 4 aan het werk geweest…
net maar een beetje op de bank geslapen…maar zou zo naar bed willen…!!

hoop dat het goed gaat met iedereen…
ikke morgen lkkr vrij…:smiley:

fijne avond all…xx

@ filiz, jeetje hard gewerkt, ga dan maar lekker slaapie doen!!

@ cyn ben net klaar met mn eigen gemaakte postcard van O. maar ja… hoeveel tegelijk bestellen… heb er natuurlijk veeeeeels te veel :wink:

zoooooooooooooooooo stilllllllllllllllllllllllllllll

anyways
ikke ga lekker slaapie doen, ik weet niet wat jullie allemaal aan t doen zijn, maar tis igg iets niet hier… dus doe ik dat ook maar
:dag:

Goedenavond.

Inderdaad, wat een rust hier.

Maar ik ben er weer bij. Mijn zoon was ff een tijdje hier om me helpen met dat ipod geval. Kreeg 'm toch maar niet op de pc, omdat geen een poort het deed, naar mijn idee. Stonden er wat instellingen verkeerd.:retard: Ja, hoe weet ik dat? Heb er al zo weinig verstand van, maar het leek me zo makkelijk, toen ik het bij mijn schoondochter zag. Ik weet nu een beetje hoe het werkt en heb er al wat liedjes van Tarzan en Blof opstaan.

Andere keer weer verder en wat meer erop zetten. Wel lekker handy en klein zo’n ding hoor. (Als je weet hoe het werkt) hi, hi.

@Bloem: Dan ga ik er ook maar op tijd in. Iedereen is toch weg! :crybaby:

Weltrusten en tot morgen. Lekker laatste werkdag van de week.

Truste :dag::slapen:

Goede avond :dag:

Heb even vluchtig bijgelezen, maar geen verslag(je) inderdaad niet druk geweest hier! Ik ga m’n bedje opzoeken!! Slaap lekker allemaal!!

Goede avond meisjes …nog even voor het slapen gaan!
Flink op schoep geweest vandaag, na de bruidswinkel even gelunched met schoonzus, mijn moeder en kleine neefje. En toen wilde de dames ook nog gaan shoppen, en daar had ik me toch een hekel aan … niet dus. In ieder geval nog een paar schoenen kunnen scoren. Moest iets zijn wat bij bruin kan, zijn bronskleurige geworden nu, moest er in het begin erg aan wennen maar kijkt toch best wel leuk.
En toen kwam ik thuis … :crybaby::crybaby: … een complete babyboom hier. Dik in de 20 lammetjes geboren, dat zijn dik 40 flesjes … het feest is begonnen:crybaby::crybaby:. Maar des te eerder is het ook weer achter de rug. Morgenvroeg is gelukkig mijn hulpje er want ga met N even de grens over naar het reisbureau. Ben benieuwd want het moest een stuk goedkoper zijn.

@Roanna
Weer ruimte gemaakt in de kast en meteen het goede doel gesteund. Ook de i-pod al een beetje gevuld. Mijn muziek stond er zondag al op, nu nog wat foto’s maar moet eens even kijken hoe ik dat voor elkaar moet krijgen.

@Raak
ADHD-dag? Waar dan? Heb er hier niets van gehoord. J moet zaterdag ook naar het voetbalveld, er wordt per team weer gestreden om de felbegeerde titel … de sportman van het jaar.

@TRL
Geloof dat ze 2 weken in Turkije bleef of heb ik het mis?

@Beps
Geshopt met hubs en uit eten bij paps en mams.

@Kaylo
In slaap gevallen tijdens het examen :wink:
En eindelijk de ruime plaatsen bij de nooduitgang kunnen reserveren.

@Cyn
Met een leuk ventje ge-msn-d :wub:

@Bloem
Klopt … ook haar vader is ziek, hij heeft alvleesklierkanker.
Ckeckte mijn mail vandaag en zag een hele serie mooie collages. Vooral die ene met die monniken was prachtig!!!

Meiden ik ben ook weer thuis…
Ik heb heerlijk gegeten, maar ben doodmoe…
niet echt bijgelezen

Morgenochtend eerst naar de HA, gewoon ff alles bijstellen qua medicatie ed…
En daarna werken van 10-16 uur!
TOt morgen ergens

:idea:

En dan ook meteen goedenmorgen

Ik denk dat het vrij logisch is dat ik niets te melden heb :lol: