TTT deel 91, de 100 komt in zicht

Goede morgen meiden.
Even snel met een bakkie … zo meteen even met schoonzus naar de bruidswinkel. Ze gaat even de trouwjurk passen, kijken voor een ketting en dat spul erbij. Ze wilde graag een foto en ben gebombardeerd tot familiefotograaf, mag weer gezellig mee.

@Cyn
Al helemaal klaar voor het oranjefeestje in Bulgarije. Is altijd zooo gezellig … een voetbalwedstrijd op vakantie!!

@MK
Hebben ook vaak heel vroeg of heel laat gevlogen, vond het ideaal omdat J dan vaak sliep in het vliegtuig.
En nu … een plaatsje op het erepodium vandaag … je staat nummero uno!!!

@Jac
Ook weer in het lijstje … toch maar besloten nog een keer naar AD te gaan.

@Damber
Druk op het werk, met het huishouden en ook opa niet vergeten. Je bent een schat!!

@Bloem
Daar zijn moeders ook voor toch? Om even lekker uit te huilen. Van deze moeder ook een dikke knuffelkus.
Mooi geworden zeg, je fotocollage!!
Als het doorgaat ga ik weer met J en N, maar ook N moet nog even afwachten hoe alles gaat lopen, haar vader is erg ziek en weten niet hoe het er tegen die tijd voor staat.

@Toos
Sinds gisteren de trotse eigenares van een paar crocslippers.

Goedemorgen ladies.

Ik ook weer even van de partij. Heb lekker even lopen klungelen hier thuis, daarna gedoucht en weer een zak voor het goede doel met kleding klaar gezet. Alles wat ik niet meer leuk vind, me niet meer lekker zit, in die zak gedaan, met ook nog 2 paar schoenen, waarvan een paar nog met van die plastic draadjes aan elkaar zaten. Nieuw dus, maar ik had ze ook ooit gekregen van mijn schoonzus. Zo plat… en dat vind ik persoonlijk niet zo fijn lopen.

@MK: Het komt nu wel heel dichtbij he? :zon02: He bah, en dan nu ook nog verkouden. Wat jij nodig hebt is… vitamine V. :biggrin:

De rest allemaal aan het werk, denk ik. Ik ook zo weer.

Nou, werkse allemaal nog even en tot laterssssssss.

@Marion: :dag: Leuk, om fotograaf te mogen zijn. Moest mijn kokkie vroeger ook altijd zijn, met zijn videocamera.

Hopenlijk zal het jullie ook lukken toch nog even weg te kunnen gaan. Ik zal ook voor je duimen hoor! Groetjes aan N.

morning, al heeel goeie updates gegeven, sluit ik me bij aan.
Bloem : prachtige collage zeg !!
Marion : ga jij as zaterdag naar de adhd dag met J ?

Zo ik weer thuis, maar geen kapper gezien…
Was ff met hubbie naar hier en daar. Dingen halen, schapjes doen enzo…gewoon lekker saampjes een gestolen extra ochtendje!!
Zo naar het werk, daarna naar mn ouders en we eten daar!
Dus…Tot laat of morgen!

Beps: fijne dag verder :dag:

Hihi ikke op mn werk, WERELDPLEK!!!
Dus… tot straks nog

Ik werk tot 17 uur

@beps
Een wereldplek en dat op dit tijdstip… een middagje maar en dan lekker naar je ouders, weer niet koken!

MK : laatste loodjes of morgen ook nog werken ?
Dames : maak me beetje zorgen om Trl, die zou toch al ff terug moeten zijn he
Beps : Dat is wel speciaal, zo laat en toch een lekker plekkie, mazzelpik
Alleen zelf haartjes fohnen nu he:thumbsdown:

Jaja ikke mazzelbips…
En wie weet ga ik het weekend naar de kapper hoor!

Ohhh hier zo warm!

goeiemiddag iedereen !

Sluit me gemakshalve aan bij de update van Marion.

Net terug van toezicht examen, om bij in slaap te vallen ! Maar alles goed verlopen.

Dinsdag zitplaatsen gereserveerd in vliegtuig. Aan de nooduitgang, dus lekker veel plaats voor mijn lange stelten :hihi:
Was 12 euro per persoon, maar hebben dit er wel voor over. Zit je toch wat comfortabeler.

Kaylo ::dag:groot gelijk hoor, ik zit ook graag ruim maar heb nog nooit gehoord dat je voor stoelen bij de nooduitgang extra moet betalen:confused:
Beps : ik moet morgen ook weer hoor, wordt dan weer 5 jaar jonger he, alle grijs weg:teeth:

raak : hebben geboekt bij sunjets, en dinsdag een mail gekregen dat je (als je wou) kon reserveren mits betaling. We hadden al gezien op de site dat dat kon. We vragen er sowieso altijd naar, maar hebben die stoelen nooit :unibrow:

Wat raar Kaylo dat kan in nederlands idd nooit!!
Maar wel lekker!!!
Wij melden ons vroeg op schiphol en kunnen dan zelf kiezen haahahah

En lees net ook :

"Sinds 19 mei heeft ook Turkije een verregaand rookverbod ingevoerd in zogenoemde “gesloten” ruimtes : bureauruimtes, winkelcentra, openbare gebouwen, …

Het algemeen rookverbod in restaurants en bars gaat pas van kracht in juni 2009 maar verwacht wordt dat sommige hotels ook deze zomer het rookverbod zullen toepassen"

:(** :thumbsdown:**

Kaylo : daar heb ik gelukkig geen last van:lol:

Ik vraag in NL ook altijd om nooduitgang… maar ik krijg het nooit!! Krijg dan of de rij erachter, of de rij ervoor!!

Gelukkig zitten we meer buiten dan binnen :teeth:

Ben er terug mee weg, sporen en naar avondles.
Volgende donderdag eindexamen… :crybaby:

Iedereen nog een leuke avond ! :dag:

Kaylo : wel thuis en jij ook fijne avond, studeerse:dag: