@ roanna, ja ach, t hoeft niet altijd achter glas hoor… maar dit is min of meer de reden waarom ik een eigen huisje wilde, om al mn shit weer aan de muur te hebben
in de slaapkamer heb ik ook nog een levensgrote leonardo toughing fingers en een zonsondergang hangen
foto’s vervagen alleen zo snel als ze gewoon “los” ergens hangen
Meiden, jullie zijn volgens mij allemaal aan het slapen. Maar na een periode van werken, werken en nog eens werken is het eindelijk zover…VAKANTIE… Nou ja, eigenlijk ga ik een weekje naar huis. o nee, 9 dagen, gelukkig. De koffer staat gepakt, inclusief allerlei oranje frutsels, want ja, uiteindelijk ben ik toch nog wel een beetje hollander. Maar zaterdagavond eerst met turkse vrienden Turkije-Portugal kijken, die afspraak staat al. Maar ja, eigenlijk heb ik niet zo’n zin om te gaan. Zal ik maar thuis blijven???
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Nee hoor alle gekheid op een houtje, ik ga lekker genieten, eerst van Istanbul, en dan van de zon en alle vrienden in Marmaris. En ik ga niet beloven dat ik me ga gedragen, hihi. Spreek jullie gauw weer, wie weet, misschien wel vanuit Marmaris, als ik me er toe kan zetten om zo’n K*** internetcafé in te gaan. En anders als ik weer terug ben.*
Ik ben een beetje erg ego, geloof ik, maar jullie weten hoe ik ben, geef veel om jullie, maar de tijd ontbreekt gewoon om gezellig mee te kletsen. Lieve schatten, doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii XXXXXXXXXXMar
Mar nogmaals, geniet er maar lekker van hoor!
Toos, dank je wel :kus::kus:
Roanna, gisteren opgehouden
Besmile even langs zien komen
en weer bij geloof ik…
Ik zit alweer 20 minuten op het werk… Vandaag weer een lekker druk dagje. Om 8:30 uur evaluatie over hetgeen ik vanaf donderdag heb gedaan dan telefoondienst en vanmiddag weer testen, daarna Jessy halen en naar stal en vanavond eten bij buuf… mijn dag is alweer gevuld. Heb om 6:00 uur al een wasje gedraaid hihihi
Ik probeer nog langs te komen tijdens mijn telefoondienst, maar beloof niets… dat je achterstanden hebt is 1 maar dat de mensen dan ook nog gaan bellen
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Bloem: 13 juni Friesland
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: 6 juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
En dan de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
Ik ben er ook echt aan toe. Ik heb bekaf en str*ntverkouden en ik hoest mijn longen bijna uit mijn lichaam. Een beetje zon op mijn lijf kan ik wel gebruiken. 2 Weken geen boodschappen, niet koken, geen huishouden, lekker niets… wat een vooruitzicht.