Wat is het hier druk geweest hiihi
ja en nu is het uitgestorven
ben ook klaar met het inlijsten van mn 1 na laaste project…
nu alleen de plee pics nog inlijsten, maar daarvoor moet ik nieuw materiaal hebben
en mn pappie komt zaterdag alles ophangen!! (zoveel is t toch niet… neeeeeeeeee pappie tuuuuuurlijk niet
)
Ben benieuwd bloem!!! Ga je nog foto’s maken van de lijsten??
1000!!!
@ damber, uhm tja, tis een beetje lastig door de spiegeling, heb net een poging gewaagd, eens kijken of t wat is…
Gefeliciteerd Damber…
Nog 1 dagje dan komen de ouders al weer thuis!!
Ben nogal benieuwd of alles goed is met TRL!!
Maar goed… Als ze weer haar plekje gevonden heeft komt ze hopelijk weer snel langs!!
Ik thuis… moe maar voldaan. Dit vind ze zo leuk…btje staan, btje lopen, en VEEL KOEKJES EN VLEES… en je hoeft er NIETS voor te doen(vind zij!!)
http://photos-c.ak.facebook.com/photos-ak-sf2p/v251/230/19/519081973/n519081973_968890_3253.jpg
dit zijn dus 4 kleinere collages bijelkaar, in 1 lijst.
ik heb hetzelfde laten maken met al mn schaatsfoto’s van dit seizoen die nog op de plee komt samen met mn favorieten ![]()
GAAAAAAAAAAAAF BLOEM!!!
Beps, als Aiji nu maar net doet of ze haar best doet, doe jij net of ze heel hard heeft gewerkt en inderdaad al die koekjes en stukken vlees heeft verdiend hahahahah
Ben ook benieuwd hoe het met zus is
Ik ga afsluiten en lekker m’n bedje in, morgen weer vroeg dag en druk… zowel op m’n werk als na m’n werk, nou ja… druk na m’n werk… uit m’n werk Jessy halen en dan naar de paarden, dan thuiskomen douchen en bij de buuf eten
LASAGNE MJAMMIE!!!
Slaap lekker allemaal en misschien dat ik morgen nog even kom buurten (weet niet hoe druk het is op het werk
)
@ damber slaap lekker
ikke heb nog ff de bunnies een schoon huiuske gegeven en denk dat het al ver na mn bedtijd is
@ roanna joehoe waar ben je!!! alles ok??
@ bloem ziet er gaaf uit. Hoe heb je dit laten maken.
Joe… hoeeeeeeeeeeeeeeee… Bloem. ![]()
Was er wel, maar ben een bietje opgehouden vanavond. Zat net ff te lezen hier en toen zag ik jou oproep.
@Bloem: Oh meid, wat mooi die lijst met foto’s. Je hebt er weer werk van gemaakt hoor! Echt knap werk zeg! ![]()
@Damber: Goed hoor! Duuzend en een ster erbij. :zon: Gefeliciteerd.
via de site die ook hier op ww in de nieuwsbrief zat
7,95 voor 1 blad… nie duur (maar ik had er dus 5 tegelijk)
anyway, ik ben er erg blij mee, want t ziet er strax uit… lekker druk en fleurig enzo…
@ roanna, dit was nog het makkelijkste, gewoon plakken en lijst weer dichtzetten, andere lijsten hebben me veeeeel meer werk gekost… zelf passepartout snijden, mislukt, opnieuw, plakken, knippen… etc… maar als mn pappie t ook nog komt ophangen ben ik helemaal een happy kite!!
@Bloem: Nouja anyway, vind het alsnog knap dat alles er zo mooi opstaat. Gaaffff hoor!!!
Goeieavond,
Kom nog even aanwippen. Vandaag naar de jaarmarkt geweest en … crocs slippers gescoord. Nieuwe haring op hmmmmmmm. Verder vanavond met de ipod bezig geweest. Had al aardig wat nummers op de comp staan, nog het een en andere erbij gezet. Maar ja, dan op dat ding zetten, het is gelukt, me happy. Celine klinkt een stuk beter dan in de arena, nog even nagenieten van mijn favoriete nummer. Lekker hard en niemand heeft er last van
@Marion: Ik duim voor je dat turkije gaat lukken
@Mar: Een hele fijne vakantie, geniet ervan na alle ellende
@Damber: Bij opa geweest, hij ook weer blij met een bezoekje en alles weer gedaan. Je bent een kanjer, maar dat had ik al eens gezegd
@Bloem: Bezoekje aan je ouders, je even lekker laten gaan. Lucht op he. Nu bezig met de foto’s en postcrossingkaarten.
@Beps: Ook langs geweest
@Mk: Aan het aftellen, schiet al lekker op. Je hebt wel lekkere vliegtijden hoor
@Raak: Ook even gezien, druk met de schoonmaakdoeken enzo
@Roanna: Vandaag gemist, gaat het wel goed daarzo in a’doorn
Ik heb zoiets hier hangen van allerlei foto’s en knipseltjes van mijn kleinkinderen, maar dat had je dacht ik al gezien toen. En dat vond ik al heel wat, maar dit van jou… prachtig zo vol met kleuren enzo. ![]()
@Besmile: Alles goed???
@Toos: Zekers gaat het wel goed. Was ik er niet vandaag dan? Wel toch?
Jij was er niet!