Hallo Ikke thuis, de dag is echt voorbij gevlogen vandaag!! 's Morgens druk met testen en 's middags telefoondienst, het was zo druk dat ik niet eens tijd had om mān brood op te eten (lunch)! Heb in mān pauze namelijk boodschappen gedaan voor opa, ben net thuis en heb besloten vandaag makkelijk te eten (pizzabroodjes) Strakkies naar opa om daar de hut strak te trekken en dan hier nog even beneden de stofzuiger en de dweil een rondleiding geven, wasje in de machine en klaar Jessy vandaag in de bench, dametje heeft zich volgens mij wel gedragen hihi ze had een heel slaperig koppetje en toen ik de bench open deed hoefde ze niet eens gelijk te plassen. Even later zat ze op de bak en heeft daar een grote plas gedaan, brave pup :wub:
Mar, fijne vakantie!!! ENJOY
Bloem, kussens omver gegooid in slaap en verslapen
Beps, goede plek maar rustig op ww
Raak, niet heel druk in Belgie
Cyn gezond gegeten
Mar: 5 juni Istanbul/Marmaris
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Bloem: 13 juni Friesland
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: 6 juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Jac 6 september- Turgutreis
Beppie 14 september- Kusadasi
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris
En dan de verjaardagen nog ā¦
28/06 Toos
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
Ohw ja, vergeet ik helemaal te zeggen!!! Ook ik heb mān tickets binnen (digitaal), de tijden niet zoals ze eerst waren nou ja, eigenijk mag ik niet klagen) Zou eerst om 06:05 uur vliegen en nu om 18:20 uur, terug om 22:50 uur dus hoop net als MK dat we de kamer nog even mogen aanhouden
@Damber: Wel jammer dan van die late heenreis. Maarja, men kan ook niet altijd alles hebben he? :o Ben wel benieuwd, hoe je het zal hebben op Kreta. Lijkt mij ook wel een keer wat!
Opa is best positief moet ik zeggen, erg opgewekt heb ik hem steeds aan de telefoon! Leuk oude mensen en techniek, als hij belt dat schreeuwt hij!!! Ik neem op met āhallo opa, hoe gaat het?ā en dan is het even stil, gevolgd door; hoe weet je dat ik het ben hahahha
en meissie heeft zich inderdaad keurig gedragen vandaag!
Nou ik ga afsluiten en richting opa, Jessy gaat lekker mee, vindt opa helemaal geweldig en hoeft ze niet weer alleen te blijven Heel misschien tot vanavond
Ik moet er altijd wel om lachen Niet hardop hoor, niet zodat hij het hoort, dan weet ik me wel te beheersen Opa zit ook nooit achter de pc maar achter zijn goocheldoos
ola ikke ook weer thuis
just what the docter ordered⦠een avondje familie
heb lekker bij mn mammie uitgehuild en verder weer veel gelachen vanavondā¦
mhmmh⦠kootje heeft de appel uit mn tas gevist en zit ie nu lekker op te smikkelen⦠terwijl hij (kootje) nog in mn tas zit!! hahahaha
@ damber, hihi⦠hoe weet jij nou dat het opa is?? lachen hoor!
@ jac, september weer, coooolll!!
@ mar, heel veel plezier!!
@ marion, misschien over een maandje ook!! duimduimduim!? ga je dan met N ofā¦>? en echt een super foto zeg! wow
@ cyn album af?! ik had ook vandaag mn bestelling binnen dus ik ga die nog eens van dichterbij bekijken, dat van die kaarten service klinkt goed!!!
uhm⦠kwait
had vandaag een kaartje in de bus, maar stond geen afzender of naam bij, heb wel het vermoeden van wie die (allemaal) zou kunnen zijn maar wil diegene zich ff melden!!! aub�!