TTT deel 91, de 100 komt in zicht

idd rustig hier…!!

@Mar: veel plezier en geniet :unibrow:

Hier zZOOOOoo drukkkk

hier niet zo heeeeel druk maar niemand om mee te kletsen:crybaby:

@Mar
Hoop dat je nog even langs komt voordat je op vakantie gaat.
Wens je in ieder geval HEEL VEEL plezier in Istanbul en in Marmaris!!!

http://www.urania.be/php-txt/dynpage/Istanbul-Hagia-Sophia.jpg

… geniet er van …

Marion: WOW!!! Ik wil ook weer naar Turkije!!! :crybaby:

Ikke ook!!!
Ik wil trouwens overal heen, als ikmaar weg ga :lol:

@Cyn
Gezonde kost vandaag … broodje ossenworst.

@Filiz
Nog even vrij, op het schoolwerk na dan, en straks aan het werk.

@Bloem
Weer een wilde nacht gehad vannacht.

@Raak
Druk in het Belse vandaag?

Mooi is ie he???

En ikke ben in overleg … als er hulp geregeld is ben ik over een maandje naar Turkije
dansende bananen

Marion :smiley: Ik ga voor je duimen!!!

Beps: samen gaan :wink: ??

Marion : nee hoor niet zo druk. ikke zal ook voor je duimen
enne : ik wil ook weg naar Turkije

@mar
Heel veel plezier in Istanbul en Marmaris!

Verder ben ik heel druk bezig om alles op kantoor af te ronden.
Gister de tickets binnengekregen. Nog dezelfde tijden 05.40 heen en 22.15 terug.

MK : wow dat is mazzel dan he want het zijn prachttijden, alleen iets minder voor de kids misschien maar die zijn dat weer vergeten zodra ze in het zwembad zitten

@MK: Zieje,je krijgt wat je toekomt…en jullie komt HEEL VEEL toe!!

Haha vandaar dat ik 8 uur vertraging had :wink:

Maar zal ik eens wat leuks vertellen: Ik ga ook bijna weg :wink: Naar bulgarije… maar dat mag de pret niet drukken! :smiley:

Cyn : maar jou gaan we zeker ook niet vergeten een fijne vakantie toe te wensen hoor !!!:hihi:

Hahahahaha kreeg net een mail dat ik mijn oranje outfit mee moet… omdat NL moet voetballen op vrijdag… Nou heb alles al bij elkaar… Heb een oranje rokje, cowboyhoed, boa, bandana, en armband… en dan ook nog schmink voor vlaggetjes :wink:

@cyn
Het oranjefeest kan beginnen.

@raak en beps
Ik ben ook wel blij met de tijden, al had ik het niet erg gevonden om iets eerder naar huis te gaan. Ik zal wel vragen of ik de kamer iets langer aan mag houden, dan kunnen de kinderen 's middags nog even slapen.

Goedenmiddag.

Lekker rustig geweest hier vandaag!
Ik heb inmiddels de aardappetjes opstaan, maar dacht eerst ff hier lezen.

@Mk: Nog steeds die supertijden dus. Je zou het kunnen proberen inderdaad om de kamer wat langer vast te houden, anders duurt de dag wel erg lang als je nergens meer terecht kunt. Alhoewel de meeste hotels die voorzieningen wel hebben voor wachtende reizigers. Heerlijk vooruitzicht hoor!

@Mar: Mocht je nog hier komen… jij ook weer een hele fijne vakantie gewenst en lekker genieten van alles en… je weer vrijgezel zijn. Zet de bloemetjes maar buiten hoor!

@Cynthia: Oh, leuk in het oranje. Wij hebben ook vaak vakantie’s meegemaakt, terwijl er WK of EK voetbal was. Meestal dan in Spanje en dan altijd de Oranje spullen mee hoor. Vlag aan het balkon enzo. Gaaf!!!

haha lijkt mij ook wel lachen!!! Gaan we natuurlijk stappen… en voetbal kijken :smiley:

en nee… jullie krijgen geen foto’s te zien :wink: