TTT deel 91, de 100 komt in zicht

@Crazymar: Mocht je het nog lezen, heel veel plezier in Marmaris en ook een goede reis…Lekker genieten daar! :dag:

@ roanna, lekker genoten buiten?!
ikke net naar de frietzaak… ff wat te eten halen, een half uur verder… en dat was niet zo erg, maar het feit dat mn ex er ook zat was wat minder… zucht, zat er natuurlijk aan te komen…

@Bloem: Ja, dat zei je laatst al dat je dacht dat hij bij jou in de buurt woont toch? Lijkt me ook raar om hem dan weet ik waar tegen te komen. Wat zeg je dan zo tegen elkaar of doe je net of je hem niet ziet? Lijkt me best vreemd zo.

Ik weer thuis!!!

@Bloemmie Dat zat er idd aan te komen, hebbie het overleefd, of beter heeft hij het overleefd :wink:

Hier is het bloedverpestend heet… Echt TE ERG!!
Lekker gewandeld met 6 shiba’s hihi… eerst nog ff met puppy Mirai gekroeld,…ohhhh
Nu thuis, al gegeten, want hubbie moet de nacht in…
oostenrijk-kroatie op de buis, nu rust… op naar de knaller van vanaaf…

@Beps: Hier ook zo lekker warm, maar mij hoor je niet klagen. :lol: Als ik dan lees dat het in Belgie zo bedroevend weer is.

Jullie dus weer lekker genoten van de beestjes. Wij ook vroeg gegeten i.v.m. voetbal. Hoezo dan een knaller? Is morgen toch pas? :biggrin:

ikke ook gegeten…durum…:Djamm

nope knaller van VANAVOND: duitsland-polen…
Morgen KNALT ERUIT!!!

Ow zo! Die knaller!

morgen gaat er nix knallen hoor… volgens mij wordt t helemaal nix!!
anyways, tja de ex woont hier idd in de buurt, maar vertelde dat ie over 5 wk naar bulgarije gaat verhuizen, ook goed!! ben in de snackbar maar nie over het geld begonnen, had ik wel moeten doen maar was een beetje te overdonderd…
wel blij dat ik toch maar ff mn trainingsbroek had verwisselt voor een gewone broek :wink: en tja, zag em zitten en ik denk, kan wel doen alsof ik hem niet zie, maar ja, dat werkt toch niet…

anyway
whatever… wil er niet te lang overnadenken…

finding nemo was trouwens weer ouderwets heerlijk!!!
“touch the but” “yoo dudddeee…totally!”
anyways, heerlijk vind ik dat soort films, gelukkig heb ik ze allemaal, dus kan vaak kiezen :wink: en cker nu alles weer uit de dozen is en ik een dvd speler heb…

@Bloem: Nee joh Bloem. Wat geweest is, is geweest. Niet meer bij nadenken. :biggrin: Fijn dat je nog zo geniet van zo’n leuke disneyfilm.

@ roanna, ja echt wel!! vooral op zondag middag! maareuhmmm ikke ben niet de enige toch? ken genoeg mensen met ook veel disneys :wink: met als excuus: voor de kleinkids :wink:

@Bloem: Welnee. Jij bent zeker niet de enige hoor. Ik ken er wel een paar meer hoor. :lol: Dan erbij, die films zijn niet aan leeftijden gebonden en zijn ook nog tijdloos.

Wat heb je trouwens toch weer zo’n leuk rood poesje daar. :thumbsup:

ja mn poesje is lief he?! :wink:

denk dat ik binnenkort brother bear nog maar es moet kijken, die is eigenlijk heel grappig, maar nooit goed gezien (viel weer es in slaap geloof ik)

Ze is GIGA je poesje… Echt TE grappig!!!
Ik zit nu fussbal te kijken…

me too, al heb ik uiteraard weer t doelpunt gemist, haha. zo is er weinig aan he?! hahaha

@ beps, wanner ga je naar blof?

@Bloem: November schat ik zo in!! Daarom haal ik m ook niet uit mn handtekening, :lol: En ook ik stond net in de keuken!! maar mooi doelpunt…

hihi okeyyyy ikke denk nie zo ver vooruit hoor :wink: