Zou kunnen maar dan is de binnenkant los, loop ik op kurk:unibrow:
@Roanna: Ik had mn camera bij me in mn hutkoffer, maarre heb geloof ik geen foto gemaakt
Zie een paar posts terug, mijn tere huidje kan niet tegen pleisters
en teenslippers met sokken aan inlopen??? Hmzzzz
Er is ook leukoplast voor tere huidjes:p
@Bloem: Dat herinner ik me nog wel. Jij en Beps waren er s,avonds pas bij, maar er zijn wel foto’s gemaakt. Ik dacht door Marion2. Nouja, ik heb in ieder geval niks geroken van obserberen, bloederige naadjes die los laten, enz, enz. ![]()
Dit zijn ze dus, met naadje
http://www.teva.com/images/products/AllColorCombos/6196-EBNY-PROD.jpg
@ damber… teensokken
@ toos leg mij dan eens het verschil uit tussen slippers en sandalen?!
@ roanna, ja ja… in t hoekske!
ik heb ff een paar leuke plaatjes voor mn handtekening, kan wel ff vooruit om elke dag een nieuwe te doen ![]()
@Roanna: Gelukkig maar, werkte de luchtverfrisser goed. Rook het ook niet naar lavendel dan?
@Damber: Het niveau daalt, dus ga er maar lekker vandoor. Jij ook weltrusten en tot morgen weer. :dag: Weltrusten.
@ toos, ja dan snap ik het?! maarreuhmm dat zijn wel hele hippe teva’s :unibrow: maar zou toch echt niet mogen… anyways… jammer… op doorblijven lopen tot je huid eraan gewend is ![]()
@ roanna het niveau daalt??!!! moet de burostoel iets hoger dan? :unibrow: zitten we eindelijk op hetzelfde niveau ![]()
http://www.teva.com/images/products/AllColorCombos/6465-MAAR-PROD.jpg
@Bloem: Zie je het verschil, geen naadje
ja… ik zie t verschil!! wie maakt er dan ook autobanden met naadjes :retard:
@Toos: Ik heb niets geroken. Zels geen lavendel. Kan zijn dat mijn neus toen verstopt zat.
@Bloem: Ik vind ze leuk die plaatjes.
Ik heb inmiddels eelt op de plaats van het naadje, moet donderdag naar de pedicure. Kan dus weer opnieuw beginnen, of eelt laten zitten
anyways
tandjes gepoetst, bedje teruggeslagen, konijntjes aan de smikkel met groenvoer, genoeg water en hooi
wekker gezet… bloemmie bedje toe!!
:dag:
@ toos ja dillema he?
of nieuwe slippers zonder naadje kopen, zo duur waren die van mij niet!
Moeten dat schoenen of slippers voorstellen? Hummmm…Elegant.
Ik heb inderdaad mijn stoel nu een beetje hoger gezet. :dag:
Tja kan er ook niks aan doen, wie maakt er nou een dwars naadje in tena’s.
@Damber: Slaap lekker enne de groetjes aan madammeke
Zit op de bank met mn klepdoos, dus niveau blijft laag.
Elegant he die tena’s, net zoiets als crocs maar dan anders
Geen autobanden, puur natuur, kurk:p