TTT deel 91, de 100 komt in zicht

anyways
ikke ga lekker naar mn bedje toe!!

Nee!!! Dat doet auw aan mijn voetjes, kan ik echt niet meer lopen… Heb ik weleens gedaan, liep het bloed mijn schoenen in. Dan maar ongeschikt :smiley:

slaap lekker bloem!!

Ja neem ook altijd luchtverfrisser mee, voor de onaangename luchtjes:crybaby:
Echt waar, is daar nou een schaar voor:eek:, nooit geweten dat je daar je teenslipper mee kan verknippen of de tena:drugged::unibrow:

@Bloem: Lijkt me in jou geval… heel verstandig. Weltrusten meisje en doe kalm an he!

Weltrusten en tot morgen weer. :slapen::dag:

@Bloem: Had toch ook blaren in mn teva’s. Het is gewoon een galmbak die arena, maar ja ze kwam nergens anders

ik zou gewoon je voet verknippen!!! heb je daar ook geen last meer van :paranoid:

@Bloem: Slaap lekker en rustig aan doen he
@Damber::D:crybaby::D:crybaby:, dat is de beste optie, gewoon voet eraf en een houten poot aan laten meten, nergens last meer van. En als je hem zat bent haal je hem er gewoon af

Ja, ook een optie of gewoon op blote voeten.

Geurtjes? Welke geurtjes Toos?

@ damber, pleister erop en doorlopen
of thuis de slippers met sokken aan inlopen!! die blarenpleisters zijn echt super!

@ toos, vind ik toch raar, (geloof je wel hoor, een blaar is een blaar) maar waren/ zijn ze dan toch niet te groot? niet strak genoeg dicht geklit?

Niks geroken bij de laatste meeting Roanna? Zat wel naast je

@ toos ook met een houten poot krijg je heeeeel veel blaren en eelt waar je been toch in die houten poot overgaat… wens ik niemand toe!!

@Bloem: Nee zijn niet te groot, maar ze hebben de binnenkant met een bochtje gestikt en daar had ik een blaar. Je snapt me wel he

:turkey: Mar: 5 juni Istanbul/Marmaris :turkey:
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Bloem: 13 juni Friesland
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis
Crazymar: 28 juni voor 3 weken Marmaris
Filiz: 6 juli - side 4-evahh
Linda: 4 t/m 6 juli - Familieweekend naar ?
Linda: 5 augustus - Rhodos
Vivaturkije 18 augustus - Alanya
Beppie 14 september- Kusadasi
Crazymar: 21 september voor 17 dagen Marmaris
Mar: 4 oktober Blue Cruise Marmaris

En dan de verjaardagen nog …

28/06 Toos

01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
08/11 Kaylo
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill

@ toos, stiksel doorknippen???

Nee, niets van geroken Toos. Zat jij wel naast mij dan? Wie heeft er eigenlijk foto’s van. Ikke dit keer niet.

volgende week zit ik trouwens bij NAJIB!!! hihi zin an… laat kerstkado maar toch

@ roanna :paranoid: foto’s? ik was er niet eens :stuck_out_tongue:

De tena slippers zijn aan de binnekant anders dan de sandalen, die hebben geen naadje

Ik ga zo afsluiten en kijken of madammetje zich kan gedragen :smiley:

Slaap lekker!!!