TTT deel 91, de 100 komt in zicht

@ toos owh maar ik heb deze medicijnen nu al jaaaaarren alleen we gaan nu de dosis verdubbelen :eek: word ik weer lekker pafferig en dikker enzo…
bovendien ga ik nu ELKE maand een spuit met vitamine B12 krijgen… eerst elke 3 mnd.
1 spijt staat gelijk aan 100.000 sinassappelen en kiwis ofzo. igg heel veel…
maar goed, ze moesten het eerst nog bestellen bij de apotheek en merk er normaal nooit nix van, dus we gaan t gewoon doen…

@Bloem: Snapte wel dat je de medicijnen al jaren gebruikt, de bijwerkingen zijn heel vervelend. Maar ja als je ze nodig hebt en als je je er nou beter door gaat voelen. Dat is toch ook heel wat waard

@Toos: Hey Toos. Welk verhaal? Dat van die bumpers? Worden zo plat gedrukt, dat het mij aan de Mac hamburgers doet denken. :stuck_out_tongue: Maargoed, heb het weer gehad voor 2 jaar.

Trouwens ik heb die zwarte crocs al hoor. Op de ZM gekocht. Heb ze zelfs op dit moment aan. Maar ik kan ze echt niet op het werk aan, omdat wij in een nette lange zwarte broek lopen en daar staan echt niet die lompe, lekker lopende crocs onder. :wink:

Niet vooruit te branden? Blijf je toch lekker ff een poosje zo zitten. Even rust nu. Heb je je handtekening al wel aangepast?

@Bloem: Die B12 spuiten heeft een collega van mij ook al jaren. Zij is er heel fit door, maarja het is natuurlijk een hulpmiddel. Maargoed, als men zich daar goed bij voelt!!! Toch?

Ja ja heb mn handtekening aangepast, vanmorgen al. Toen was ik nog redelijk fit. Er zijn ook “elegante” crocs, ballerina’s, kan toch wel onder een nette broek:biggrin:
Over ballerina’s gesproken, had gisteren een paar aan die ik al een jaar heb. Maar ja het was warm, dikke voeten en dus een gigantische blaar op mn hiel en dat al op de heenweg. Had beter mn tena’s aan kunnen doen:crybaby:

Stond goeie recencies in de krant over Celine. Alleen waar iedereen het over heeft is het geluid in de arena. Het was ook superslecht, dak was dicht en het galmde. Denk dat er bovenin weinig van de verstaan was. Zo zonde

@Toos: Lekker irri dan. En dat al op de heenweg, terwijl je de hele avond nog moet. Lijkt me ook geen pretje. Nee, dan liever maar die tena ladies aan. Geeft ook zo’n veilig gevoel he? :biggrin:

Oh, had ik nog niet gezien van je handtekening. Nu wel dus. Maarja, was ook bijna de hele dag niet thuis.

Bloem, bijwerkingen van medicatie is niet leuk, maar als het werkt zou ik het ervoor over hebben. Nu zit het velletje ook niet zoals het zou moeten zitten

Roanna, je hebt zelfs ballerina cr0cs als teenslipper (maar dan aan de voorkant gesloten), die kun je makkelijk onder een nette zwarte broek dragen!

Toos, naar Lionel Richie… die daaronder staat in je handtekening vind ik veeeeeel leuker :wink:

Ik kan meepraten over blaren op voeten tijdens de zomer, dat vind ik echt het enige nadeel van de zomer DIE BLAREN!! Krijg van elke zomerschoen/slipper blaren :frowning: over m’n gehele voet, ik wissel dus regelmatig af zodat die ene blaar kan ‘genezen’ en ik een nieuwe kan creeeren :smiley:

Das inderdaad zonde, zeker als je nagaat wat je ervoor neerlegt om er bij te mogen/kunnen zijn

Dat krijg je nou als je de hele dag op pad bent, al is het dan om je boobbies te laten pletten voor een goed doel zullen we maar zeggen. Die tena’s hadden zeker een veilig gevoel gegeven en wat denk je bij een blaar. Absorberen maar, of is dat een andere reclame:drugged:

@Damber: Doorprikken en afplakken met leukoplast, is het zo weg. Had het kunnen weten want 2 jaar geleden had dezelfde soort schoenen, ook warm enzo, gingen we naar concert at sea. Had nog geen 100 meter gelopen en een blaar dat wil je niet weten, kwamen langs de ehbopost en die gaven de tip. Dat is echt zonde dat geluid daar. En Lionel, tja, ben daar al jaren fan van, wordt iets van de 5 keer dat we daar naar toe gaan. Sfeer is wel anders dan bij Celine, zodra hij zn mond opendoet staat de zaal op zn kop

@Damber: Of nieuwe schoenen kan kopen:wub:

Toos, das geen optie voor mij… mij tere huidje kan niet tegen leukoplast of andere pleisters hihi

:wub: :wub: :wub: :wub::wub: :wub: :wub: :wub: :wub::wub: :wub: :wub: :wub: :wub::wub: :wub: :wub: :wub: :wub::wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :smiley:

zodat ik nog meer blaren op nog andere plaatsen kan krijgen hahahhaha

Ik lees net dat ik ook Tena’s in m’n schoenen kan plakken en dat dan absobeert :smiley:

Ja Damber. Dat is een uitvinding van Toos zelf. :biggrin: Sleept altijd overal die ladies mee naar toe. Zelfs op de meetings heeft ze ze nog in haar tasje.

@Damber: Moet je alleen wel een maatje groter nemen, anders heb je nog blaren. Is wel een beetje moeilijk in teenslippers, alhoewel, loop je op kussentjes:D

Yep, gebruikt en ongebruikt was het toch???

daar hebben ze nou een schaar voor uitgevonden :smiley:

@Roanna: Precies, vandaar altijd een grote tas. En nou probeer ik ze altijd discreet mee te nemen:biggrin:

@ damber juist diezelfde schoenen/slippers aanhouden!! anders wennen je voeten er nooit aan
ik heb nog nooit blaren gehad in mn teva’s en nu ook (nog) niet in deze nieuwe teenslippers

@ toos ook zonde van dat geld om bij zo’n galmbak te zitten!!

De hele hutkoffer gaat mee :smiley: