TTT deel 91, de 100 komt in zicht

Ikke trouwens ook staks naar de hondenschool :smiley:

hihi…is ergens toch wel chique wat die kleine rakkers allemaal kunnen uithalen he…!!

Hihi, OEPS, hihi!!!
Daarom heb ik dus die bench…(ren zonder dak) Ik ga niet langer dan 10 minuten weg anders gaat ze in de bench!!

ik ga morgen inderdaad kijken of dat beter gaat :wink:

beide veel succes op de hondenschool :wink: hoeveel lessen moet je daar eigelijk nemen? of ligt dat maar net eraan hoe snel je hond alles kan…?

pff…zou zo weer willen slapen…!!

Bij ons was de basis cursus 4 weken 3 avonden per week… en daarna vervolg 10 weken 1 avond per week… hoe lang je doorgaat is maar net wat je met je hond wilt. Ik wil iig dat mn hond 1 jr(het 1ste jaar) cursusen volgt, is nl goed voor een jonge hond, anders vallen ze terug naar ā€˜ongewenst gedrag’ (is bewezen…)

ik vind het ā€˜ruig’ dat je honden zo veel kunt leren…ik bedoel het blijven toch dieren.
mensen bij ons achter in de straat hadden ook een hond…en jeetje die luisterde naar hun…geweldig…liep ook nooit aan de lijn, maar bleef gewoon netjes naast zn baasje lopen.

ola ikke ook weer thuis!

@ damber, de anticonceptiepil? die van mij zijn heel iniminie en zitten altijd allemaal in de verpakking, totdat ik ze eruit haal…! heeft jessy niet meer last van die (evt.) verpakking?? hihi… en je hond later loops door de anticonceptiepil… ik zie en markt!!

@ filiz, ja tis wonderlijk wat een hond allemaal kan leren, als hij maar positief behandelt wordt. de honden van mn ouders staan 90% perfect onder appel. ze lopen het hele rondje los naast je, stoppen wanneer het moet etc…
paarden kun je een heel dressuur nummer leren, het vergt alleen tijd en energie en vooral bergen/ hopen/ sloten geduld!!

@ toos genoten van celine, leuk hoor!! je hebt wel een lange avond gehad dan,kon je het een beetje volhouden?

@ cyn gelukt met het album bestellen? ik loop altijd te kloten met de software die het wel of niet doet. laatst had ik 5 overzichtsplaten (allemaal fotootjes op 1 foto formaat groter dan A4) besteld en die worden morgen bezocht (als het goed is)
ik zou ook wel zo’n album willen laten maken, maar als ik het wil doen zoals ik het wil, ben ik volgens mij eeuwen bezig!!

ikke dus weer thuis, was echt een rampendag op t werk en daarna naar het ziekenhuis. naar de docter. ben trots op mezelf dat ik vandaag heel de dag nie gehuild heb, en trust me, de tranen zaten erg hoog
van vermoeidheid, van onmacht, van de hoofdpijn, misselijkheid… nee hij gaat echt lekker

medicijn gebruik in overleg aangepast dus eens zien of het helpt met een maandje of 3. we gaan t aankijken. eten al op en nu richting bank en daarna bed vrees ik…

@bloem…klinkt niet goed allemaal (K) hoop dat je je snel beter voelt…!!

ikke ga ff buurten…doeidoei

Goedenavond dames.

Daar ben ik ook weer eens. Zowat de hele dag op sjouw geweest. Moest dus even naar die BKbus, om alles erop te laten zetten en nu maar weer hopen dat alles goed is. Hoor ik over 2 weken.

@Damber: Jeetje, die Jessy van je, zorgt wel iedere keer voor lachwekkende momenten hoor. Nu weer de pil geslikt. :wink: Gek beest. Hi, hi.

@Bloem: Meid toch. Gaat het wel goed met je? Niet zo he? Je maakt je altijd zorgen om mij, wat ik ook heel lief van je vind, maar ik maak me nu zorgen om jou hoor. Dit kan toch niet zo, zoals jij het hier verteld. Nou, jij ook beterschap hoor. :kus: Denk een beetje aan jezelf!

O ja, heb net ook nog ff mooie zwarte platte schoenen voor op het werk gekocht. Heb niet zo’n moeilijk voet gelukkig, dus kan alrijd wel redelijk goed, snel en goedkoop slagen.

@Cynthia: Album nu klaar en besteld? He, he!

Verder weet ik het al niet meer. Heb wel even bijgelezen hoor, dus ben van alles op de hoogte. :wink:

@ roanna geplette boobies?! :smiley: mn mammie vertelde dat ze er best last van had, omdat het erg onnatuurlijk was om iets ronds plat te maken :biggrin:

Aloha

Ikke weer terug van cursus, madammetje heeft weer goed haar best gedaan! Ik kreeg het advies om het 1000 en 1 spellenboek voor honden te kopen, dit omdat jessy zo graag dingen leert en ook ik ervan geniet! Vond het eigenlijk best wel een compliment :redface:

Filiz, inderdaad heel knap dat dieren iets snel aanleren!!
Jessy lachwekkend, achteraf inderdaad wel… maar op dat moment niet hoor!!! Ik schrok me kapot toen ik die strip zag liggen, De verpakking is niet kapot, dus er kunnen denk ik ook geen verstoppingen optreden, uiteraard hou ik dat wel in de gaten!

Roanna, nieuwe boots gekocht voor het werk en platte boobs voor het onderzoek, lijkt me inderdaad pijnlijk!

Verder weet ik niet meer…

Met Jessy hebben we nu high five geleerd en touch (met een poot je knie aanraken), madammetje werd zo enthousiast dat ze niet meer wist wel pootje ze nu eerst wilde geven :wub:

awhhh lieffff
ze is dan wel super slim als ze wel de pilletjes eruit krijgt en NIET de verpakking opeet… dat of ze heeft een heeeele fijne moteriek :wink:

huh huh, men neemt een snijtand (je weet wel, zo’n hoekig maar vooral scherp ding) men zet deze in de achterzijde van de strip en begint dan heel hard te likken, net zo lang totdat de inhoud eruit is hahahahha

Jessy ligt nu echt mega te slapen, ze heeft het niet eens door als ik opsta, ben bang dat ik haar zo maar even in de bench leg, want ik heb nog het een en ander te strijken en ook moet de stofzuiger hier even een rondleiding hebben! De toiletjes hebben vanmorgen om 7:00 uur al een doek gezien

Zo, de reklamefoldertjes voor zover weer doorgelezen.

@Bloem: Nou, moet eerlijk bekennen, dat het geen fijn gevoel is, dat getrek aan je bumpers, maar echt pijn nadien, heb ik niet en ook nooit gehad. Dit was dacht ik mijn 3e keer. Maar een ieder ervaart het anders, plus dat de een haast niets heeft en de ander van die joekels heeft. :lol: Zal daar ook wel aan liggen.

@Damber: Och meid, wat zijtte gij er toch weer druk mee. :lol: Nouja, Jessy in ieder geval even koest, kan jij even je gang gaan.

Hahahh ben alleen bang dat ze wakker wordt als ik d’r in d’r bench leg, nou ja in dat geval slaapt ze vanavond vast erg lekker

@ damber jessy zal wel moe zijn van al dat gewurm uit de ren :wink:
@ roanna, ja ach dat zal het zijn, maar lijkt me toch niet echt fijn!

Goeieavond,
@Roanna: Geslaagd voor nieuwe schoenen, geen zwarte crocs? Die heb je ook in elegantere modellen. Kan er niks aan doen, maar heb in een deuk gelegen om je verhaal:lol::crybaby::lol: :crybaby::lol:
@Damber: Jessy aan de pil en doet het goed op les:thumbsup::thumbsup:. Zou haar toch ook in de bench doen, die van ons is niet anders gewend en gaat er overdag ook in liggen
@Bloem: Het zit je niet mee he, hopen maar dat je goed op de medicijnen reageert. Kon het gister aardig volhouden, heb vandaag een flinke dip. Lag er om half 3 in vannacht en ben niet vooruit te branden vandaag:drugged: