TTT deel 91, de 100 komt in zicht

Tja heb nou slippers met naadje, waren nog duur ook die krengen. Trouwens blarenpleisters werken ook om op naadjes te plakken. Heb ik de eerste week gedaan, liep een stuk beter

Volgens mij heb ik die discostampers aleens eerder hier voorbij zien komen. Maar ik kan echt niet met dat ding tussen de tenen overweg, dus hoef hier echt niet aan te beginnen. :smiley:

Ik denk dat ik nog even een plaatje ga zoeken.

Klopt, Kaylo was bang dat ze dezelfde slippers zou kopen. Hebben we al eens eerder gehad

Volgens mij heb ik ook die foto goed geraden, maar nu zie ik daar niemand meer. :vak02:

Moest bloem even uitleggen wat het verschil is tussen sandalen en slippers. Had ik maar sandalen gekocht, zit in ieder geval geen naad in.

Nou ja, das ook flauw. Je moet trouwens een nieuwe raad de foto openen he. Zitten al ver over de 1000 heen:evil:

Oh, is dat zo? Zal eens even gaan kieken daar.

Heb trouwens zojuist ook hele elegante schuiten bij zoek het plaatje gezet. :stuck_out_tongue:

pfff meteen na de hondenschool(ja aiji is geslaagd, en ik ook!) kwam er een puber voor haartjes,
Ikke vergeten offline te gaan met msn…handen voor verf… pffff en allemaal hallo zeggende mensen…

Maar goed, jullie hebben veel gepraat… maar ik heb niet alles bijgelezen…zag slippers met en zonder naad voorbijkomen, tena’s met blaren…wel of geen pleisters…spelletjesboek voor honden(aanrader!!!) en toen was ik het kwijt…

Ikke naar bed…
tot morgen
:dag:

@Beps: Je hebt niets gemist vanavond hoor! Hi, hi!!! Trouwens… gefeliciteerd dan. Goed van Aiji en jou dan. :thumbsup:

Truste ook Beps. :dag:

@Beps: Gefeliciteerd en Aiji natuurlijk ook. Vind het knap hoor, ik zakte met glans.
Ja was echt een gesprek op hoog niveau vanavond. Ging weer eens nergens over, was trouwens al lang geleden

@Roanna: Dat zijn nog eens elegegante stappers, zijn crocs niks bij:D
@Beps: Slaap lekker en tot morgen

@Toos: Wat hoor in nu net op TV! Heb jij het geluid geraden bij Q radio? :biggrin: Had je ook wel even kunnen zeggen, dat je nu € 58.000 rijker bent. :stuck_out_tongue:

Echt waar, heb ik het geraden. yeahhhhhh

Maargoed meisjes… ik ga er van tussen. Ik heb me eigen weer eens voorgenomen, op tijd erin te gaan. Twas weer gezellig vanavond en de koffie was heerlijk.

Weltrusten allemaal en tot morgen weer. :kus: :dag:

Ik hoorde net bij Hart van Nederland, dat iemand de prijs had gewonnen en jij zei gister dacht ik, dat jij het geluid wist. :unibrow: Dus… was jij het niet dan? :unibrow: Is er nu op.

Nee het was linda, jammer. Tja ze hebben me niet gebeld:crybaby:

Ik ga ook zo naar mn mandje, misschien morgen weer minder van de leg:teeth:.

Oh, dacht echt dat jij dat zei, maarja maakt ook geen flaus aus, want die het wel gewonnen heeft, kennen wij toch niet. :lol:

Truste ook Toos en de groetjes thuis he! :dag:

Jij ook de groetjes aan kokkie. Hij heeft nog niks gehoord zeker? Wilde ik nog vragen, heb je al wat met je ipoot gedaan?