Ttt Deel 86!!!

Hihi, geen kadootjes verplicht is hier het motto, iedereen die komt is kadootje genoeg…
MAAR
al die bloemen!!!
Heb niet eens zoveel vazen!!! :lol:!!

Dank iedereen
zo gaan de kleertjes maar eens aan, en de oorlogskleurtjes en ga ik opweg naar het kopen van taart, broodjes met beleg en dan de haartjes en de nageltjes(al ben ik niet zo van paars ;))

wat een bloemen zeg!! tis maar goed dat ik die niet meeneem! :stuck_out_tongue:

@bloem
Dat ik niet zoveel meer langskom dat heeft met drukte te maken.
De boekhouding van 2007 moet af en ze voeren hier de druk behoorlijk op. Iedere dag weer nieuwe opdrachten van de accountant om na te kijken en uit te zoeken.
Het begin van het jaar is het altijd druk en met die boekhouding erbij heb ik mijn handen meer dan vol.

Thuis natuurlijk ook de boekhouding 2007 en het huishouden, de kinderen enz enz. Kortom niet altijd tijd, zin en fut om te reageren.

@WR
Hoop dat je nog even lang komt voordat je naar limburg vertrekt. Even niet werken het weekend, geen korte nachten maar lekker uitrusten.

Heel veel plezier

http://www.vakantieboard.nl/bungalows_noord_brabant/heijderbos.jpg

Geniet er van.

Ik moet straks de slaapkamer opruimen, vanmiddag komen ze ons nieuwe mandje brengen.

ThanX voor de bloemen dames!

WR : Da’s ook juist, je gaat ook weg. Geniet ervan meid !

toos : dat wordt genieten vanavond ! :slapen:

@Kaylo: Het matras hebben we al even, vandaag het bed zelf. Ben benieuwd

@WR: Veel plezier in CP

toos : lekker uitproberen vanavond ! :wink:

WR: GENIET DAAR… Net teveel in de lianen hangen he…

@ toos owh lekker een nieuw bed, lijkt me ook wel wat :stuck_out_tongue: hahaha… die van mij komt woensdag!
@ mk ik snap t volkomen, maakte me alleen een beetje zorgen he?!
@ beps ben je nog nie weg dan? kan je aanraden, de appel-citroen vlaai van de appie :stuck_out_tongue:

beps http://www.animaatjes.nl/plaatjes/g/gefeliciteerd/2birthday9.gif

WR http://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/vakantie/Goede_reis_zwerfhond.gif

enne ikke weer verder met werken… kom af en toe ff :ninja:

Goede morgen meiden!!
Het afscheid zit erop … het symposium was erg mooi. Interessante sprekers en vooral het toneelstuk was super gedaan. De receptie daarna was ontzettend druk dus een mooie afsluiting voor onze directrice.

Jullie ook lekker druk geweest gisteren. Heb de konijntjes weer voorbij zien komen, het haar van Cyn, nieuwe bed van Toos, de bedrijfskleding van Roanna, MK die druk is met de boekhouding en in de bloemen gezet wordt, Linda die een hotelletje gevonden heeft ondanks de drukte, een nieuw koffer voor MK en Raak is ook nog steeds druk.

Weer onrust in Afghanistan dus spanningen bij Viva en Damber. Denk aan jullie meiden want al vliegen de weken normaal gesproken in sneltreinvaart voorbij. Anders wordt het in jullie sitatie, je maakt je zorgen en wil hem het liefst zo snel mogelijk veilig thuis hebben, en juist dan verandert de sneltrein al snel in een boemeltreintje. Een dikke kus en een vette knuffel.

nix meer aan toe te voegen
wij hebben lekker vlaai gegeten en samen koffie gedronken
nog een half uurtje en me = gone

blij aan de ene kant, begin alleen nu een beetje zenuwachtig te worden, maandag… nieuwe baan, nieuwe mensen, nieuwe regels, nieuwe dingen leren, leuk: ja, spannend: ook…
vind dat altijd een beetje boel eng… maar goed… na een week of 2 is alles alweer vertrouwd enzo… (hoop ik)

@Filiz
Begint aardig af te tellen nu he? Nog even en je bent weer op weg naar je askim. Nu niet alleen kleren in het koffer maar ook al spulletjes voor jullie huisje. Ook je laatste echte vakantie want de volgende keer dat je die kant uit vliegt ga je er ook wonen. Wens jullie …

*heel veel plezier *

http://www.bencedesence.com/wp-content/uploads/2007/06/manavgat.jpg

geniet van elkaar

Hola!!! Buenos Dias!!

Beps: Happy Birthday!!! :kus:

Bloem: morgen weer döner in B-wijk… enjoy :wink:

WR: Have fun in CP!

Linda: toch nog een hotel gevonden en geboekt!! Ik zal voor je duimen tijdens het examen… Zit dan toch in het vliegtuig… :wink:

TRL: waaauw hij is wel echt oranje!!! :biggrin: Wel leuk!!! :thumbsup:

Filiz: voor ik het vergeet, goeie reis!! En geniet van Turkije en askim!!!

Ikke vandaag lekker vrij… vannacht weer erg laat geworden (01.45), en ben nu ook echt brak!!! Rugtas is echt super, en teenslippers zijn leuk!!! Nu weer even muziekjes zoeken… en verder nog geen idee… :wink: Misschien vanmiddag wel ff lekker een filmpje kijken in me bed ofzo :smiley:

:dag:

@ filiz, veel plezier in Side bij je askim, weet niet wanneer ik weer online ben, dus doe t nu maar alvast
veel plezierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr