Ttt Deel 86!!!

Hallo!

Ik weer terug, heerlijk weekend gehad, weer gelukkig ook goed geweest, erg leuk om een weekend met moeders, zusje en broertje op te trekken, we hebben genoten, kan er weer een maand tegenaan:D

teruggelezen, kijken hoeveel ik nog weet,

linda- jeetje want een ommezwaai, dan zal er wel wat heftigs aan de hand zijn, wat er ook is, sterkte ermee:kus:

beps- allemaal boeketten van hier voor je verjaardag, lekker naar de kapper geweest en kunstnagels laten zetten

marion- was helaas niet meer langsgeweest, dus zie nu je mooie plaatje pas, dank je wel

bloem- site gemaakt, ga hem binnenkort even rustig bekijken. hoe was je eerste werkdag bij je nieuwe baan gegaan?

raak- naar de eagles geweest

cyn- pc gecrasht, gelukkig zelf weer kunnen fixen

filiz- lekker in Turkije bij askim, nog wel even het probleem dat alles niet in de koffer paste

mk - ook nog een paar keer geweest, heel erg druk!

miere- ook begonnen bij een nieuwe baan, en sterkte:kus:

trl- lekker vakantie geboekt!

cyn- je zal het waarschijnlijk wel niet meer lezen, maar wens jullie allemaal een hele fijne vakantie, geniet ervan en een goede vlucht!

hopelijk heb ik iedereen gehad, zoniet sorry:kus:

@tkl: je krijgt alleen maar certificaten voor de vakken als je ook de stage voor dat vak volledig hebt afgerond en dat was bij mij dus niet het geval

Goedenavond.

Zo, ben er ook weer.

@Marifran: Nou, de truitjes waren in orde, maar de 3/4 broeken gaan terug. Veel te wijd, vond ook mijn vriendin. Dus morgen bijna alles weer retour. :smiley:

@Linda: Meid toch!! :question: Wat heftig allemaal zeg. Ineens alles opgeven? Oke, je zal er je redenen voor hebben, maar dan nog. Pffffffff ik schrok wel even. Nou, hopenlijk vind je snel weer wat en je weet het…als je wat kwijt wilt… kan altijd he!! Mag… hoeft nie! Sterkte hoor!

@Bloem: Dat waren dus jou eerste indrukken van je nieuwe werk. Nu ff lekker knuffelen met de beestjes.

@Beppie: Oh, ikke verkeerd gelezen, maar ook goed zo toch. Wat je zegt, kan dat meiske weer een keer stappen en ach… het was vast ook wel gezellig zo samen eten. :thumbsup:

@Trl: Oh heerlijk. Jij alweer geboekt voor Mei. Gaaf joh. :thumbsup:

@ roanna… hoog water?!

@Bloem: Zoiets ja. :lol:

@linda
Wat is er allemaal aan de hand… ik dacht dat alles zo goed ging :kus:

Hoop dat we snel weer een meeting hebben hoor balen dat ik er de laatste keer niet bij kon zijn

@roanna: morgen weer goedkope treinkaartjes bij kridat 9.95

Zo ben ik weer,

Jeetje Linda, dat is schrikken zeg…nou ja ik dacht dat je het zo leuk vond bij je nieuwe baas, succes meissie…als je het van je af wil schrijven ga je gang, zo niet heel veel sterkte met het zoeken.
Bloemmie, veel indrukken, en nu ook nog pluisjes aan / in je neus van nijnnetjes en ook nog website van jou…
Beps haartjes van puber geverfd…
Tlr…lekker hoor geboekt, dus jij ook weer in het lijstje
Marifran, je kunt toch gewoon in het lijstje blijven staan, zet je spanje gewoon in een licht kleurtje…ja gaat toch lekker weg, lekker boeiend dat het nu een ander land is dan turkije.

@viva: dank je komt deze of volgende week wel een keer denk ik hoor

@Linda: Nou Linda, neem je tijd ervoor hoor! Wij lezen het vanzelf wel. :kus:

@WR: Dus jou weekend weg was ook weer geslaagd! Nu weer op naar de vakantie zeker he?

@Viva: Ook alles goed daar in het Haagse? :dag:

@roanna: ga morgen effe langs die winkel voor die treinkaartjes, ga 4 mei met mams en zusje met trein naar dirty dancing in utrecht

@Linda: Bedankt voor de tip. Ik wist het nog niet dat ze die weer gaan verkopen. Dan ga ik er morgen ook maar een paar kopen, kan ik me dochter weer blij mee maken. En wie weet mezelf ook nog eens. :unibrow:

Goed idee dan om die kaartjes te gebruiken voor naar Utrecht. Het zal jou enorm veel geld schelen vanaf E.

@roanna: zag t toen ik er vandaag langs fietste op weg van cwi naar huis, scheelt ons zeker veel normaal retour utrecht rond de 35 euro pp nu 30 in totaal voor drie personen

@Linda: Zo, dat scheelt nogal niet wat. Dat zijn nog eens leuk akties dan.

Zo, dames en heer… ik haak af nu. Ga nog ff een poosje tv kijken in bed. :slight_smile: Ik wens jullie allemaal alvast weltrusten en tot morgen zal ik maar zeggen.

Weltrusten :dag::slapen: …Linda, hou je haaks he meid! :thumbsup:

nou dames
ikke ga lekker slapen, morgen weer een lange dag, dus t mag wel weer!!

@ marion dank je, er zit wat moois tussen hoor, maar denk dat ik nu wel ffkes genoeg heb :wink: bedankt!!

ik haak af voor vandaag, ik heb het koud blehhhh…beetje moe…was vandaag echt maandag, hier voor de rest alles goed hoor.

truste

:idea:

K heb Cyn via sms een fijne vakantie gewenst, dus dat hoef ik niet meer te doen
Zo ff douchen en om 7.15 ong weg…pfff vroeg!!!

@Linda: Ik heb ook zo een situatie gehad weet je nog, het ging toen bij mij ook niet! Alleen de ellende is dat je dan je vaste baan kwijt bent, en je ineens met je handen in je haar zit!!
Sterkte meis, en als ik wat voor je doen kan, pb maar…(niet dat ik wat voor je doen kan maar toch :wink: )

Nou goed, redelijk vroeg beginnen, dus ik zal wel een lekker plekkie hebben…

@Bloemmie: Suc7 vandaag he, 2de dag, altijd behoorlijk heftig…

Goedemorgen,

Vandaag wat later beginnen,vannacht slecht geslapen…pfff lange dag dus.
Cyn,zit al lekker in het vliegtuig denk ik.
Bloem,succes met je 2de dag.’
Beps,lekker vroeg beginnen dan ook lekker vroeg klaar…

fijne dag allemaal

:turkey:Crazymar: 4 mei - Marmaris:TURKEY:

Filiz: 5 mei - op kamp met stage
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Wr: 7 mei- Gümbet
Filiz: 9 mei - duinrell
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:27 mei - Kusadasi
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Wr: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!