Marion naar waterballet gekeken
Hans…klachten over pagina 11 tm 13, ik snap er geen kl*ten van…waar het over gaat…
Wie pmt mij wat er daar dan bedoeld wordt, of ik ben blond ofzo…
Toos geen plannen,
nou ik ook niet hubs is de tuin aan het schoonspuiten, dus buiten is het een bende…Damber is met Jessy op stap dus ik ben remie…
Cyn geen zin maar wel de laatste dag voor Maleisie…wat werk betreft.
Zo, de schapjes weer binnen. Het is zelfs nog mooi weer geworden hier. Had vanmorgen het bed verschoont en dat hangt nu lekker buiten te wapperen.
@Viva: Zal je ff PBen.
@Marion: Ik moest vanmorgen nog aan jullie denken. Zou het voetballen doorgaan? Ja dus! :disgust: Jammer van het verlies, volgende keer weer beter J. Het lag vast niet aan jou!
zij zit toch ook gelijk bij Hans te piepen, gewoon doorsturen, weet hij hoe de vlag hangt, ipv hier een mededeling er over te doen. Er wordt geen naam genoemd, en zij die de schoen past trekt hem aan…nietwaar.
Goeiemiddag,
Moet nog boodschappen doen, alleen de toko gladgetrokken @Marion: Verloren en nog als een verz*pen kat thuis komen. Je moet er wat voor over hebben. @Cyn: Laat doen, verlaag je niet tot hetzelfde niveau als zij. Trouwens als ze weet wat hier gezegd wordt, dan is het wel een
@Toos: Kreeg net een nieuwbrief van Vay*.nl en daar stond voor een heel leuk prijsje iets bij voor het najaar naar Turgutreis. Maarja… toch maar ff wachten he! Getsie.