Ttt Deel 86!!!

goedemiddag,

Marion naar waterballet gekeken
Hans…klachten over pagina 11 tm 13, ik snap er geen kl*ten van…waar het over gaat…
Wie pmt mij wat er daar dan bedoeld wordt, of ik ben blond ofzo…
Toos geen plannen,
nou ik ook niet hubs is de tuin aan het schoonspuiten, dus buiten is het een bende…Damber is met Jessy op stap dus ik ben remie…
Cyn geen zin maar wel de laatste dag voor Maleisie…wat werk betreft.

Marion: haha ja ze mag in de kribbe slapen…

Viva: jaaaaaaaaaaaaa… nog 2.5 uur!!

Oeh en iemand haalt me het bloed onder de nagels… Ik ben dom… hoor ik net… :biggrin:

Goedenmiddag inmiddels.

Zo, de schapjes weer binnen. Het is zelfs nog mooi weer geworden hier. Had vanmorgen het bed verschoont en dat hangt nu lekker buiten te wapperen.

@Viva: Zal je ff PBen. :wink:

@Marion: Ik moest vanmorgen nog aan jullie denken. Zou het voetballen doorgaan? Ja dus! :disgust: Jammer van het verlies, volgende keer weer beter J. Het lag vast niet aan jou!

Haha krijg een pbtje: “ga jij nou maar lekker afvallen… punt uit.” wat een *******************

cyn…doorsturen die hap aan Hans

Ach Cyn, aan gewicht kun je wat doen, aan zo’n hoofd niet hihihihihihihi

hahahaha dat is waar!!! Ja een papieren zak eroverheen!!!

Maar nee stuur het niet door… laat maar gaan… ziek kind!

zij zit toch ook gelijk bij Hans te piepen, gewoon doorsturen, weet hij hoe de vlag hangt, ipv hier een mededeling er over te doen. Er wordt geen naam genoemd, en zij die de schoen past trekt hem aan…nietwaar.

sommige mensen voelen zich gelijk aangesproken…we hebben al vaker over een ban gesproken hierzo…wordt tijd dat zoiets ingesteld kan worden.

Ok ik heb haar pbtje doorgestuurd… met de tekst dat ik ook niet altijd aardig tegen haar ben… maar dat ik niet met zulke opmerking loop te strooien…

dit is niet de eerste keer dat ze zulke opmerkingen plaatst…Hans doet er maar mee wat hij wil

Goeiemiddag,
Moet nog boodschappen doen, alleen de toko gladgetrokken
@Marion: Verloren en nog als een verz*pen kat thuis komen. Je moet er wat voor over hebben.
@Cyn: Laat doen, verlaag je niet tot hetzelfde niveau als zij. Trouwens als ze weet wat hier gezegd wordt, dan is het wel een :ninja:

O en voor oma een enkele cruise naar de noordpool:biggrin:

@Toos: Kreeg net een nieuwbrief van Vay*.nl en daar stond voor een heel leuk prijsje iets bij voor het najaar naar Turgutreis. Maarja… toch maar ff wachten he! :smirk: Getsie.

zo meiden ik ga hubs van eten en drinken voorzien…de zwoeger…

Doe dat Viva. Je moet het allemaal wel nat houden hoor! :wink:

@Roanna: Is wel vervelend als je niet weet hoe en wat. Er komen vast wel meer leuke aanbiedingen
@Viva::dag:

Toos: haha dat zou een mooi reisje zijn… :wink:

@Roanna: Violin is niet zo best, ligt aan het centrum, dichtbij “barstreet”.

Is een leuk idee toch, misschien wil mn schoonmoeder ook wel mee. Niemand wil met haar op vakantie, wie weet hoe goed het klikt