raak : crocks … Krijg dan van die lekkere zweetvoetjes, pffffffffffff…
Al mooie teenslippers gezien trouwens, maar toch nog even wachten. Is nog iets te vroeg voor de zomercollectie hé ?
Zo weer thuis en mooie nagels, maar het typen is weer ff wennen.
nu me voorbereiden op de visite…
tot morgen!!!
Beps : lekker genieten he enne gewoon een regeltje lager aanslaan:teeth:
hele fijne dag
beps : geniet nog van je verjaardag !
Kaylo : ja he de mode is heel veel teenslippers en nog leuke ook! Moet je wel weer je teennagels ook laten doen
Pfff hele pc was gecrasht!!! Nu helemaal leeg gehaald… en opnieuw alles erop gezet!! En hij doet het weer!!! ![]()
raak : die zijn zo danig petieterig dat ik er met moeite een kleurtje kan opdoen. Erg hoor
cyn : hebben wij ook gehad vorige week. Is gelukkig ook hersteld
raak : op vakantie draag ik niks anders. Zit zo makkelijk, maar sexy voetjes heb ik nie :crybaby:
En moet eigenlijk wel die dingen aan, mijn voeten zwellen zodanig op, dat ik niks anders aan kan. Gelukkig is het wel al enkele jaren terug “in” !
Kaylo : ook acrylnagels op je tenen laten zetten, staat kei mooi en dat groeit veel minder snel dus doe je de hele zomer mee, maar die duurt hier niet zo lange he:(
Cyn : dat is echt balen he, ben je uuuuuren bezig voor Jan l.l
Ik ga er vandoor dames, heb er genoeg van, ben ook keimoe. Gisteravond naar concert van de Eagles geweest in Ahoy, vreselijk goed !!!
Fijn weekend alvast voor iedereen:dag:
raak : geniet van je weekend !:kus:
zo ikke weer terug, bijna weekend, alleen nog strijken, maar alle was is nog niet droog dus wacht ik nog even.
Boodschappen weer binnen,
Kim welkom…stel je even voor zou ik zo zeggen, en klets gezellig mee
Raak, helemaal brak van het concert.
Kaylo…zere voetjes…teenslippers ik ga weer voor mijn eigen stel. Heb ze al in het wit van verleden jaar, dit jaar of brons of zwart moet even kijken.
ikke ff thuis
nijntjes een schone bak en weer een witlofje erin, vinden ze zo lekker
maar ja, hondjes uitlaten, lunchen met mama en die moest nog boodschappen doen… zucht, dus veel te laat thuis… nou ja, als ik er niet ben staat de afwas me ook niet in de weg he?!
anyway
ik ben weg
zwaai…!!!
ps @ K!M welkom, grappig dat je vraagt wat TTT betekend en je avator is een koppie (thee?) ![]()
Goedenmiddag ladies.
Beps heeft lekker visite nu, neem ik aan. Geniet er nog van. En goed luisteren naar wat Raak zei, met die nagels mag je eigenlijk niets doen, dus laat het aan anderen over. Hi, hi.:unibrow:
Hoe krijgen jullie dat toch voor elkaar dat je PC crasht ? (nok-nok on wood) Ik ben een echte digibeet, maar heb dat nog nooit gehad. Misschien ook wel, omdat ik er ook niet veel op doe dan een beetje mailen, chatten en veel surfen.
Ik heb weleens wat in de war ofzo, maar daar helpt mijn buurman me dan weer mee. Zoals nu, mijn fotocard wordt niet gelezen als ik het in het daarvoor bestemde gleufje stop. Kan dus momenteel ook niks doorsturen. Maar echt crashen… nee nog niet meegemaakt.
@Filiz: Voor ik het vergeet…een hele goede reis en een hele toffe vakantie gewenst en genieten weer hoor! :vak01:
Filiz inderdaad voor morgen een hele fijne vakantie, voor het geval ik het straks weer vergeet…
@Raak: Oh, de Eagles. Gaaaaaaaaaaaaaaafffffffffff. Heb ik DVD van. :biggrin:
Nou, wel thuis en een prettig weekende verder nog. :dag:
Roanna: haha ja ook geen idee… had iets ge-update…en toen kon ik niet meer op internet… Verder deed hij het wel… alleen internet dus niet meer…
Nou ja… ben weer online ![]()
Kim, welkom!
viva : alles weer spic en span, enkel nog strijken. Het weekend kan beginnen !
ikke zondag TERUG alleen ! Is de ronde van Vlaanderen en mijn ventje moet meerijden met de motor. En het zou zulk slecht weer zijn, ocharme !
Bedankt voor het welkom!
Hahaha! Turkish Tea Time!
Hoe had ik dát nou niet zelf kunnen bedenken?!
Turkse thee is bij mij favoriet :so: (zie foto <- )
"t komt vast omdat het vrijdagmiddag is…:biggrin:
(altijd een excuus, hihi)