TTT deel 85

@ viva, t gaat me nie eens zozeer om de kiddie’s
me is more laughing about the 'mallow/ burrito thing

@ cyn, superrrrr de tickets zijn binnen!! geweldig toch
nu begint het echt te komen he?! spannnenddddd

Bloem: haha ja ben helemaal hyper… :biggrin: ben echt aan het stuiteren…

Heb net even bekeken wat voor excursies ik kan bij boeken… en wil echt alles haha… Olifantenopvang… KL tower… Orang Oetan eiland etc etc…

Cyn : leuk, tickets binnen ! Planning kan beginnen !

Cyn,dat wordt een drukke vakantie,maar ja je komt er ook niet elke dag he

Nog een kwartiertje en dan weekend!!! Oppaskids ophalen denk dat ik ze vanavond maar mee neem naar de grote gele M een keer wat anders he

@ TRL en ook lekker voor jou
@ cyn kan ik me helemaal voorstellen
weet niet op welk eiland die oerang oetangs zitten voor die excursie, maar in principe heb je voor maleisie geen malaria nodig, maar wel voor maleis borneo (= oerang oetang eiland)
en die tower, dat MOET natuurlijk :wink: net als de ollie’s :wink:

Orang oetang is gewoon bij Penang… Dus ook geen Malaria… en die tower is niet die twin tower… maar een hogere :biggrin:

En de ollie’s ja dat wil ik heeeeel graag!!!

Bloem,ben er niet echt weg van,maar ja voor deze keer…Eerst maar vragen of ze het zelf ook wel willen

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon7.gif

Ik wil ook gele M!!! :tongue:

bah gele M…warme sla, slap broodje, koude hamburger bleh…maar ja ieder zijn meug…

bericht van zoon uit Afghanistan…hij had er van gehoord, maar kende ze niet…de groeten uit het warme stofhol…hiihihihi

Vertrek 5 april voor 8 dagen naar Alanya, 5*, All-in : 299 euro ! Wil zo graag !!!

Viva: gelukkig maar!!!

En gele M: heerlijk een slapbroodje met mc-kroket, of kipnuggets met zoet zure saus… Hamburgers hoef ik daar ook niet… bah!

Kaylo: dan ga je toch!

Kaylo wat let je, ga meid, als je kan…

cyn : zou direct gaan als ik niets in de weg had hoor, maar gaat nu eenmaal niet. Ziet er wel een heel mooi hotel uit : Royal Vikingen. Ken je dat ?

viva : zoals je weet, beetje moeilijk hé ? :kus:

Is daar 21° C nu :zon02:

oooo dat is beter dan hier, mijn zoon zit in 36 graden, lekker tshirt aan met overhemd met lange mouwen en dan een lange broek en kisten…pfffff…

Iedereen aan de lunch ?

Ikke wat koude groentjes gegeten en nu honger, … Zou ook wel iets binnenkrijgen van die grote M !

Pfffffffffff, … 36° graden !