@ toos
hahahaha hij is leukkkkkkkkk
@ roanna BK incl. DK ??? je ziet wel⦠maak nooit nie schoon
en dat pasar malam⦠dat lijkt me echt leuk⦠waarom hebben wij dat hiero nooit niet??
Ik een druk weekend, morgen dochter verhuizen naar haar eigen huis, 's avonds naar tineke schouten en zondag, tja er is iets zondag. Roanna weet jij het nog:confused::unibrow:.
Pasar Malam hebben wij hier ook niet, maar lijkt me ook wel leuk om een keer naar toe te gaan
goede morgenā¦
@vivaā¦das schrikken als je zo iets hoortā¦zeker te weten dat je zoon er zitā¦!!
@roannaā¦wat leuk dat jullie getuigen mogen zijnā¦![]()
@marionā¦druk opt kantoorā¦
@bloemā¦met de fotoās bezig geweestā¦is t wel geluktā¦?
vandaag nog tot 7ā¦en dan weekendā¦![]()
fijne vrijdag allemaalā¦!! en tot vanaaf/morgen
Moggel!!!
Ik weer aan het werk⦠Gister lekker veel geld uitgegeven⦠en ja ook een nieuwe geheugenkaart voor camera⦠en 7 shirtjes!!
Verder weet ik het ff niet⦠alleen
Beps: :kus: laamaa
:dag:
@Toos & Bloem: Als het weer een keer hier komt zal ik jullie tippen en gaan we een keer met zān allen. Hi, hi. Anders straks in Mei/Juni is er een hele grote in Den Haag. Is wereldberoemd in Den Haag en omstreken. Op het Malieveld. :slywink:
@Toos: Jij dus ook al zoān druk weekend. Ik ook ! Ik heb ook nog die verjaardag van een schoonzus met alles erop en aan en dan zondag een uur korter slapen en dan zou ik ook ergens naar toe. Weet het ook even niet meer.
Staat wel op mijn kalender⦠kijk zo nog wel ff. :lol:
@ toos wow dat klinkt druk⦠je hebt daarna wel een paar dagen vrij verdiend
@ roanna⦠ik overweeg t
@ filiz, ja cker heb een 4-kant foto-album besteld en een foto plaat
en ik heb een nieuwe handtekening⦠zo leuk ![]()
zondag een uur korter slapen? is dit weekend dat gesjoemel met die klokken weer aan de hand??
Juist ja, uurtje minder slapen, ⦠Wie vindt nu zoiets uit ?
Ventje moet om 6 u beginnen werken, zal een kort nachtje worden.
Voor mij heel leuk weekend ! Zonder ventje (werken) en zonder pc ! Leuk ! ![]()
@Bloem: Ja zeker. In de nacht van zaterdag op zondag, de klok weer een uur voor uit! Betekend dus een uur korter slapen. :finger:
BK=Badkamer
KD= Kakdoos
En die zijn weer fris en fruitig. ![]()
Oh, zo leuk die poesjes. Zoān rooie heeft mijn zoon en vrouw ook.
@Toos: Ik heb ff gekeken en ik zie dat ik met de trein van half 2 moet, maar weet echt niet meer waarheen. :paranoid: Nouja, ik heb nog een paar dagen.
@ roanna, nou bedankt voor de ophelderingā¦
de klok⦠wat een gedoe!!
Gezellig, een ritje met de trein. Kom trouwens toch met de trein, ze geven takkenweer af en ik ben stekeblind in donker. Hub zet mij in rotterdam op de trein naar ![]()
Nou, pak je toch ook een trein of auto en kom je naar Utrecht. :lol: Tijd genoeg als āventjeā toch niet thuis is en jij geen internet hebt.
Strak plan of niet dan?
Zo, ik ga. Moet werken. :dag: :dag:
@ roanna: werk ze!!!
Hoop zo dat mijn tickets zo komen!!!
we hopen met je me!!
nog minder dan 2 wekenā¦mag wel een keer he?! ![]()
Cyn,hoop het ook voor je.
Ik moet met de auto op mijn traject rijden geen treinen zondag:tssk:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Heb ze binnen!!! 23 personen staan er op mijn reisā¦
Cynn tickets binnen, vind dat altijd zoān fijn gevoel, wordt het tenminste echt.
Bloemmieā¦kittens nice
Roanna, weer fris en fruitig in de douche, en dan de doos ook nog spic en span
Kayloā¦tja mannetje weg zondag,jij alle tijd om naar utrecht te komenā¦is toch leukā¦
Toos wogge ende heerlijkā¦
pasar malang zoooooooooooooo vaak geweest, heerlijk die spekkoek, en sateā¦jammie