@ trl en kaylo…wel thuis
@ linda, joh was je zo ziek dan? zat er natuurlijk wel aan te komen, niet fit en dan 5k lopen… bammmm… maar nu al iets beter gelukkig
balen zeg… leiderdorp is echt aan de andere kant van het land, maar ja, wie gaat er nu in zo’n uithoek wonen he?!
ikke heb t ook een beetje gehad, maar ja, nog ff-kes en strax met broer eten enzo…
@bloem: was best ziek ja zaterdag toen ik naar bed wilde ging t mis, kon niets meer binnen houden koorts, zondag weer een hele goede middag gehad vandaag dat ik wel naar voetbal ben geweest achteraf niet goed geweest maar ja heb ook pas sinds vandaag de kleren weer aan, zaondag avond weer helemaal mis, niets binnenhouden, koorst, rillen vd kou, zere spieren, heel erg moe maar 's nachts niet kunnen slapen
Grapjas Linda,natuurlijk heb jij zondag middag een goede middag gehad,gewonnen van mijn cluppie:slywink:.Jammer dat je er daarna wel ziek van werd :biggrin:.Maar gelukkig voel je je weer beter nu…
Oww ik heb me avond eten al weer bijna op,heb heerlijke nasi gemaakt al zeg ik het zelf en kon niet langer wachten.
Bloem,lekker eten bij broer of uiteten met broer,gezellig hoor.En eet smakelijk alvast.
@ llinda, klinkt echt als een flinke griep zeg… lekker dan maar nu gaat t dus weer beter
als ik jou was, zou ik morgen ook gewoon binnen blijven, toch maar half dagje en je kunt beter ff goed uitzieken en op krachten komen… maar ja…
Zo meiden nog niet bijgelezen, maar de laatste toets voor dit wets-deel…98% dus ik ben klaar!!
Volgende week kan ik ook de mensen aan die bellen over WW …
Nu net naar het bos geweest…en zo koken
Dan vanaaf HOUSE!!!
@Jillie: Niet nog, weer… Ik heb nu alle sociale wetgevingen qua uitkeringen onder controle. Tussentijds heb ik niet meer geleerd!!!
We hebben we een hondje in huis…onze Aiji… foto’s zichtbaar op pagina 35 ong, of op haar site(zie adres in mn handtekening)
@bloem: weet t ben eigenwijs maar ga morgen toch wil nl toch proberen om zondag mee te doen aan de mooiste wedstrijd hier uit de buurt
@tkl: ja in dat opzicht zeker een goede middag gehad, maar was sinds zaterdagavond 23.15 al ziek toen zette t door maar al sinds het weekend ervoor last van gehad en toen toch gelopen maar was afgelopen week idd goed ziek zo ziek ben ik in geen jaren meer geweest
Seray: 4 april - CP - Nederland
Filiz: 5 April - Side
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Kimbo: 25 april - Ankara
Marifran: mei /juni- Spanje.
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Filiz: 5 mei - op kamp met stage
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Filiz: 9 mei - duinrell
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:20 mei - Kusadasi (ovb)
Seray: 24 mei- Gümbet