TTT deel 85

@ trl, nee wil niet weer alleen op vakantie vakantie in turkije
rondreis… okey, maar alleen…nop…
dusss…

Bloemmie weer reiskriebels…wie niet met dit weer
Marion…ook al in vakantiesferen
Tlr…jij nog ff afwachten om te boeken, zag ook leuke voor je bij tourm*x.nl niet duur…veel vroegboekkortingen…heb nog ff gekeken voor september 1 weekje met hubs voor rond de 700 allincl… is ook niet verkeerd, ik denk er nog even over na…

bluecruise niets voor jou Bloemmie, of eilandhoppen in griekenland…je hebt ook georganiseerde reizen…kan je wel alleen…

bij t*urmax vroegboekkortingen tot 30 april boeken.

Viva,wat heb je gezien dan voor mij??

leuke reisjes voor weinig geld

o nee dat kan natuurlijk niet jij wil perse naar kusadasi…niet naar andere bestemmingen in turkije.

ikke is heeeeeeeeeeeeeeeeeeel dom …

Nee Jij bent niet dom hoor,misschien ben ik wel dom dat ik steeds naar hetzelfde ga:so::smile:.Maar ja voorlopig wil ik gewoon naar Kusadasi :wub:.
Wat ik gezien heb is ook niet duur 1 is 15 dagen all incl voor 500pp en de andere is 15 dagen all incl voor 465 pp.

bij reiscomp*s zeker??

Viva,ja klopt

neuhj… ikke ga niet meer alleen op vakantie vakantie…
ik had wel leuk reisje gezien, half juni 12 dg, voor 330 euro! is echt geen geld voor die periode… maar ja… was natuurlijk gumbet dus daar heeft trl nix aan :wink:

Bloem,dat is zeker geen geld,voor die periode.Is me al veel opgevallen dat het in juni dit jaar niet zo duur is,komt vast door het EK voetbal dat ze denken dat de mensen thuis blijven.(7/6 t/m 29/6)

EK voetbal of nie : wij blijven er in elk geval niet voor thuis ! :hihi:

Kaylo,wij ook niet hoor,kunnen we daar ook kijken hebben we 4 jaar geleden ook gedaan en was nog gezellig ook.Me mams vond het eigenlijk wel jammer dat we nu in mei gaan ze vond het toen wel leuk om daar in de kroeg te kijken

Even heel snel bijgelezen… nu afsluiten en dan naar de paarden… vanavond weer cursus met Jessy :smiley: :dag: fijne avond mocht ik niet meer langskomen

Zussie,jij ook een fijne avond.

Ik ga ook de boel hier afsluiten heb geen zin meer,morgen weer een dag,of nou ja een half dagje.Morgenmiddag weer aan de oppas.

Ikke ook bijna terug sporen, was vandaag beetje drukskes. Dag voorbijgevlogen.
Misschien spring ik vanavond ook nog wel eens binnen :dag:

Zo ben ook weer thuis, ben sinds afgelopen zondag bij mijn ouders gebleven is wel gezelliger als je ziek bent dat je een beetje aanspraak wordt en je wordt natuurlijk goed verzorgd nog wel verkouden maae ga morgen wel weer werken is maar tot 14 uur

Had vandaag ook de definitieve bevestiging van mijn examens binnen van 23 april a.s. Moet dus zoals eigenlijk wel verwacht naar Leiderdorp voor mijn examens, maar eens kijken naar een hotelletje in de buurt zodat ik daar de avond er voor al nara toe kan gaan heb geen zin om te laat te komen door file, had gehoopt dat t dichter bij was maar ja is niet anders