TTT deel 84

Roanna : laat het jullie smaken !

Weet gewoon even niet waar ik mijn ei kwijt kan (of hoe zeggen jullie dat ?). Is ook allemaal zo moeilijk soms, …

Ga nu gewoon lekker in de zetel hangen met hondjes.
Voor iedereen nog een heel leuke Paas(avond) en morgen ben ik er misschien wel weer ! :dag:

@Kaylo: Jij ook nog een fijne avond en je weet het… je mag je "ei " altijd hier kwijt. :kus: :dag:

Zo hehe, eten ook op en ook al getruust, dus ga er weer eens even lekker voor zitten nu. :biggrin:

Zo hubbie te werk, ikke klaar voor de avond…

Nog ff een paar uurtjes en dan LEKKER SLAPEN(heb er zo een zin in, maar niet te vroeg, ben ik weer in het holst van de nacht wakker!!!)

En jullie dan???

ola
goedemorgen… erhm… zoiets dan
heb eigenlijk net mn ontbijt achter de kiezen…oepsss…
anyway
allemaal druk aan de paashaas enzo?

@Bloem: Zo, dus eindelijk eens voor het eerst een weekend in je eigen “huisje” doorgebracht en je hebt het er gelijk maar van genomen, om eens heerlijk lang uit te slapen. Gelijk heb je. Morgen weer een dag.

@Bloemmie: Mooi dan, eindelijk gedaan wat je al tijden doen moet: Bijslapen, uitslapen, doorslapen, of gewoon SLAPEN!!! Lekker he, want je moet wel uitgerust zijn om aan je nieuwe baan te beginnen

hihi
was nou nie van plan om de komende 2 weken alleen maar te slapen hoor… maar goed…
t ontbijt was jammie… brie met tomaat en kk… jammmmmiieee

Mmmmmmmm lekkel

ja geleerd van de meester! :wink:

heerlijk hoor, op warme broodjes???

Wij hadden zuurkool!!! JUKKKKK
Morgen wel weer lekker, mn ouders komen eten

mmmhhh food… mmhhh
ikke lekker aan de broodjes met kaas… whatever… heb mn oven weer terug, dus lekker warm en vers enzo… jammie…

Zo alles weer in orde, logjes bijgewerkt…

Zo Aiji legen…en dan in bed liggen…
Hubbie komt ook al weer bijna thuis(nou ja…bijna…)
Tot morgen, ik doe het licht uit, de kachels laag

En wie er nog voorbij komt…lichtknopje links op heuphoogte!!

Lieve schatten, allemaal hartstikke bedankt voor de lieve sms-jes en de WW felicitaties.
Er gebeurd erg veel op het moment, maar nu is het belangrijkste dat mijn mans moeder afgelopen avond opgenomen is in het ziekenhuis, en waarschijnlijk binnen nu en een paar dagen zal overlijden. Dus zijn we nu net pas terug uit het ziekenhuis, met het risico dat we vannacht nog weer terug moeten. Ik heb zoveel te vertellen, maar daar heb ik nu geen tijd en puf meer voor. Ga nu proberen wat te slapen. En o ja, ik heb best een redelijk fijne verjaardag gehad, ondanks alles. Hoop jullie volgende week te zien, ik weet niet wie er allemaal komen, maar ik zie het wel, ben nu op, moe…XXXX Mar

:idea:

Goedenmorgen vanuit een witte polder!!
Aiji heeft het moeilijk gehad vanmorgen, want de muts heeft een hekel aan nat…en ja sneeuw kan je niet omheen lopen hahahahah!!!

Straks naar het bos, dan komen mn ouders…ik meld me weer
:kus: fijne dag iedereen!!

Goedemorgen,

Hier niks wit,alleen maar zon nu.Ziet er lekker uit als ik naar buiten kijk.

Beps,veel plezier in het bos.
Miere,sterkte :kus:

Fijne dag allemaal

:NETHERLANMEETING: 30 Maart:NETHERLAN

Seray: 4 april - CP - Nederland
Filiz: 5 April - Side
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Kimbo: 25 april - Ankara
Marifran: mei /juni- Spanje.
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Filiz: 5 mei - op kamp met stage
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Filiz: 9 mei - duinrell
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:20 mei - Kusadasi (ovb)
Seray: 24 mei- Gümbet
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 5 augustus - Rhodos

En dan de verjaardagen nog …

[SIZE=4]04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej[/SIZE]
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier

Goedemorgen all.

Nou, hier wel een bietje wit, maar het houd niet over. Momenteel ook een heerlijk zonnetje hier!

@Miere: Oh, wat erg dan weer. Het zit jullie echt niet mee he? Sterkte ermee hoor . :kus: Maar lees ik, dat je waarschijnlijk toch op de meeting kan komen? Zou leuk zijn hoor! :thumbsup: Maargoed, eerst maar even de situatie bij je thuis afwachten.

@Toos: Mocht je dit lezen, heb je dat grote krantenartikel (pag 3) weer in de Telegr**f gezien met de gestrande reizigers van dit afgelopen weekend naar Curacao? Hebben ook weer 2 dagen rondom Schiphol mogen rondbrengen. En mensen die langer in Gambia mogen/moeten blijven, omdat hun toestel kapot is. Er staat bij, dat bij vele reizeigers de moed in de schoenen is gezakt en door wie weer…? Juist… Ar*eFly. Schandalig ook dit geval weer. Het wordt nu echt tijd dat iemand hier eens wat aan gaat doen hoor! Dit moet toch niet mogen/kunnen?

@Beps: Kan me wel voorstellen dat Aiji er moeite mee heeft met die natte troep. Kep als mens al een hele aan die vieze witte sneeuw, laat staan als je daar dan ook nog met je blote pootjes in/op moet lopen. :frowning: Brrrrrr.

Zo, ga even mijn haar in de verf zetten, want ja, volgende week Meeting, dus moet wel weer een bietje netjes tevoorschijn komen. Heb de avond ervoor eerst nog een 65 jarige verjaardag van een schoonzusje, die het in een zaaltje viert met eten en muziek erbij. Dus eigenlijk een beetje Indische avond. :thumbsup:

Vanmiddag zoon en de vrouw op bezoek.

Julie ook allemaal nog een fijne dag, whatever you do, en tot laters. :dag:

goede morgen…

zo te lezen iedereen goed de paaszondag doorgekomen…
nu de maandag nog…

k vind 1 dagje verplicht thuis zitten meer dan genoeg!!

@mierre…wat k*t…sterkte ermee (K)
@beps…lkkr weer het bos in…enjoy
@trl…club verloren…hier is vandaag alles wit…en gister zon :wink: we hebben geruild
@roanna…straks bezoek…eerst ff de haren in de verf…

iedereen een fijne dag!! xx

Filiz,niet geruild hoor hier hadden wij gister ook zon alleen rond 5en een paar sneeuwvlokjes.