TTT deel 84

jij eet het net als ik voor de spek en de worst…hihihihihihihih

Nou Deze Post Leuk Ik Ff Wat Op Hoor…

7777

Zo Ik Ga Bankhangen Samen Met Damber En Hubs (de Arme Ziel Heeft Pieperdienst En Was Vanochtend Al Voor 4 Uur De Pineut, Morgen Weer Bleh…met De Kerst Was Hij Ook Al De L*l)…dus Voor Iedereen Een Fijne Paaszondag…tot Later.

Hihi, ja Viva, ook ik ben niet van de zuurkool,…maar de spek en worst…KILOS graag!!!

Mijn hubbie is dus nu slapen, en ikke had net de logeerpuber hier
Nu ff nietsen(gamen ofzo)

Goeiemiddag allemaal !

Eerst een vooral een gezelligehttp://www.animaatjes.nl/plaatjes/p/pasen/118.gif

en voor MarMier :

Roanna : de strijk is toch nog vlotjes gegaan hoor vrijdag ! Muziek van Tarkan erbij op “volle bak” !

Marifran : ben al lang gelukkig getrouwd hoor, maar lijkt me gewoon leuk om die dag nog eens te overdoen. Voel je je toch beetje “prinsesje” ??

Viva : proficiat alsnog met mams haar verjaardag ! Mijn moeder is even oud.

Bloem : gelukkig in je nieuwe huisje zo te zien ? Leuk !

Marion : hoe was de tandarts ?

Cyn : wel wat laat, maar toch leuke dag in Scheveningen hoor !

Beps : vanavond jouw “lievelingskostje” = ZUURKOOL ! hihi !

Voor mij maar triestige Pasen vandaag : ventje moet werken tot 23u. Is van wacht wegens risicowedstrijd voetbal. Anderlecht - AA Gent. Pffffffffffffff…

Heb deze middag kalfsgebraadje gemaakt met prinsessenboontjes en gebakken aardappeltjes. Was ook lekker. Niet speciaal Paasmenu, maar ja …
En morgen moet hij terug werken van 14u tot 22u. LEUK !!!

Voor de rest niet veel te melden eigenlijk.
Bloedtesten waren goed, enkel wat ijzertekort, en dat is het. Even wat pilletjes nemen, zal wel helpen hé ? Of LEVER !!!

Ga ook maar even wat bankhangen. VERVEEL ME !!!

Tot vanavond misschien eens !:dag:

Cluppie verloren:crybaby:.Linda proficiat

Iedereen naar het Paasfeest blijkbaar ?

@Kaylo: Nee hoor. Ben al weer terug. Was wel even weer op familiebezoek in de achterhoek. Hier de hele dag stralend mooi weer geweest. :zon02: Nu zonnetje weg!

@Trl: Ja, wel jammer nu he? :disgust:

Wat eten wij vandaag? Uhhhh… kokkie is nu met de bami bezig. Ook lekker en makkelijk. Alhoewel… hij maakt er altijd wel werk van met de ingredienten. :chin:

Oh gelukkig niets bijzonders aan de hand. En over dat ijzertekort kan ik even zeggen, heeft/had mijn manneke ook een tijdje en heeft daarvoor een paar maanden staaltabletten moeten slikken en nu is alles weer op peil. Oorzaak…? Alles onderzocht… niet te vinden.

Ik ga effe eten. Wens julie ook allemaal…eet smakelijk en tot laters.

Het is hier nu ook gaan http://www.animaatjes.nl/plaatjes/s/sneeuw/6.gif Brrrrrrrr niks an!

Roanna : waarschijnlijk alles beetje bij elkaar de laatste tijd. Wat stress (wie niet trouwens ?), met van alles en nog wat bezig zijn waar je niet makkelijk over praten kan, enz…
Reken daar een “simpele” verkoudheid bij die zich uitbreidt tot griepke en bronchitis, ET VOILA !

roanna : smakelijk eten !

Ikke weer geen honger, … :angry:

Hier trouwens ganse dag mooi weer geweest, en begint nu viezig te doen. Wordt natte nacht denk ik.

@Kaylo: Ik bedoelde eigenlijk dat de oorzaak bij mijn manneke niet te vinden was, toen hij ijzertekort had.

Maar wat jij zegt over jou geval… zou heel goed kunnen hoor. Soms valt het allemaal niet mee! Sterkte met alles hoor! :kus:

Ik ga nu eten!

Proficiat met je 7777 hoor Viva ! Had het weer over het hoofd gezien !