TTT deel 84

goedemorgen/middag het kan nog net.

Hier kl*ten weer sneeuw hagel en nu megahagel korrels zo groot als bruine bonen, gadverdegadver.
Hubs ook weer de pineut dus heb eigenlijk geen idee van pasen, damber en ik net de toko strak getrokken in afwachting wat we zullen gaan doen, met dit weer blijf ik lekker binnen, de groeten.

Roanna haartjes weer netjes, en vanmiddag visite.
Beps Aiji…koude pootjes ach arme ziel.
Mierre…meis het houd niet op he…veel sterkte met alles.
voor de rest weer gestrande reizigers…de regering zou er wat aan moeten doen…schande gewoon.

en toen wist ik het niet meer…

Goeiemiddag,
Hier was het gisteravond en ook vanmorgen ook nog wit, met het zonnetje erbij was het zo weg. Inmiddels is het hier weer aan het sneeuwen
@Miere: Wens jou en je man heel veel sterkte toe:kus:
@Roanna: Ik zag het vanmorgen in de krant. Wat een ramp voor die mensen en weer Arkefly. Ik kreeg vorige week een berichtje van iemand die op dezelfde vlucht zaten als wij. Ze hadden een klacht ingedient bij arkefly en hebben een vergoeding van € 55,- voor 6 personen aangeboden gekregen. Het is gewoon schandalig:finger:. Kan me er behoorlijk boos over maken. Ook zij gaat haar rechtsbijstand inschakelen. Het wordt eens tijd dat ze maatschappijen als dit gaan aanpakken.

@Viva: Ikke blij dat ik hier zit. :zon: Alle wit weg en nog steeds een stralend zonnetje.

@Toos: Las net op Tr*sradar een verhaal van een dan die gestrande reizigers daar. Zij vraagt of iemand weet hoe en waar je die brief kunt halen voor die schadeclaim indienen. Misschien wil jij wel even helpen daar. :wink:

Zo, even een broodje eten.

@Roanna: Ik zag het en heb er een berichtje ondergezet.

Ik ga ook even een broodje eten, mn haar kleuren en straks weer aan de crock. Dusss een fijne paasmaandag:kus::dag::dag:

uitgestorven hierzo…

Goede middag …
Ben er ook weer even. Vanmorgen een beetje gewerkt en mams op bezoek gehad. J nu spelen en hubs is even naar een open dag. Wat tijd voor mezelf nu.

@Miere
Je schoonmoeder in het ziekenhuis. Dat is zwaar k*t, sterkte voor jou en je hub :kus:

@Kaylo
Je velletje zit nog steeds niet lekker, ook voor jou een :kus:

@Bloem
Eindelijk weer je oven en genoten van warme broodjes.

@viva
Blijft lekker binnen met dit weer. Ik ook, nu schijnt de zon maar hebben al verschillende vette sneeuwbuien gehad hier.

@Beps
Geen zuurkool vandaag en mams en paps komen op bezoek.

@TRL
Chips … we hebben verloren.

@Toos
De haren in de verf vandaag en dan aan de crock.

@Roanna
Kokkie weer in de keuken, lekker bami vandaag!

En toen wist ze het niet meer …

Zus, balen dat club heeft verloren
Linda, gefeliciteerd! Jouw club gewonnen
Beps, gisteren favo-korstje… KILO’S!!! hihi en vanmorgen met Aiji in de sneeuw… daar kun je inderdaad niet omheen :smiley:
Bloem aan het uitpakken geweest… en nu je geen dvd-speler hebt… kun je je videobanden weer eens bekijken :smiley: en gisteren heerlijk uitgeslapen
Roanna, gisteren bami gegeten… en vandaag met haren in de verf!
Kaylo alleen… ventje werken… en ijzertekort is te verhelpen :smiley: Biefstuk, spinazie, lever etc etc :smiley:
Viva!! 7777!!! (veel geluk in dit getal :wink: )
Miere, heel veel sterkte toegewenst!
Toos, het schiet echt niet op he met Ark*fly en nu weer aan de crock
Marion, vandaag een beetje gewerkt en mams op bezoek

Vandaag rustig geweest hier!!

Goeiemiddag ladies !

Ziet er wel heel kalm uit hier ?

Marion : goeie up-date ! Hoef ik niet zo veel meer bij te lezen ! hihi !

Iedereen achter de pannen ?

Nee hoor… deed een poging om je foto te zoeken ahhahhaha onbegonnen werk volgens mij hihhihi

Is hij te moeilijk ? Mag voor één keertje wel !!! Hihi !

Ik ben sowieso niet zo van het zoeken op internet… maar kan hem niet vinden :smiley: Heb nog nooit een foto gevonden ahhahaha

Zal er een tipje bijzetten

Nee hoor, ben er net achter uit :wink:
Buikje strak nu …

Daarbij komt… bij ons knalt g00gle er steeds uit… schiet niet echt op dus

haha kreeg de vorige keer een tip bij de zonnebank… als je nou elk jaar 5 kilo aankomt, heb je minder kans op rimpels hhahha

@Damber
Dan ga ik toch liever voor wat rimpels :smiley:

hahhah Marion… ik begin zo hier en daar ook al wat tekeningetjes te krijgen… maar als ik 5 kilo per jaar aankom… ben ik over 15 jaar de dikste vrouw ter wereld hahahahha

Dat dacht ik dus ook al, een paar jaar en ik kan rollend overal naar toe! Moet ik door de tuindeuren naar binnen in plaats van door de deur. Heb ik het 2-persoons bed in mijn eentje nodig.