Toos, niet vooruit te branden.
Roanna, boodschappen doen, en een schoon gemakje
cyn…lekker veel salaris
marifran…schoondochter ook druk programma
wat je zegt Cyn, vreselijk die supermarkten, ik ga normaal altijd naar de c 100*, dat is meer mijn winkel…appie vind ik niets.
hahahaha…het is altijd zo komisch om te zien, als Jessy moet poepen gaat ze heel hard rennen…dus dan gelijk maar de tuin in…plasje gaat goed hoor, op de bak.
ga maar even op het andere topic kijken, of ik nog een plaatje kan scooren.
Goedemiddag.
Iedereen inmiddels gedoucht? Ikke in ieder geval wel . Hier beneden alles strak en de k*kdozen weer fris en hebben zelfs al lopend boodschappen gedaan. Je kan je carr toch bijna niet kwijt en ach ff lopen is ook wel gezond, vooral met dit weer. :mad:(NOT) Gelukkig had ik niet zoveel nodig, dus was te doen.
TRL: Gelijk heb je. Als ze tegen mij zo zouden doen, zou ik ook denken/zeggen…graag of helemaal niet.
@Toos: Hoelaat moet je werken vandaag? Geef je die oudjes niet teveel eieren vandaag, want daar heb jij alleen maar last mee. :biggrin: Zitten ze (mannen) weer achter je aan enzo. Kan je niet hebben!
@Viva: Ook alles al gereed in huis! Nu lekker aan de oppas. Heb je inmiddels al wat van je zoon gehoord Viva. Hoe het hem vergaat momenteel?
@Marion: Nee, heb 'm nog niet terug. Ik denk dat ik vanavond nog even zal zoeken. :lol:
Heb nu even de witte :was: draaien en als die klaar is ff ophangen en dan toch nog maar even naar de achterhoek. Schoonzus belde net en vroeg of ik weer even haar haar wil kleuren. Tuurlijk wil ik dat wel even doen, maar nu nog even niet zei ik. Straks dus!
@Marifran: Nou meid, hopenlijk hebben ze nog wat, want inderdaaad… hier was al veel leeg. Ik dacht nog bij me eigen… en dan moeten ze nog tot vanavond 20.00 uur. ![]()
Dan heb ik het ook over de Appie, waar ik juist graag kom. Wij hebben hier ook Dek*markt en die vind ik weer 3x niks. Bij ons zijn juist bij AH de paden breder. Ik kom alleen maar bij DM als er iets in de reclame is enzo en dat is zelden.
Maar wat jullie zeggen over dat in de paden blijven staan… pfffffff hier ook daarnet. En dan die kleine blagen met die vlaggekarretjes die iedereen tegen de hakken aan rijden. :lol: Maar verder is het daar wel prettig winkelen. Ga zowiezo altijd 1x per week naar Dirk voor de grote boodschappen, zeg maar.
@Cynthia: Nog steeds druk? :dag:
Roanna: nee valt wel mee :dag:
Viva: ik vind appie ook niks… Wij gaan meestal naar Deen… Kennen jullie denk ik niet…
x
Ik ga meestal naar de C 100*, die zit haast bij mij om de hoek, soms naar appie, maar ook niet mijn zaak.
Ik ga er vantussen, plicht roept.
@Cyn: Veel plezier in Sjeveningen
Enne http://www.animaatjes.nl/plaatjes/g/goedeavond/14017050019.jpg
Dank je! Jij ook een fijn paasweekend!
@Cynthia: Toen ik daar straks op het WC was, was het bij de Toerk**p ook helemaal niet druk. Zat momenteel niemand als klant. Ze zitten daar altijd standaard met z’n 2en soms met z’n 3en. Denk dat het aan de tijd van het jaar ligt. De meesten hebben nu wel zo’n beetje de vakantie geboekt he? Nu zul je het meer van de lastminutes, stedenreisjes en verre reizen moeten hebben, denk ik.
Nou, nog effies… en je mag ook naar huis. Ik wil je ook alvast heel veel plezier wensen in Scheveningen morgen en overmorgen. Geniet ervan. :dag: Prettige paasdagen. :vak01:
Wat mij heel erg opvalt dat er nog vrij veel mensen komen voor de reizen in april… de bekende meivakantie… Ehm hallo!!! Dat zit al maaaaaanden vol!!!
En mensen hebben een lang paasweekend, rotweer dus de meeste blijven binnen… heb vandaag welgeteld 3 klanten gehad haha
t sneeuwt… ![]()
Waaa ik heb honger!!! Nog maar 45 minuten… en dan SHOARMA!!! eigen gemaakt met pide… :biggrin:
Meiden fijne paas!!!
en tot dinsdag… en dan nog maar 2 weken :biggrin:
:dag: :kus:
Cyn,veel plezier in Scheveningen
Cyn!! Heel veel plezier in het koude Scheveningen… ik zou sowieso adviseren om een dikke trui en jas mee te nemen ![]()
Voor de rest alles bijgelezen, maar we gaan zo naar opa en oma dus ik ga ook weer afsluiten :dag:
FIJNE PAASDAGEN!!!
Zo ikke ook thuis, vanalles bijgelezen,…jasjes voor mini(grotergroeiende)puppies, (niet)meer verzorg paarden, vakanties, Tarzan(zonder batterijen) en REGEN STORM SNEEUW…
:kus: voor iedereen
We zijn idd naar de ZM in BW geweest(haha) Hubbie andere telefoon, en ikke sokken(jaja rare combi!!) lekker broodje gegeten…maar verder niets. Daarna met Aijsje naar mn zus(ze was mee in de bench!) en nu het eten bijna klaar(lamsrack rozemarijnaardappeltjes en rauwkostsalade…en een Toet(vla in smaken)
tot vanaaf!
Iedereen een fijn Paasweekend. Maak er binnen maar een gezellige, warme boel van…buiten is het echt 3x niks helaas…!
ola
ikke heb ff 10 dozen leeggeruimd met boeken, boeken, boeken, dvd’s, video’s en cd’s
eindelijk al mn disneys weer op een rijtje
en al mn boekej, boekjes en boeken enzo… heerlijk
geen puf om bij te lezen
ik hoop dat iedereen zn weekend goed begonnen is…
@Bloemmie: Begrijp ik goed, je kasten staan??? Lekker hoor… Ik heb trouwens vandaag een heerlijk wit/lever nijntje gezien… niet te groot, geen idee of het mr of mss was… Wat een heerlijk hoopje!!!(gewoon bij een tuincentrum)