TTT deel 84

Wie weet vind ze het wel helemaal geweldig:slywink:
Ik ga douchen, ben niet vooruit te branden vandaag. :dag:

Toos hihi ook ik ga nu pas aanstalten maken om me eens op te frissen :smiley:

Hier nog zo één! Cyn die drukte van 9.30 kan mij in ieder geval niet meer gebeuren. Denk dat ik pas om 15.00 uur ga, dan maar wat uitverkocht, zal niet van honger omkomen.

Ik ook weer thuis boodschappen binnen,drukte viel gelukkig mee.En heb de voetbal kaartjes,maar pfff wat een gezuer zeg,gingen dus naar de primra doen we anders nooit,maar we hadden nog kadobonnen.Komen we daar zeggen we dat we voetbalkaartjes willen en voor welke wedstrijd zegt die vent die zijn er niet,staan niet in de computer ik zeg dat klopt het begint ook pas om 10 uur dus dan komen ze erin.Nee hoor zegt tie weer,en hij wilde ook niet proberen dus ik zeg oke dan gaan we naar een ander wist wel dat dit zou gebeuren zegt tie overal is het hetzelfde nou zegt me pa je vertelde mij vorige week al dat het uitverkocht was en toen was de voorverkoop nog niet eens begonnen…Dus wij naar het centrum gereden naar de free rcord shp daar konden we de kadobonnen ook inleveren en die heeft om 10 uur dus wel kaartjes voor ons uitgedraaid…Dus volgende week kunnen we naar Heerenveen.Maar zal lekker worden voor volgend seizoen dan kunnen we ze nog alleen maar hallen bij de primra en via internet,nou dat wordt dus dan via internet.Me pa gaat straks nog wel langs de prim*ra om te zeggen dat we dus wel kaarten hebben…:dope:

marifran,rond etenstijd valt de drukte ook wel mee nu dus…

Trl: Nou ja wil die man nou verkopen of niet?!?!? Maar beter dat jullie kaarten hebben!!!

Marifran ook niet vooruit te branden vandaag hihi
Zus boodschappen gedaan en kaartjes bemachtigd… wat stupid zeg van Prim*era dat ze niet eens wilde kijken of de kaatjes verkocht werden… HOE BEDOEL JE… IK WIL GEEN OMZET HALEN!!
Ikke zit nu lekker met Jessy, een bak koffie en de kletsdoos op de bank… HEERLIJK!!! Het hagelt hier… ikke zo naar stal… de laatste keer Amber doen…

Ik heb net nog eens op Jessy der site gekeken… :wub: ik wil ook!!! En dan ook zo’n vet gave roze jas!! Helemaal super!!

Goede middag …

@Toos
We merken nog niet echt veel. Misschien dat het dwingende er een beetje af is als hij aandacht wil maar dat is ook het enige.
Broer en schoonzus trouwen in september.

@Roanna
De paraplu gevonden?

@Damber
Jessy weer naar de dierenarts geweest. Och arme … bloedvat geraakt met het inbrengen van de chip. Maar ze is daarna lekker verwend.
Stoppen met 2 paarden, jammer natuurlijk maar je kan niet alles, je bent er zelf ook nog he!
Gefeliciteerd met je oma!

@Viva
Gefeliciteerd met je moeder!! En een fijne dag samen al zal het voor jou voor het merendeel sjouwen zijn denk ik.
Boodschappen … moet ze ook nog halen maar eerst zo meteen de douche even in.

@Beps
Aan de shop en misschien ook nog aan de doner vandaag. Heb ik ook wel zin in eigenlijk maar het zal wel friet worden vermoed ik.

@TRL
Druk geweest met bezoekjes gisteravond. Gelukkig vond je nichtje haar kamer leuk.

@Filiz
Werk ze vandaag!

@Cyn
Ook weer paraat vandaag. Nog even meis en je mag relaxen.

@Marifran
Druk bezig met de familiefoto’s! Heb je al meteen gemak van je nieuwe laptop. Zal een stuk sneller werken met de foto’s of niet?

Zal dan nu ook maar weer eens in actie komen

tot straks!!!

Marion, ook lekker rustig aan vandaag haha

Ik kan me inderdaad niet in vieren blijven splitsen :wink:

Lief he Cyn haha… dat roze jasje past ze nu niet meer… (nou ja past wel, maar zit best strak) heb net nieuwe foto’s geplaatst :smiley:

Mijn oma (die vandaag jarig is) heeft een jasje voor Jessy gebreid… nu is ze er nog een aan het breien… steeds een maatje groter

Trl - Rare zaak daar bij die Prim*ra, gewoon ‘een beetje dom’ of een oud computersysteem. Maar misschien toch beter om ze te vriend te houden ivm toekomstige alleenverkoop. Met stroop van je vliegen!

Marion - Laptop werkt wel snel maar moet wel wennen aan ander programma.
Fotoalbum wil ik ook nog maken, maar dan van de trouwfoto’s. Zal een hele uitzoekerij worden. Moet dan uit minstens 1000 de beste zoeken.

Heeft er iemand ervaring met fotoalbum maken, heb het nog niet eerder gedaan. Hier op WW kun je ook een fotoalbum bestellen met 9.50 korting.
Heb het eens bekeken, maar snap het niet helemaal.

Damber - Oma breit jasjes, echt lief, maar misschien oefent ze wel stiekem om andere roze jasjes te breien.

Marifran, ik heb mijn fotoalbums via de Kruidvat gedaan… Niet duur maar wel erg mooi!!! :thumbsup: Succes!!

Damber: ik ga kijken!!! :wub:

Marifran,geen oud computersysteem daar,alle systemen zijn hetzelfde van de ticketbox,maar ga er niet meer heen do ehet volgend jaar dan wel via internet of ga naar de andere primera.

Ik ook wel eens foto albums bij het Kruitv*t besteld en kleintjes dan maar wel mooi.

@Marifran: Ik heb mijn jamaica foto’s met my photofun in albums laten zetten. Resultaat is echt mooi, heb albums met harde kaft. www.myphotofun.nl. Programma is niet moeilijk om mee om te gaan
@Trl: Wat een suffert daarzo, kan hij kaarten verkopen doet ie het niet. Maar je hebt ze in ieder geval

@Damber: Blijft oma jasjes breien tot formaat deense dog, kan ze er nog in groeien en als ze krimpen in de :was: zijn ze precies goed:D.
Wel leuke foto’s op je site:wub:

Toos en Cyn bedankt, ga het nog eens verder bekijken. Belangrijkste reden dat het nog niet gebeurd is komt omdat je van zo veel foto’s en maar 50 a 60 kan plaatsen.
Ga nu toch echt even naar de winkels.

@Marifran; Ik heb albums waar 500 foto’s in kunnen. Succes met shoppen, hier is het inmiddels takkenweer

Zo weer thuis, toen we weggingen was het heerlijk weer, nu is het weer vreselijk , koud, nat…bah…
Druk in het winkelcentrum, echt mega…naar de alber* heij* ik kom er eigenlijk nooit, wat een k*t winkel, lege schappen, niets voorradig, tig mensen met kinderwagens, allemaal blijven praten in het gangpad, je kon niet linksom en niet rechtsom…ben blij dat ik het weer binnen ben…nu aan de oppas op jessy, maar ze is druk met haar kluifje dus ze is heel lief.

Viva: ik haat supermarkten!! Of nou ja ik haat de mensen die er lopen… Inderdaad wat jij zegt… iedereen midden in een pad staan praten enzo… Pffff :finger: