Ikke was al wakker, maar nog geen fut te reageren!!
@Viva en Damber gefeliciteerd met moeders/oma
Wij gaan zo weg, ff her en der shoppen, mss nog ff B-wijk…zo een zin in een dönertje…haha!!!
Tot vanaaf
Ikke was al wakker, maar nog geen fut te reageren!!
@Viva en Damber gefeliciteerd met moeders/oma
Wij gaan zo weg, ff her en der shoppen, mss nog ff B-wijk…zo een zin in een dönertje…haha!!!
Tot vanaaf
Goedemorgen,
Viva en Zussie,gefeliciteerd moet je moeder en oma.
Zussie,gelukkig was het bloed niks ernstigs.
Marion,schoonzus geslaagd voor trouwjurk,wannneer is de grote dag?
Kamer van nichtje is heel mooi geworden ze vond hem zelf ook mooi gelukkig.Daarna bij vrienden geweest,was ook weer gezellig.Zo nu snel douchen en dan voetbalkaartjes kopenmbegint om 10 uur dus moet er vroeg bij zijn,daarna boodschappen doen hoop niet dat het al te druk is in de supermarkt maar vrees het ergste.
Tot later
:NETHERLAN Cynthia 23 Maart - Scheveningen :NETHERLAN
:NETHERLANMEETING: 30 Maart:NETHERLAN
Seray: 4 april - CP - Nederland
Filiz: 5 April - Side
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Kimbo: 25 april - Ankara
Marifran: mei /juni- Spanje.
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Filiz: 5 mei - op kamp met stage
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Filiz: 9 mei - duinrell
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Turkije lover:20 mei - Kusadasi (ovb)
Seray: 24 mei- Gümbet
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia: 12 juni - Bulgarije!!!
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 5 augustus - Rhodos
En dan de verjaardagen nog …
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
goede morgen…!!
@marion…schoonzus geslaagd voor de jurk
mooi
verder weet ik het eigenlijk al niet meer…sorry ![]()
ikke dadelijk te werk…dus tot vanaaf…iedereen een fijne dag!!
Goeiemorgen!!!
Ik wederom aan het werk… heb moeite met mijn ogen openhouden maar goed…
Beps:teveel geld uitgeven he
En B-Wijk… leuk!! Al via de laatste keer mijn doner een beetje tegen! ![]()
Damber: och arme Jessy!!!
Filiz: werkse!
Roanna: als hub niet mee wil naar Tarzan dat weet ik nog wel iemand hoor ![]()
Bloem: ben blij voor je!! Eindelijk je eigen huisje, leuke baan… wat wil je nog meer>?!?!
:kus:
Goedemoggelllllllll.
Zo, even hier kijken, maar weing te melden eigenlijk.
Cynthia weer fijn :disgust: aan het werk en Beps alweer lekker de hort op en miss zelfs nog wel even naar BW. Gezelli!
Wie zou er dan wel mee willen Cyn. Je oma zeker? :biggrin: Oh, jij?
Maar weet je? Ik vind het alleen een beetje zonde, je mag alleen kaartjes bestellen voor doordeweeks. Goed, ook tot vrijdags, dus ik denk dat ik ergens in April een avondje boek en dan ook 1 nachtje in Sjeveningen blijf slapen. Dat is nog te doen. Heb nu een heel weekend om het hier even te bespreken. Ha, ha. :biggrin:
En niet te vergeten…
Viva en Damber van harte met moeders en oma. Ze is dan even oud/jong geworden als mijn :redface::redface: durf het haast niet te zeggen. K…!!!:chin:
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/j/jarig/65.gif
@Filiz: Jij ook werkse natuurlijk en een fijn weekend verder.
Roanna: juist mijn oma!! hahaha… maar je moet kokkie gewoon ff lief aankijken… Komt vast wel goed!!! ![]()
Viva+Damber: Ook namens mij gefeliciteerd!!! :kus:
Goedemorgen :dag:
Zus, kamer van nichtje is mooi geworden… hoop dat het niet zo druk was in de supermarkt en je nog kaartjes hebt mogen bemachtigen.
Beps naar b-wijk doner eten ![]()
Cyn, Jessy is er weer helemaal bovenop… heeft alweer het grootste woord!! werk ze…
Filiz… ook jij weer werken en ook Toos weer aan de crock
Roanna kan hoe dan ook naar Tarzan ![]()
Allen bedankt voor de felicitaties… Viva en papa gaan zo boodschappen doen, blijf ik nog ff thuis. Daarna naar stal en dan vanavond naar opa en oma…
Heb vorige week besloten dat ik ga stoppen met 2 van de 3 paarden… Het is gewoon te veel… ik ben 23 jaar oud… ben altijd onderweg en als ik dan een keer thuis ben, wil ik alleen maar slapen… Lig doordeweeks om half 11 in bed… kan gewoon niet goed zijn… De eigenaresse van Sander vond het niet leuk, maar was blij dat ik al back up wil fungeren… De eigenaresse van Amber begon te huilen…en zei dat ik Amber ALTIJD!! uit stal mag pakken als ik daar zin in heb…
Dat dacht ik alwel dat je haar Cynthia! :lol: Nee, dat ga jij maar een keer doen. Vind ze vast wel leuk. Hi, hi.
Zo, ga nu even hier beneden de boel strak trekken. De k*kdoos gelijk even een sopje geven. Kan maar weer beter klaar zijn voor de pasen. :nod: O ja, ook nog boodschappen doen.
Werkse voor de werkenden en verder iedereen nog een heel fijn weekend en vrolijke paasdagen.
Latersssssssss:dag::dag:
Damber: meis ik kan je niet helemaal ongelijk geven… En toch fijn om te weten dat je Amber altijd nog even kan pakken als je dat wil!!
Roanna: haha :biggrin: Ik met oma naar Tarzan? nee dank!! Ze hoort dan toch de helft niet! Zonde van mijn geld!!!
Oh kreeg net mijn loonstrook… mijn extra uren zijn uitbetaald… :biggrin: Bijna een dubbel maandsalaris deze maand !!!
@Damber: Moeilijk besluit… maar wel heel begrijpelijk hoor. Je kunt niet altijd en overal mee bezig zijn, hoe leuk paarden ook zijn. Je hebt nu ook je eigen Jessy die aandacht nodig heeft.
Plus…je moet ook een beetje aan jezelf denken. Sterkte ermee! :kus:
Roanna, k*kdoos al schoon?? Jij natuurlijk ook fijne paasdagen toegewenst al denk ik dat we nog wel even blijven kletsen voor die tijd ![]()
Cyn, met oma naar Tarzan… best leuk dat je na afloop je oma dan nog wat kan vertellen hahahha zij heeft alles gezien en wil graag ook alles nog een keer horen… mag je uitgebreid verslag geven hihi
Is inderdaad een moeilijk besluit en het voelt zeker niet als een opluchting. Ik ben blij dat de eigenaresses het zo goed hebben opgepakt en mij de mogelijkheid geven om ze zo-nu-en-dan toch nog even te pakken. Dat is de waardering van trouw zijn in mijn ogen… weer of geen weer… ik stond op stal en gaf de diertjes wat ze nodig hadden… Heb ze nog nooit alleen even losgegooid en de stal gemest… ze hebben bij mij altijd gelopen… niet altijd hard aan het werk, maar wel even benen strekken. Amber heb ik maarliefst 5 jaar verzorgd… Sander 1 jaar en Stormy ook 1 jaar… Stormy blijf ik dus nog wel doen… Waarom Stormy?? Op stormy kan ik rijden (Amber is vaak te druk (soms zelfs gemeen) en Sander is te klein). Op stormy kan ik dus eigenlijk alles, vandaar ik Storm heb ‘gehouden’.
Viva - Hartelijk gefeliciteerd met je moeder, pas 71, als het goed is kan ze nog een hele tijd vooruit!
Damber - Jij natuurlijk ook gefeliciteerd met OMA. Heb net je site nog even gekeken en gelachen( niet uitgelachen hoor!) om het roze jasje, bijna een echte baby. Komt goed van pas met dit pieteweer.
Lijkt me een wijs besluit voor iemand van pas 23. Zie bij mijn schoondochter wat een tijd het kost. Ze heeft een baan, 24 uur, man en 2 kinderen en een pony/paard , verzorgen, lessen, wedstrijden. Is een heel geregel hoor!
Roanna - Het hele weekend de tijd om Kokkie over te halen voor Tarzan, ga er voor zou ik zeggen, je hebt vast nog wel wat achter de hand :kus:
Marion -

Ze stonden dus al weer vroeg te mekkeren vanochtend. Weet wel dat het hard werken is, maar lijkt mij echt leuk om te doen, in ieder geval minder snel sleur als een kantoorbaan.
Bloem - Lijkt me ook leuk om te weten wat je nieuwe baan inhoud. Maar kan best begrijpen dat je het hier niet neer zet. Het is al moeilijk genoeg om werk en prive een gescheiden te houden
Toos , Cynthia en Filiz - jullie zijn waarschijnlijk de enige die moeten werken. Werkze dan maar he, 't is niet anders!
En de rest lekker genieten van je vrije dagen, als je niet weg wil vanwege het weer maak je het thuis gezellig, lekker eten, wijntje, niet verkeerd hoor!
Dit heb ik nog onthouden, geen tijd meer om terug te lezen voor de rest. Ga eerst maar eens vlug worden, moet nog boodschappen doen, zal wel druk zijn.
Ben ook bezig de vakantie fotos van dochter en schoonzoon te organiseren, sorteren en een beetje bewerken. Hebben zij allemaal geen tijd/zin in en ik vind het leuk.
Zal nog wel eens langskomen dus.:dag:
Goeiemorgen,
Hoef weinig bij te lezen vandaag.
@Viva en Damber: Gefeliciteerd met moeders en oma
@Cyn: Oma niet mee naar Tarzan, jij gunt dat arme mensje ook niks
@Damber: Moeilijk besluit, maar misschien wel het beste. Je moet wel tijd voor jezelf overhouden, niet alleen maar werken en naar de paarden.
@Beps: Veel plezier vandaag in Beverwijk
@Roanna: Misschien toch naar Tarzan, gewoon doen met korting en anders met moederdag he. Weer aan de poets vandaag, je hebt in ieder geval een schone k*kdoos voor de pasemis
@Marifran: Succes met de boodschappen, zal zeker wel druk zijn. Het is in ieder geval droog, tenminste hier wel. Foto’s bewerken, leuk om te doen. Laat je ze ook in een album zetten?
Lekker eten, zal niet van het weekend, maar een wijntje ofzo als ik thuis kom, moet kunnen
Toos: ik zal der eens een weekendje naar je toe sturen… Haha kijken wat je dan zegt ![]()
@Cyn: Is goed hoor, stuur ze maar. Neem haar gewoon mee naar mn werk, gezellig tussen de oudjes, zal ze het best naar haar zin hebben:lol:
Marifran: denk ook wel dat het druk zal zijn!! Was vanmorgen om 09.30 in de supermarkt… en heb circa 20 minuten in de rij gestaan met mijn pakje appelsap… En niemand die je even voor laat!! :finger:
Toos: haha ik zie het al voor me!! Nou denk het niet… Ze lijkt soms wel een kluizenaar… praat met niemand… typisch gevalletje mensen schuw…